نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 0:20
فرماندار چرام از اختصاص ۸میلیارد تومان به حوزه راه و شهرسازی خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ فرماندار چرام گفت:بالغ بر۸میلیارد تومان به حوزه راه در کمیته برنامه برنامه ریزی جهت تسریع پروژه های نیمه راه و شهرسازی اختصاص یافت.

محور چرام به دهدشت یکی ازمحورهای پرتردد بین شهری در استان است که سالها به علت بی توجهی به حال خود رها شده بود.

در این بین تصادفات مرگباری در این جاده بارها رخ داده که موجب خسران های مالی و انسانی شده اما مدتی است که این جاده از دغدغه های مهم مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و از مطالبات مهم مردم چرام و حتی دهدشت است.

فرماندار چرام. در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت راه خصوصا جاده چرام -دهدشت اظهار داشت:این پروژه به مدت ۳سال راکدمانده که با پیگیری های انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم از ماده ۱۸۰(توازن منطقه ای)مجددا عملیات اجرایی این پروژه راهسازی مهم شروع شد.

وی افزود:در کمیته برنامه ریزی شهرستان چرام بالغ بر ۸میلیارد تومان برای حوزه راه و شهرسازی در نظر گرفتیم که بیشترین اعتبارات به حوزه راه اختصاص یافت.
پاداش گفت:جهت تسریع در اتمام پروژه راهسازی چرام به دهدشت مبلغ بالغ بر ۲میلیارد تومان اختصاص دادیم که هم اکنون پیمانکار پروژه در حال کار است.

وی با اشاره به زمان اتمام عملیات اجرایی این پروژه مهم گفت:یکی از مطالبات مهم مردم اتمام این محور است که پیمانکار را موظف کردیم تا قبل از تعطیلات نوروز و در صورت مساعد بودن شرایط جوی به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام گفت:در بازدیدی که همراه با نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی از این پروژه داشتیم دستورات لازم جهت تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه اتخاذ شد.

وی تصریح کرد:خوشبختانه تحرک خوبی در پروژه ایجاد شده و از مسئولان راه و شهرسازی چرام می خواهیم که طبق زمان بندی کارها پیش برود و عملیات اجرایی پروژه روزانه رصد و گزارش داده شود.

فرماندار چرام با اشاره به سایر پروژه های راهسازی چرام گفت:خوشبختانه در تمامی محورهای شهرستان کارگاه های راهسازی در حال کار هستند که پیچ های آب حیات با ورود پیمانکار قوی کارها به خوبی پیش می رود.

وی بیان کرد:در حوزه راه طسوج که قسمتی از محور آسفالت شده و بقیه مسیر هم به کارهای آن در حال انجام است که نقش مهمی در رونق این منطقه گردشگری و کشاورزی دارد.

پاداش با اشاره به کمک خوب نماینده محترم مجلس در تجهیز دستگاه های راهسازی در جاده چاسخار گفت:با پیگیری آقای هاشمی پور خوشبختانه دستگاه های سنگین راهسازی شرکت نفت به این منطقه آورده شد و هم اکنون کارهای خوبی در محور عشایری انجام شده است چرا که این جاده از دغدغه ها و مطالبات همیشگی مردم چرام بوده است.

وی تصریح کرد :تمامی تلاش ما این است که در حوزه راهسازی بتوانیم کارهای نیمه تمام را به سرانجام خوبی برسانیم چرا که راه محور توسعه می باشد.

پاداش در پایان از اختصاص ۹۰۰میلیون تومان برای اتمام ساختمان فنی و حرفه ای چرام که سالها به حال خود رها شده بود خبرداد.

منبع:کبنا

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی