نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. دى 1396 - 18:03
رئیس باشگاه خبرنگاران چرام به تعهد اخلاقی و شرعی خبرنگاران به وظایفشان اشاره کرد و هدف آن ها را پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بدون دخالت تمایلات سیاسی و شخصی عناون کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در گفتگو با چرام،ضمن اشاره به اهداف حوزه خبری،بیان کرد:هدف و رسالت خبرنگاران،نشر وانعکاس خبرهای مناسبتی و عملکرد مسئولین، نقد وانعکاس کمبودهای شهرستان است .

 

تقوی گفت: انتظار داریم مسئولان محترم از نقد عملکرد وانعکاس کمبودها ناراحت نشوند زیرا خبرنگار نه دشمنی با کسی دارد ونه عقد اخوت با کسی بسته است.

 

وی ادامه داد:همیشه سعی خواهد شد اخبار روز،عملکرد مسئولین و کمبودها در اسرع وقت و بدون در نظر گرفتن گرایشهای سیاسی به بهترین صورت ممکن برای پیشرفت منطقه وفقط به خاطر مردم، اطلاع رسانی شود.

 

این مسئول با اشاره به نشر و پوشش مناسبتهای ملی و مذهبی اظهار کرد:همانطوری که خبرنگاران ما تا کنون همه مناسبتهای ملی ومذهبی را پوشش داده اند،در ادامه نیز مراسم 9 دی را هم به درستی پوشش خبری خواهند داد.

 

وی عنوان کرد:هرگز رسالت و وظیفه خبری در میان خبرنگاران ما گم نمیشود چراکه نسبت به این وظیفه تعهد اخلاقی و شرعی داده اند.

 

تقوی خاطرنشان کرد:اخبار منتشر شده در رسانه های شهرستان برحسب رسالت خبری و بر مبنای قانون مطبوعات بوده که قلم به دستان ما نیز در همین مسیر حرکت می کنند.

 

رئیس باشگاه خبرنگاران چرام در پایان با اشاره به انتقادات وارد شده به حوزه رسانه ای چرام گفت:شاید بسیاری از افراد فکر کنند که انتقادات رسانه های شهرستان برحسب مسائل شخصی بوده است که باید به این افراد گفته شود هدف حل مشکل یا مطالبه ی به حق مردم درخصوص مشکلات و کمبودهاست.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی