نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. بهمن 1396 - 9:19
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:نهضتی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام در گفت وگوی اختصاصی با چرام بیان کرد:دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر باآرمان های امام و رهبری تجدید پیمان کنیم و برگزاری مراسم های مختلف با کیفیت مناسب می تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.

 

حجت‌الاسلام نعمتی پور خاطر نشان کرد:هیئت‌های مذهبی از آغاز حرکت انقلابی امام خمینی(ره) با ایشان همراهی کردند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری داشتند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام  تصریح کرد:هیئات مذهبی نقش تعیین کننده ای در انتقال معارف اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نشر فرهنگ انقلابی دارندبه همین دلیل هیئات مذهبی را می توان مهمترین سرمایه فرهنگی جامعه دانست.

 

حجت‌الاسلام نعمتی پور عنوان کرد:نهضتی که امام‌‌خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام در ادامه افزود:پس از گذشت نزدیک به سه دهه مقابله غرب با انقلاب اسلامی امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپائی و آمریکائی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب اسلامی و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی تاکید می‌کنند.

 

وی تصریح کرد:نهضتی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی