نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. بهمن 1396 - 20:33
امام جمعه موقت چرام گفت:مسئولان صدای مردم را بشنوند و دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم را درک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛امام جمعه موقت چرام در گفت گوی اختصاصی با چرام بیان کرد:نا آگاهی و بی بصیرتی نقیصه و آفت بزرگی است که آثار منفی بسیار دارد و بی بصیرتی مایه تباهی امور می‌شود و بسیاری از لغزش ها و انحرافات و دشمنی ها در آن پدید می آید.

 

حجت الاسلام فرهمند با اشاره به نقش مساجد و هیئات در شکل گیری انقلاب،اظهار کرد:مساجد به‌عنوان بزرگترین پایگاه دینی و فرهنگی،نقش بسیار حساس و برجسته‌ای در شکل‌گیری هسته‌های اولیه نهضت پویا و اصیل امام خمینی(ره) داشتند.

 

 

وی افزود: کسی که دارای بصیرت است،جریان حق را می شناسد و به موقع و تا آخرین لحظه از آن حمایت می‌کند و بسیاری نیز وجود دارند که حق را پیدا کردند اما در امتحان های سخت پایدار نماندند و به سمت باطل یا از یاری حق دست کشیدند.

 

امام جمعه موقت چرام با اشاره به بیانات رهبر انقلاب با مسئولین،بیان کرد:مسئولان صدای مردم را بشنوند و دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم را درک کنند.

 

حجت الاسلام فرهمند گفت: بی بصیرتی و ناآگاهی ممکن است هم شامل عوام شود و هم خواص اما هرگز نباید تصور کرد کسی که دارای مقام و منزلت بالایی است،از همه مسائل آگاه و نسبت به همه امور بصیر است.

 

وی به راه برون رفت از مشکلات کشور اشاره و اضافه کرد: شناخت و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی مرتبط با انقلابی ماندن،مدیریت جهادی و تداوم روحیه انقلابی و جهادی، شناخت سرمایه های انسانی و اتکای به آن،اعتماد به نیروی جوان و قطع امید از بیگانگان و عدم اعتماد به دشمن است و عمل به نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی،راه برون رفت است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی