نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. اسفند 1396 - 13:06
در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج که در ارتفاع 4000 متری قلعه دنا اتفاق افتاده است و تعداد 65 نفر از هم وطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند.به همین خاطر این پایگاه خبری طی ارتباط تلفنی با خانواده مرحوم سید نقی نشاطی فرد برقرار کرده است تا در نگاهی اجمالی یک بیوگرافی مختصر از این فر عزیز برای اطلاع عموم ارایه نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل و به نقل از  باشت نیوز؛در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج که در ارتفاع 4000 متری قلعه دنا اتفاق افتاده است و تعداد 65 نفر از هم وطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند. 

 

به همین خاطر این پایگاه خبری طی ارتباط تلفنی با خانواده مرحوم سید نقی نشاطی فرد برقرار کرده است تا در نگاهی اجمالی یک بیوگرافی مختصر از این فرد عزیز برای اطلاع عموم ارایه نماید.

 

مرحوم سید نقی نشاطی فرد در حال ماموریت و با کارشناسان امور برق کشور در حال سفر به استان و گچساران بوده اند که نیروگاه برق گچساران را مورد بررسی قرار دهند و طرح های عمرانی و صنعتی را برای اشتغال جوانان حل کنند.

 

 

سید احمد نشاطی فرد برادر مرحوم سید نقی نشاطی فرد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری باشت نیوز ضمن اشاره به خصوصیات اخلاقی برادرش عنوان کرد: از جمله ویژگی های برادرم ارتباط اجتماعی بسیار خوبی بود که با مردم داشتند،هیچ گاه ندیدم عصبانی شوند و با کسی ناراحتی داشته باشند ،وی فردی خوش رو و خوش خنده بودند و تبسم خاص خود را همیشه بر لب داشت.

 


برادر مرحوم نشاطی فرد،مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هستند که در ادامه  تصریح کرد: مردم برای عرض تسلیت که حضور پیدا میکنند می گویند مرحوم سید نقی از ما بود و فردی مردم دوست بوده است.

 

وی افزود: برادرم عاشق اهل بیت بود و سفرهای زیارتی از جمله کربلا ،حج و دیگر مناطق زیارتی را سفر کرده اند.

 

سید احمد نشاطی به دیگر خصوصیات برادرش اشاره و اظهار کرد: از دیگر خصوصیت های بارزی که برادرم داشتند و بسیار برای ما جانگداز و غم انگیز است این بوده که با وجود اینکه سنمان کم بود و پدرمان را از دست داده بودیم ،وی که سن کمی هم داشت ولی همیشه سرپرست مادر و خواهران و برادرانمان را  به عهده داشت و همه تلاش خود را برای رفاه حال خانواده و مادرمان میکرد.

 

 

وی عنوان کرد: مرحوم نشاطی متولد ۱۳۴۹بوده اند و چیزی که خانواده یمان  را بیشتر ناراحت کرده این است که متاسفانه هیچ فرزندی ندارند.

 

سید احمد نشاطی فرد از دیگر خصوصیات بارز برادرش را پیگیر طرح های عمرانی و اشتغال زایی جوانان دانست و گفت: برادرم همراه با کارشناسان برق کشور در حال برگشت به استان بودند که در جلسه ی نیروگاه برق که در گچساران بود شرکت کنند.

 

وی افزود: مرحوم برادرم در حال انجام ماموریت بوده و در این حادثه سقوط هواپیما خداوند از وی راضی شد.

 

سید احمد نشاطی فرد برادر مرحوم نشاطی فرد از تشخیص جسد اطلاعی نداشته و گفت: تا پایین اوردن اجساد هویت اجساد مشخص نمی شود.

 

وی ادامه داد :آزمایش ژنتیک برای تشخیص هویت برادرشان داده شده است و منتظر نتیجه نهایی پزشکی قانونی بعد از انتقال اجساد هستند.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری با اشاره به اینکه شماره صندلی برادرش ۲۴بوده عنوان کرد: نمیتوان دقیق گفت که حتما برادرم روی همان صندلی نشسته است و ممکن است در لحظه سقوط جابجا شده باشند.

 

 

وی خبرهای منتشره از فضای مجازی را رسمی ندانست و گفت: خبرها را از صدا و سیمای استان و مدیران ارشد که در منطقه هستند جویا هستیم  .

 

گفتنی است خانواده مرحوم نشاطی ۷برادر و ۶ خواهر بوده اند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی