نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. اسفند 1396 - 18:17
صناعی بکی از خیاطان معترض گفت: باتوجه به اینکه پایان سال می باشد و سفارشات مشتریان در مغازه می باشد چگونه به وعده های خود در قبال مشتریان عمل کنیم درصورتی که بازارچه تعطیل می باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل؛ صبح امروز تعدادی ازبانوان نان آور خانواده  در دهدشت باتوجه به وضعیت معیشتی بد خانواده که اکثرا بی سرپرست هستند به  با بسته بودن مراکز کسب وکار خود مواجعه شدند.

ابراهیمی یکی از خیاطان مشغول دراین حرفه در مصاحبه با مراجعه میدانی به ما گفت : باتوجه به اینکه این بازارچه خیاطی بانوان یک بازارچه قدیمی شامل 24 غرفه کوچک سه متری است و هم اکنون درهر غرفه دو یا سه نفر زن بی سرپرست مشغول فعالیت می باشند که چند مدتی است که با بی مهری مسئولان شهرداری مواجعه شده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد:چرا شهرداری به فکر خانواده های ما نیست و به جای حمایت کردن جلوی پایمان سنگ اندازی می کند!؟

ابرهیمی  درادامه تصریح کرد: چرا وقتی تا پایان اسفندماه امسال  قرارداد با شهرداری داریم، چند روز مانده به قرارداد محل اشتغال ما را قفل می کنند ومی گویند درصورتی که قرارداد جدید منعقد گردد اقدام به باز نمودن بازارچه خواهیم کرد.


خانم صناعی یکی دیگر از بانوان شاغل دراین بازارچه نیز افزود: این بازارچه قدیمی به دلیل عدم رسیدگی شهرداری فاقد سرویس بهداشتی وروشنایی محیط کسب وکار و نداشتن درب ورود وخروج سالم است ولی موقع دریافت مبالغ  اجاره شهرداری هیچ گونه توجهی به وضعیت اسفناک بازارچه نمی کند.

صناعی گفت: باتوجه به اینکه پایان سال می باشد و سفارشات مشتریان در مغازه می باشد چگونه به وعده های خود در قبال مشتریان عمل کنیم درصورتی که بازارچه تعطیل می باشد.


صناعی درادامه خاطر نشان کرد: چگونه مسئولان شهرداری می گویند صاحبان غرفه ها قرارداد ندارند وخودشان باخودشان قرارداد بسته اند مگر می شود مستاجری با خودش قرارداد منعقد کند در صورتی که صاحب ملک نیست و هرساله اجاره بها به شهرداری پرداخت می کند..

 دستمرد یکی دیگر از این خیاطان اظهار کرد: در برخی اوقات شاهد برخورد دور از انتظار ماموران شهرداری بوده ایم که با اعتراض بانوان روبروشده است ولی هیچ گونه برخوردی از طرف مسئولان با وی صورت نگرفته است‌ و محیطی که ما درآن مشغول فعالیت می باشیم فاقد امکانات وسرویس های بهداشتی می باشد که گاها بعضی از این بانوان به دلیل ترس ونداشتن روشنایی در بازارچه که در کوچه ای متروکه بنا شده ناچار به ترک محل کار خود در ساعت های اولیه غروب افتاب خواهند بود آیا شهردار حاضر می شود افراد وبستگان خانواده خود در این ساعات به این بازارچه مراجعه نماید!؟


درادامه همراه نماینده این بانوان به شهرداری شهرستان مراجعه نمودیم که مسولان به جای پاسخ درست سعی در منحرف کردن قضیه نمودند که این بانوان درادامه افزودند در صورت عدم رسیدگی شهرداری به این وضعیت مجبوریم فردا به دفتر امام جمعه شهرستان جهت پیگیری مشکل مراجعه نماییم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی