نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. اسفند 1396 - 18:55
برخه شهردار دهدشت با برای باز کردن بازارچه و برطرف نمودن مشکلات این بانوان قول داد و در این راستا به پرسنل خود دستور داد که امروز ظهر بازارچه باز شود تا بانوان به فعالیت روز مره خود بازگردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر روز گذشته گزارش خبری " نان زنان بی سرپرست کهگیلویه ای آجر شد / وقتی شهرداری دهدشت پاساژ خیاطی را پلمپ می کند"  در سایت چهارفصل منتشر شد که این خبر امروز با پیگیری ها شهروند خبرنگاران این پایگاه اطلاع رسانی با جوابیه روبرو شد.

این شهروند خبرنگار چهارفصل گفت: با توجه به رسالت خود همراه با صناعی نماینده خیابان بازارچه تعطیل شده راهی شهرداری شدیم و در جلسه ای که امروز ظهر برگزار گردید، برخه شهردار دهدشت با برای باز کردن بازارچه و برطرف نمودن مشکلات این بانوان قول داد و در این راستا به پرسنل خود دستور داد که امروز ظهر بازارچه باز شود تا بانوان به فعالیت روز مره خود بازگردند.

در این جلسه شهردار گفت: هم مشکل روشنایی بازارچه و هم در ورودی و دیگر مشکلات آسایش این شهروندان از جمله سرویس بهداشتی را حل خواهیم نمود و متذکر شدند که فرایند بسته شدن در بازارچه قانونی بوده و از شهروندان خواسته شده بود که برای انعقاد قرارداد با نرخ های کارشناسی شده مراجعه کنند زیرا که مبالغی به عنوان علی الحساب واریز نموده بودند ولی قراردادی منعقد نشده بود.

شهردار تصریح کرد:  شهروندان عزیز باید در نظر داشته باشند که طی سنوات قبل، فرایند واگذاری مغازه و دکه های متعلق به شهرداری با نرخ غیر کارشناسی و پائینی داده شده بود و همین موضوع عاملی شده بود که افرادی که مغازه را اجاره کرده اند بدون اجازه از شهرداری، فروش یا اجاره به غیر کنند و با قیمت بین یک تا دو میلیون تومان این واگذاری ها صورت گرفته است.

شهردار افزود:  از راه های درامد زایی برای مجموعه شهرداری و رونق به شهر همین اجاره مغازه هاست و می طلبد که واگذاری های بعدی با نرخ های کارشناسی شده توسط واحد درامد صورت پذیرد که همراهی همشهریان عزیز را خواستاریم.

 

گزارش: سید عمار حاتمیان

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی