نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آبان 1399 - 11:43
در ماه گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد احد جمالی را به عنوان سرپرست معاون امور عمرانی برگزید، این انتصاب با واکنش هایی مبنی بر اینکه مدرک تحصیلی او با این حوزه بی ارتباط است مواجه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس ،در ماه گذشته احد جمالی با حفظ سمت به سرپرستی معاون امور عمرانی استاندار منصوب شد، هر چند قبل از این رسانه ها از  دو گزینه یعنی عیسی شهامت  مدیر کل دفتر امور شهری استانداری و همچنین داریوش جهانبخش شهردار شهر مادوان به عنوان گزینه ای احتمالی برای حوزه معاونت عمرانی اساندار یاد می کردند، اما انتخاب احد جمالی برای این منصب به همه شایعات پایان داد.

 

با تصمیم حسین کلانتری ؛ معاون سیاسی خود یعنی جمالی را با حفظ سمت به سرپرستی معاونت عمرانی  منصوب شد،  بعد از این انتصاب  موضوعاتی مبنی بر اینکه مدرک تحصیلی جمالی ارتباطی با حوزه عمرانی ندارد و چه بسا باید از افرادی که تخصص و رشته تحصیلی مرتبط دارند، در این منصب باید به کارگرفته می شد.

 

اظهارنظر نظر های مختلف پیرامون مدرک تحصیلی احد جمالی سبب شد تا این پایگاه خبری به منظور شفاف سازی با سرپرست معاونت عمرانی مصاحبه ای  کوتاه داشته باشد، که به شرح زیر آمده است.

 

سرپرست معاون عمرانی استاندار در گفتگو با صبح زاگرس گفت: بنده مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه عمران دارم، رشته تحصیلی بنده در مقطع کارشناسی مهندسی عمران است.

 

جمالی با بیان اینکه در مقطع کارشناسی ارشد، در رشته سد سازی که در حوزه مهندسی عمران است تحصیل کردم، بیان کرد: بنده در دانشگاه های معتبر و جزء دانشجویان ممتاز بودم به گونه ای که برخی دروس را به عنوان استاد حل تمرین در دانشگاه پیگیری و تدریس می کردم.

 

وی با اشاره به سوابق اجرایی در حوزه عمرانی گفت: بنده در راهسازی، ساختمان سازی، مشاور عمرانی وزارت ارشاد و نظارت عالیه  در سطح کشور بر امور عمرانی  استان ها انجام وظیفه کرده ام تجربه ها بخشی از سوابق بنده در حوزه امور عمرانی است.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی