نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1399 - 15:32
پروژه مسکن مهر بلکو را می تواند یکی از پر حاشیه ترین پروژه های عمرانی مرکز استان در یک دهه اخیر نامید که هر روز خبری جدید از مشکلات آن به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور که در دولت نهم و دهم اجرایی شدیکی از مهمترین پروژه های عمرانی بعد از انقلاب است که برای کمک به خانه دار شدن قشر آسیب پذیر اجرایی شد و همین امر باعث شد برخی از افراد جامعه که سال ها درد مستجری را چشیده بودند برای همیشه از شهر ان خلاص شده و صاحب خانه شوند.

 البته این پروژه عظیم در راه خود پستی و بلندی های بسیاری را به عینه شاهد بود،پروژه مسکن مهر بلکو از پروژه‌های مسکن مهر موجود در شهرستان بویراحمد است که برای خانه‌دار شدن افراد آسیب پذیر جامعه و یا خانه اولی ها اجرایی شد، این پروژه در 51 بلوک شش واحدی ساخته شده است که اهالی ان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

 

 

هرچند این سایت مسکن در حال حاضر نیمه کاره رها شده و تعداد کثیری از خانه ها آن ساخته شده و برخی خانوار ها در آن اسکان دارند اما نبود زیر ساخت هایی اعم از محوطه سازی و نبود امنیت کافی؛ ساکنان آن را آزار داده است.

 

ساکنین مجتمع مسکونی بلکو در شهر یاسوج از نبود امکانات ناراضی هستند و هر روز وعده های برجامانده مسئولان از جمله سازمان همیاری که مجری تکمیل این خانه ها بوده را بیاد می آورند.

طبق اساسنامه و پروسه های بر جای مانده از مسئولان تکمیل زیر ساختهای این مجتمع مسکونی در جنوب شهر یاسوج بر عهده سازمان همیاری بوده که به هر دلیلی متوقف شده و اهالی این مجتمع از نبود بسیاری از امکانات در رنج هستند.

 اهالی مسکن مهر بلکو خواهان رسیدگی مسئولان از جمله استاندار به این مسئله مهم بوده و هستند.

با توجه به همه مشکلاتی که این پروژه تا به حال به خود دیده است در این روز های بارانی با یک مشکل جدید نیز رو به رو شده است که کام ساکنین آن را تلخ کرده است و آن هم وضعیت بغرنج  محوطه مسکن مهر های بلکو در زمان بارندگی است.

 همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است بارش های چند روز اخیر باعث شده محوطه و مسیر ورودی این بلوک وضعیت بدی را شاهد باشد و ساکنین برای رفت و آمد با مشکل مواجه شودند.

لازم به ذکر است قریب 360خانوار در مجتمع مسکونی بلکو یاسوج ساکن هستند که وضعیت بغرنج محوطه سازی،حتی نبود زیرساختهای مهم این مجتمع اعم از امنیت و مسائلی دیگر همچون آب آشامیدنی به ساکنین این مجتمع مسکونی صدمات زیادی وارد کرده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

---
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی