نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1399 - 12:41
این روز ها که شهروندان به دلیل انتشار سریع ویروس کرونا مجبوربه در خانه ماندن هستند، برخی از دستگاه های خدمات رسان هم چون نمکدان، بر زخم های مردم نمک می پاشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس کرونا نامی که این روزها در همه جای جهان شنیده می شود، نامی که  برای برخی ها خاطر تلخ از دست دادن عزیزان را یاد آوری می کند.

 این روز های همه جهان درگیر با آن هستند و خیلی از مکان ها در سراسر جهان را به تعطیلی کشانده یک تعطیلی بزرگ و یک سکوت غم انگیر چه کسی فکرش را می کرد که همه جهان این چینی گرفتار آن شوند و هر روز از سراسر جهان هزار نفر را به کام مرگ ببرد.

کرونا ویروسی که از سرزمین اژدها شروع و سراسر جهان را در نورید است، خیلی ها را راهی بیمارستان کرده و خیلی از کرکره های مغازه ها را پایین کشیده است.

استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد نیز با این بیماری بیگانه نیست و برخی از شهرستان های در وضعیت قرمز و برخی ها در وضعیت سیاه کرونایی هستند.

هنوز بسیاری از شهروندان، خیل عظیم جمعیت بیمار بستری در راهروهای بیمارستان ها و صدای سرفه های رنج آور مبتلایان و مرگ تعداد زیادی از هم استانی ها را باور ندارند، هر روز از گوشه و کنار هر یک از مسئولین به زبان بی زبانی از شهروندان می خواهند که در خانه بمانند.

ساکنین کهگیلویه بویراحمد از این قضیه مستثنی نیستند و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم چون دیگر مسئولین کشوری و استانی از مردم خواسته تا در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اما یک چیز که خیلی دل شهروندان را آزار می دهد آن هماین است که دستگاه های خدمات رسان مردم را درک نمی کنند، دستگاه هایی که با اخطاریه هایشان نمک به زخم مردم می پاشند.

 آقای استاندار نمی شود که از مردم بخواهید که در خانه بمانند اما از طرف دیگر دستگاه های خدمات رسان برای برخی فیش های ناچیز آب، برق و گاز و ... دستور قطع بدهند.

 آقای استاندار همان گونه که می دانید تنها درصدی کمی از شهروندان دارای حقوق ثابت و مشاغل دولتی هستند و بیشتر هم استانی ها  دارای مشاغل آزاد هستند. چطور می شود کسی که چندین روز از بسته بودن مغازه ها می گذرد و خیلی از کسبه این مدت هیچ گونه درامدی نداشته اند، چگونه می توانند یک باره بتواند تمامی قبض های آب، برق  و گاز خود را صفر کند.

دستگاه های خدمات رسان باید کمی بیشتر از گذشته شرایط مردم و آن هایی که در بازار جز کسبه ها هستند را درک کنند، نمی شود که هم در خانه ماند و هم بتوان به صورت عادی زندگی کرد این روز ها به خیلی از مردم سخت می گذرد یا عزیزی را از دست داده اند و یا عزیزی روی تخت بیمارستان دارند انتظار می رود  دردی به درد های مردم اضافه نشود.

وقتی همه مردم عزم و جزم کرده اند که این ویروس منحوس را از بین ببرند پس نیاز است مسئولان نیز مردم را درک کنند، فردی که تنها با یک مغازه کرایه ای امرار معاش می کند، در این شرایطی که محدودیت های کرونایی نیز اعمال شده و مغازه اش نزدیک به یک ماه است تعطیل شده قطعا نمی تواند جوابگوی فیش های آب، برق و گاز باشد.

انتظار می رود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسات مختلف این موضوع را به مسئولان گوشزد کند کند که باین مدت هوای مردم این استان را بیشتر از سایر استان ها داشته باشند، این مردم در شرایط بسیار بد اقتصادی قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی