نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. خرداد 1401 - 9:42
پدرام جوانی سرشار از شادی و هیجان، بی آزار و پرشور است که کمتر کسی حداقل یکبار با شیرین کاری ها و حرکات هیجانی او مواجه نشده باشد؛ اما اکنون بر اثر تصادف روی تخت بیمارستان است.

به گزارش چهارفصل در میان خبرهای گوناگونی که روزانه می شنویم، خبری ناگوار در فضای مجازی پیچید؛ خبر تصادف جوانی بی ریا و شادی آفرین در کوچه بازارها و مکان های تفریحی شهر یاسوج، نوستالژی امروزی همراه با هیجانات ساده؛ پدرام.

پدرام کیست؟ پدرام جوانی است سرشار از شادی و هیجان، بی آزار و پرشور، کمتر کسی است که حداقل یکبار با شیرین کاری ها و حرکات هیجانی پدرام مواجه نشده باشد، از رانندگی های خیالی با ماشین های لاکچری تا برقراری نظم و امنیت در نقش پلیس و مامور.

اگر سری به تفرجگاه های تفریحی میزدید حتما پدرام را می دیدید، بسیار بازیگوش و پرشور، دنیایی از محبت و شور و شادی.

پدرام مامور خیالی راهنمایی و رانندگی در مسیر فلکه ساعت به سمت هفت تیر بود. برای مردم جا افتاده بود که باید به تذکرات پدرام احترام بگذارند. احترام برای شادی و شور پدرام.احترام برای زلال بودن و رفتارهای زیبایش.

اما امروز پدرام قربانی خودرو شد. شخصیت نوستالژی امروزی یاسوج با همه شیرین کاری ها و شیطنت ها آرام بر روی تخت بیمارستان خوابیده است.

کاربران فضای اجتماعی بیکار ننشستند و کمپین های دعا برایش راه انداختند، آری این است محبوبیت اجتماعی، سکوت پدرام سکوت بازار است و تفرجگاه ها.

پدرام عزیز؛ پلیس وظیفه شناس مهربان، بلندشو و بازهم شادی و شور را به کوچه بازارهای شهر یاسوج هدیه کن همانطور که تمام لحظات شادی آفرین بودی برایت شادی و سلامتی را از خداوند منان مسئلت داریم.
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی