نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آذر 1392 - 19:59
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه رسانه خط‌کشی سیاسی وجود ندارد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز نشستی را با اهالی رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد و در آن، رویکرد تیم مدیریتی جدید در این استان و انتظارات آنها از خبرنگاران را تشریح کرد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:‌ قلم شما رسانه‌ای‌ها طبق موازین اسلامی و قرآنی از خون شهدا بالاتر است و این ارزش والای قلم رسالت شما را سنگین‌تر می‌کند.

وی قداست قلم و صداقت خبر را دو استراتژی مهم در کار رسانه‌ای دانست و گفت:‌ رقصیدن قلم‌های شما با فرهنگ، سیاست و هویت، دینی و ملی یک جامعه گره خورده است که می‌توان از آن به یک چاقوی دو لبه یاد کرد.

محمدی ادامه داد: بسیاری از شنیدنی‌ها، قابل انتشار نیستند و ما از رسانه‌ها انتظار داریم که با رعایت همه جوانب، اخبار و اطلاعات را منتشر کنند تا بدون افترا و تهمت در امر شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی موفق عمل شود.

وی در بخش دیگری از صحبتش، با پذیرفتن برخی دغدغه‌های کار رسانه‌ای به همه خبرنگاران اطمینان داد که بسترهای لازم امنیتی برای کار شفاف و آزاد در چارچوب قوانین کشور فراهم است تا یک رسانه در کمال آرامش و بدون دغدغه امنیتی به رسالت اصلی خود در تنویر افکار مردم و دولتی‌ها بپردازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر هم در این وادی رسانه‌ای خلافی را مرتکب شد، این اطمینان را می‌دهیم که تنها از مجرا و کانال قانون با وی برخورد و رسیدگی شود چرا که قانون به صراحت همه چیز را مشخص کرده و نیازی به اقدامات خودسر و فراتر از قانون وجود ندارد.

وی گفت: مجموعه تیم امنیتی و سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همه رسانه‌ها را در راستای کار خود می‌دانند و هیچ تقابلی در این میان وجود ندارد.

محمدی با بیان اینکه درب استانداری این استان به روی همه خبرنگاران با هر گرایش سیاسی باز است، ابراز داشت: هیچ خط‌کشی و مرزبندی سیاسی در این حوزه وجود ندارد و تفاوتی میان خبرنگار اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست.

این مسئول ارشد سیاسی و امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد همچنین تصریح کرد: این نگاه مدیران که تا وقتی یک رسانه تعریف و تمجید می‌کند، آن را خوب بدانند و وقتی انتقادی می‌شود رسانه را مخرب بدانند، یک نگاه ناپسند است که نباید در دولت جدید وجود داشته باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: رسانه‌ای عمل کردن مدیران آسیب‌زا است، چرا که باید اقدامات رسانه‌ای همراه با عمل باشد و ما نیز در تیم جدید مدیریتی نمی‌خواهیم یک نگاه صرفا" رسانه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا