نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1392 - 10:28
سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هواداران این تیم انتظار حمایت بیشتری از سوی استاندار نسبت به تیم خود دارند.

به گزارش چهار فصل سید مذکور فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج اکنون هواداران زیادی در مرکز استان و در مناطق دیگر دارد و به نوعی پرچمدار ورزش مرکز استان است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: این تیم در طول چند سال گذشته هواداران زیادی را جذب کرده و نمی‌توان شهر یاسوج را روزی بدون این تیم تصور کرد.

وی رشد علاقه‌مندی به رشته فوتبال در میان جوانان و نوجوانان یاسوجی را فزاینده دانست و گفت: بسیاری از آن‌ها اکنون به جای این که هوادار تیم‌های پایتخت‌نشین باشند، دل به تیم شهرداری بسته‌اند.

فرجی این موضوع را باعث ایجاد انتظار و توقع از مسئولان استانی دانست و گفت: اگر مسئولان ارشد نظام همواره نسبت به تهدیدات فرهنگی هشدار می‌دهند یکی از بهترین راه‌های مقابله با این تهدیدات تقویت ورزش است.

فرجی از لزوم رویکرد جدید و توجه بیشتر مسئولان استانی به این تیم گفت و افزود: متأسفانه گاهی دیده می‌شود که عده‌ای به جای کمک به این تیم، چوب لای چرخ آن می‌گذارند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج این رویه را نوعی بی‌توجهی به جوانان و مردم‌گریزی دانست و گفت: در مقابل برخی دیگر از مسئولان و به خصوص استاندار جدید جناب آقای دکتر خادمی در مواردی به کمک تیم آمده‌اند که جای تقدیر دارد.

فرجی به دو نمونه از اقدامات استاندار برای حمایت از تیم اشاره کرد و افزود: در خصوص حضور نیروی انتظامی در روزهای مسابقه و همچنین رفع مشکل زمین تختی و اختلافاتی که برای بازی تیم شهرداری در آن وجود داشت، استاندار به ما کمک بزرگی کرد.

وی افزود: هر چند که کمک‌های استاندار به تیم شهرداری را خوب و ارزنده می‌دانیم اما انتظار داریم به دلیل بضاعت کم مجموعه شهرداری ترتیبی داده شود که سایر دستگاه‌ها نیز به کمک این مجموعه آمده و شهرداری را در راه کمک به ورزش استان و شهر یاسوج یاری دهند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج به لزوم کمک نمایندگان مردم در مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان با نفوذی که در مرکز دارند، خواهند توانست بخشی از مشکلات تیم را با رایزنی‌ها و پی‌گیری‌های خود برطرف کنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی