نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1392 - 10:42
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان به لحاظ ماشینهای راهسازی با کمبود روبرو است وآن را که هم دارد، فرسوده و قدیمی می باشد،

به گزارش چهارفصل  صبح امروزسیدموسی خادمی در ستاد بحران استان، افزود: کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با  بحران و حواث غیر مترقبه از لحاظ سخت‌افزاری به خصوص ماشین‌ آلات راهداری و بالگرد مشکل دارد با این حال باید حریف در مقابل حوادث و بحران باشیم.

وی با بیان اینکه، مدیریت در زمان بحران پیچیده، حساس وسخترین نوع مدیریت است، افزود: قدرت مدیریت، میزان حضور و توان مقابله با بحران در چنین شرایطی و با وجود کمبودها و حجم  مشکلات معین می شود.

استاندار با اشاره به اینکه، بارش سنگین برف در چند روز اخیر بحرانی خوشخیم برای استان بود که باید خدمت‌رسانی در آن را با کمبود امکانات به عنوان یک مانور تلقی کنیم، تصریح کرد: هماهنگی، تعامل و بکارگیری ابزار در این شرایط ارزیابی خوبی برای مدیریت و توان دستگاه ها دراستان است.

استانداربا اشاره به اینکه، ذات بحران غافلگیرکنندگی است و باید در استانی که امکان ایجاد بحران در آن وجود دارد در همه حال مراقب باشیم تا غافلگیرتر نشویم، افزود: باید اقدامات را به یک عملیات واحد تبدیل کرد و همه در کنار هم با یک‌ مدیریت واحد برای کاهش مشکلات تلاش کنیم.

خادمی با تقدیر از تلاش همه دستگا‌ه‌هایی که در این خصوص زحمت کشیدند، تاکید کرد: باید قدرت مانور، میزان هماهنگی و تعامل دستگاه ها و نحوه مدیریت امور را درچنین شرایطی محک زد و آمادگی کامل داشت و تجربه برای شرایط سختر کسب کرد.

وی بابیان اینکه، استان به لحاظ ماشینهای راهسازی با کمبود روبرو است وآن را که هم دارد، فرسوده و قدیمی می باشد، افزود: در شرایط بحران و حواث غیر مترقبه مشارکت بخش خصوصی و نیروهای مردمی، بهترین راهکار است.  

استاندار، با قدردانی از خدمات صدا و سیما و دستگاه‌هایی که در این روزهای سخت و برفی زحمت کشیدند واطلاع رسانی هم می کردند، تاکید کرد: در چنین شرایطی نباید توقعات را بالا ببریم و از جهتی رویکرد اطلاع‌رسانی و خبر‌رسانی درمواقع بحرانی باید امید آفرین  باشد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی