نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1392 - 23:02
عشایر بویراحمدی در روزی حماسی آمریکا را به مبارزه طلبیدند + تصاویر
تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ کهگیلویه و بویراحمد
عشایر بویراحمدی در روزی حماسی آمریکا را به مبارزه طلبیدند + تصاویر
مردم و به خصوص عشایر بویراحمدی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شهر یاسوج با حضور حماسی و بی‌نظیر خود آمریکا و استکبار را به مبارزه طلبیدند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز مردم شهرستان بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حماسه‌ای بی‌نظیر از خود آفریدند و بنا به اذعان همه مردم و مسئولان این حماسه در طول تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود.

راهپیمایی که رأس ساعت 10 صبح از میدان هفتم تیر یاسوج آغاز شد تا میدان امام حسین این شهر ادامه یافت و در این بین مردم از هر قشر و در هر سن و سالی شعارهای کوبنده و همیشگی خود را که در رأس آن‌ها مرگ بر آمریکا بود سر دادند.

خیابان جمهوری یاسوج از ابتدا تا انتها و تا حدفاصل پمپ بنزین جای سوزن انداختن نداشت که در برهه کنونی معنا و مفهوم خاصی را می‌تواند داشته باشد.

شعارها و کوبندگی آن‌ها و تکرار آن توسط مردم به خصوص شعار ملی مرگ بر آمریکا امسال به گونه‌ای دیگر توسط آن‌ها سر داده شد که نشان از انزجار مردم به خصوص عشایر بویراحمدی از یاوه‌گویی چند وقت اخیر استکبار داشت.

میهمان ویژه این مراسم بی‌نظیر، سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که همه مسئولان ارشد استانی به خصوص استاندار و معاونین و سایر مسئولان در قوای دیگر نیز در این مراسم حضور داشتند.





http://chaharfasl.ir

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی