نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. شهريور 1392 - 0:24
مدیر مسئول روزنامه ابتکار با انتقاد از برخی مواضع رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های استان وظیفه آگاه‌‌بخشی خود را دنبال کنند نه اینکه بازیچه دست گروه‌ها و جریان‌های سیاسی شوند.

 چهارفصل-محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که وضعیت سیاسی حاکم بر استان کهگیلویه و بویراحمد را در برهه کنونی چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا این فضا برای آینده استان و توسعه و آبادانی آن رضایت‌بخش است، اظهار کرد: با خود عهد بسته‌ام که وارد این موضوعات نشوم چرا که فضای عمومی استان در این خصوص مناسب اظهار نظر نیست.

این فعال رسانه‌ای که گلایه‌هایی نسبت به موضوعات و موضع‌گیری‌های سیاسی رایج کنونی در استان داشت، ادامه داد: ولی می‌توانم به صورت کلی در ابعاد رسانه‌ای و مشی صحیح اصلاح‌طلبی مطالبی را با شما در میان بگذارم.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار با انتقاد از وضعیت کنونی حاکم بر برخی رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که تشنج‌های کنونی در فضای سیاسی استان بخشی از آن به رسانه‌ها باز می‌گردد.

این فعال سیاسی رسانه‌ای اصلاح‌طلب ادامه داد: وظیفه اصلی رسانه فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است که فعالان حاضر در این وادی نباید از رسالتی که موظف به ادای آن بوده، غافل شوند.

وکیلی با ابراز انتقاد شدید از برخی رفتارهای چاله‌میدانی در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتظار از رسانه‌های استان در هر جریان و نگرش سیاسی این است که منش و بینش روشنگرانه خود را به هر دلیل و با ارزان‌ترین قیمت از دست ندهند.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار با ابراز نگرانی از این که نباید مشی پیامبرانه رسانه در حد یک بازیگر سیاسی تنزل پیدا کند، یادآور شد: اکنون شاهد بازی دون شأنی هستیم که مردم ما را نخواهند بخشید.

این فعال فرهنگی از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا آتش‌بیار معرکه نشوند و با توصیه به اصحاب رسانه برای مقابله با مانع‌ تراشی‌‌ها بر سر راه توسعه استان خاطرنشان کرد: به جز این رسالت مهم، رسانه‌ها خود را آلوده به مباحث کور و بی‌فایده سیاسی نکنند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی