نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. خرداد 1393 - 9:21

به گزارش چهارفصل ، کورش رضوانی در یاسوج با انتقاد از آنچه به عقیده او موسیقی استان را گرفتار رابطه‌گرایی کرده، اظهار داشت: موسیقی هنری لطیف است که باید با لطافت و دوستی و مهربانی به آن وارد شد.

عضو انجمن موسیقی ایران افزود: اما در کهگیلویه و بویراحمد وضعیت به گونه‌ای دیگر است که عده‌ای دوست ندارند جای خود را تنگ شده ببینند و به همین خاطر جز عده‌ای معدود به دیگران اعتقادی ندارند.

وی گفت: برای نمونه وقتی لب به اعتراض می‌گشاییم، پتک قومی و قبیله‌ای را بر فرق ما می‌کوبند. گویی اینکه خود از برترین نژادها بوده و دیگران را عددی محسوب نمی‌کنند.

این خواننده آواها و نواهای لری با گلایه از اینکه مسئول نخست موسیقی کشور چند روز پیش به این استان آمده و عده‌ای اجازه ندادند که امثال کورش رضوانی در جلسه هنرمندان عرصه موسیقی با وی حاضر شوند، تصریح کرد: گلایه ما از مسئولان موسیقی وزارت ارشاد است که نپرسیدند بقیه اهالی موسیقی کجا هستند.

رضوانی در ادامه انتقادات خود از مدیریت موسیقی این استان افزود: انجمن موسیقی این استان امروز مربوط به همه هنرمندان موسیقی استان نیست و به جرأت می‌توان گفت که این تشکیلات 80 درصد از جامعه موسیقی استان را در بر نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بهمئی، گچساران، دهدشت، چرام و لنده و سوق هنرمندان به‌نام و صاحب سبکی داریم که انجمن موسیقی استان آن‌ها را به حساب نمی‌آورد.

وی موفقیت استان و موسیقی آن را در گرو بازکردن درب‌ها بر روی همه هنرمندان در سراسر استان دانست و گفت: نباید اشخاص به خصوصی از این تشکیلات بهره ببرند و امروز شما می‌توانید تحقیق کنید که چه اندازه اهالی موسیقی از این شیوه مدیریتی رضایت دارند.

رضوانی در ادامه افزود: هیچ موقع دلخوشی در بین ما به وجود نیامده که به سمت انجمن موسیقی روی بیاوریم، چرا که فضا کاملا شخصی و برای افراد خاص شده است.

عضو انجمن موسیقی ایران ضعف موسیقی را مدیریت‌ها دانست و گفت: اشخاصی باید در انجمن موسیقی حضور داشته باشند که همه استان را به یک چشم ببینند. چرا باید از آمدن مسئولان موسیقی خبر نداشته باشیم و تنها رفتن آن‌ها را از دیگران بشنویم.

رضوانی خاطرنشان کرد: چرا باید عده‌ای بنشینند و دیگران را مورد تمسخر قرار داده و موسیقی استان را تنها برای خودشان بدانند. مطمئن باشید در این میان آنکه بیش از همه ضرر خواهد کرد خود این افراد هستند و آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.

منبع:فارس
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی