نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1393 - 11:39
ظهر امروز ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های برگزاری باشکوه و منسجم دهه فجر 93 در استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهارفصل، ظهر امروز جلسه کمیته مراسم ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع در این برنامه که به‌مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ویژگی‌‌های خاص و منحصر به‌فردی دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ویژگی‌های منحصر به‌فردی برای جامعه اسلامی دارد، گفت: انقلاب اسلامی در حساس‌‌ترین منطقه جهان اتفاق افتاده است.

 

این مسئول از دیگر ویژگی‌های منحصر به‌فرد انقلاب اسلامی را اتفاق افتادن این انقلاب در عصر دو‌قطبی و حضور یکپارچه مردم و اقشار عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام خاضع مهمترین اقدامات در ایام‌ را برنامه‌ریزی در جهت بزرگداشت این حماسه، حفظ انسجام و اتحاد عنوان کرد و گفت: برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که موجب گسترش وحدت و انسجام ملی باشد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از کمیته‌های مهم در دهه فجر را کمیته مراسم بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان با هم‌افزایی و انسجام هرچه بیشتر برنامه باشکوهی را در سطح استان به نمایش بگذاریم.

 

وی از برنامه‌های مهم در ایام‌الله دهه فجر را کمیته مراسم و اجرای ورود نمادین امام (ره) عنوان کرد و گفت: با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌ها ورود نمادین امام خمینی (ره) را از فرودگاه به فلکه شهدا ـ میدان هفت تیرـ گلستان پنج و گلزار شهدا خواهیم داشت.

 

این مسئول از وظایف محوله به دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته مراسم را تامین امنیت از سوی دستگاه‌های نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: تامین برق مراسم از وظایف شرکت توزیع برق است.

 

حجت‌الاسلام خاضع اجرای سرود هزار و 357 نفری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوان با هم‌افزایی هرچه بیشتر برنامه باشکوهی را در سطح استان اجرا کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: زنگ انقلاب 12 بهمن‌ماه در مدارس استان و نورافشانی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

 

حجت‌الاسلام خاضع مراسم راهپیمایی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد را میدان شهدا ـ میدان هفت‌تیر ـ خیابان طالقانی ـ خیابان جمهوری و در پایان میدان امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: جلسه نهایی ستاد دهه فجر شنبه هفته آینده نیز برگزار می‌شود.

 

در ادامه این جلسه سید امان‌الله جهان‌بین معاون جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی این نهاد در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: این نهاد برنامه‌های متعددی در سطح استان با همکاری امدادگران نیز به اجرا می‌گذارد.

 

معاون جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره قرآن و عترت، مسابقه ویژه کارکنان، پوشش امدادی، مسابقات امدادی، حضور جوانان در برنامه‌های اجرایی استان، کاروان نیکوکاری، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر را از برنامه‌های دهه فجر در هلال‌ احمر عنوان کرد.

 

سیدبهاء‌الدین ملک‌حسینی از برگزاری کمیته فرهنگی خبر داد و گفت: در 22 بهمن‌ماه سرود هزار و 357 نفری اجرا می‌شود.

 

معاون فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دنبال برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر هستیم، گفت: پیاده‌روی و مسابقه ویژه کارکنان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

 

جمشید ارسلان‌جو معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 42 برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اگر شرایط مهیا شود در نورافشانی شب 22 بهمن‌ماه همه شهرستان‌ها در غیر این صورت سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت را پوشش می‌دهیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا