نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. شهريور 1394 - 22:10
پویایی و حضور زنان در جامعه درسخت ترین شرایط و اجرای چنینی برنامه هایی برگرفته از کتاب "ما زنده ایم" خانم آباد است که به همه تاریخ نشان داد، چگونه یک زن مسلمانِ انقلابیِِِ شیعه در بدترین شرایط جسمی، محیطی و روحی مثل زندان دشمن غدارو تا دندان مسلح می تواند زنده و پویا بودن خود را اثبات کند.

مسئول بسیج دانتشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم اعزام یکصد و80 نفر از دانشجویان دختر و پسر به هفتمبن دوره طرح استانی خط امام به استان قم در گفت وگوبا خبرنگار چهارفصل اظهار داشت: حضور زنان انقلابی در عرصه های اجتماعی بسیار مفید و موثر بوده است و هر مملکتی که مقاوم بوده و در مقابل استکبار و استعمار ایستادگی داشته بخش عظیمی از آن را مدیون داشتن زنان و مادران انقلابی، با بصیرت، شجاع و همیشه حاضر در جامعه همراه با حضور فعال ومثبت است.

 

وی در ادامه گفت: نقش زنان ایثارگر و انقلابی و حضور آنان در جامعه آنچنان درخشان بوده است که نباید از حضور این زنان غافل بود.

 

مهدوی مطلق استقبال از چنین طرح هایی را نشانه بیداری وپویایی زنان دانست و گفت: زنان در جامعه ما در همه عرصه ها بویژه فعالیت های اجتماعی، دانشگاهی و تشکیلات حضور دارند واستقبال این بانوان نشان از پویایی و بیداری زنان و دختران جامعه ماست.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: پویایی و حضور زنان در جامعه درسخت ترین شرایط و اجرای چنینی برنامه هایی برگرفته از کتاب "ما زنده ایم" خانم آباد است که به همه تاریخ نشان داد، چگونه یک زن مسلمانِ انقلابیِِِ شیعه در بدترین شرایط جسمی، محیطی و روحی مثل زندان دشمن غدارو تا دندان مسلح می تواند زنده و پویا بودن خود را اثبات کند.

 

وی گفت: چنین زنانی پشت سر جریان مقاومت قرار دارند و چنین ظرفیتی برای ملت مسلمان ایران و برای حفظ ارزشهای انقلابی و اسلامی بسیار حائزاهمیت است.گ

 

مهدوی مطلق دوره استانی خط امام را اینگونه تشریح کرد: این دوره به مدت  10 روز در اردوگاه ولایت شهر قم با هدف آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی و بنیاد های نظری و تئوریک انقلاب اسلامی در 3 بخش مجزا صورت می پذیرد.

 

وی گفت: بخش اول طرح خط امام آموزشی است که در کارگاه های مختلف آموزشی مباحث توحیدی، معرفت شناسی، خداشناسی ومبانی دینی آموزش داده می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان دو بخش دیگر این طرح را تشریح کرد و گفت: بخش دوم به بررسی مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی روز کشور و تبیین موضوعات اقتصاد مقاومتی و بخش سوم،  فوق برنامه هایی با عموان بازدید ازاماکن مذهبی وزیارتی شهر مقدس قم و همچنین دیدار با مراجع عظام و عالی قدر  خواهیم داشت.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دانشجویان از سراسر دانشگاهها و مراکز عالی استان با تاکید بر حضور دانشجویان دانشگاههای مادر استان با گذشتن از چند مرحله انتخابی موفق به مجوز حضور در چنین طرحی را دارا شدند.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا