نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1394 - 14:44
خرسندیان در پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی:
بويرنيوز حرف خود را نوشت نه صحبت من را
عبدالخالق خرسندیان، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور در پاتوق مطالبه گری انتخاباتی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به سوالات دانشجويان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عبدالخالق خرسندیان، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور در  پاتوق مطالبه گری انتخاباتی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از مسئولان بسیج دانشجویی  برای برگزاری چنین برنامه هایی، گفت: خداوند را سپاسگذارم که توفیق حضور در جمع شما نصیب ما شد.

 

وی با بیان اینکه : وقتی در بین دوستانم اعلام حضور کردم، سرمایه دیگران را به رخم کشیدند که مگر چه چیزی داری، گفت: چه سرمایه های مغفول مانده ای که در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی وجود دارد اما توجهی به آنها نشده است، بنده در تدوین برنامه هایم از این سرمایه ها استفاده خواهم کرد.

 

این کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه هایی بسیاری وجود دارد که بعد از فارغ التحصیلی به این استان آمدند ولی تحویل گرفته نشدند و الان در سایر استان ها مشغول هستند.

 

انگیزه و دلیل حضور در انتخابات

وی بیان کرد: فلسفه حضور بنده بر می گردد به دور قبل که عده ای از سرمایه های جاودانه و فارغ التحصیلان از بنده خواستند که حضور پیدا بکنم اما به دلیل حفظ روحیه همدلی و همراهی مجموعه و جریان اجازه داده نشد و بعد از شکست مجددا همه به دنبال بنده آمدند اما بازهم به خاطر جریان حاضر نبودم که ورود پیدا بکنم.

 

خرسندیان با اشاره به اینکه: در ابتدا نشست های مفصلی برگزار شد ولی ماحصلی نداشت و توجه خاصی نشد، گفت: من هنوز دوستانم را دوست دارم و دشمنیم را تنها با دشمنان خدا ابراز می کنم، بعضی مسائل را بگذارید در درون مجموعه مخفی بماند .

 

وی افزود: اولین نشستم را با فامیل های خودم گذاشتم، و این کار در پنجشنبه عصری که فردای آن روز قرار بود ثبت نام بکنم انجام گردید .

 

 

این کاندید انتخاباتی مجلس با اظهار اینکه: تقلید از امام راهل را سرلوحه خود قرار می دهم که میانگین سن فرماندهانش زیر 30 سال بوده است، گفت: از قشر جوان استفاده خواهم کرد چرا که جوان اهل ریسک است، شجاع و آرمان گراست. نماینده اگر می خواهد قوی باشد باید برخوردار از یک تیم قوی مشورتی باشد.

 

 

وی با اشاره به اینکه: بحث قومیت گرایی در استان حاکم شده است و توجهی به زیر ساخت ها از جمله زیر ساخت های شهری و بین شهری نمی شود، افزود: بنده در خصوص امورات تصمیم گیری و تصمیم سازی اجرایی نگاه جریانی نخواهم داشت و از همه جریان ها استفاده می کنم ولی در خصوص امور مهم کشوری و گفتمان انقلاب نگاه جریانی داشته و دارم.

 

خرسندیان اظهار کرد: یقین بدانید که منافع میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت را لحاظ خواهم کرد، چراکه متاسفانه بی توجهی نمایندگان منتخب دورهای قبل در خصوص مناطق کمتر توسعه یافته باعث تصویب لوایح و طرح هایی شد که منافه ما در آنها اصلا لحاظ نشده بود.

 

 

وی در پاسخ به سوال يك دانشجو در رابطه با مخالف  بودن وي با موج عزت خواهي در مصاحبه با سايت هاي محلي گفت: حفظ جریان با نقد صریح جریان صورت می پذیرد، نباید پرده و حجابی بین زعمای قوم با مردم وجود داشته باشد، بنده با تقابل نمایندگان در درون استان مخالف هستم چراکه خسارات و آسیب های زیادی وارد کرده استنه با موج عزت خواهي كه سايت بويرنيوز از طرف من مطرح كرده است، آن سايت حرف و برداشت خود را نوشت نه حرف مرا.

http://s7.picofile.com/file/8240588618/DSC08569.JPG

http://s7.picofile.com/file/8240588684/DSC08573.JPG

http://s7.picofile.com/file/8240588734/DSC08606.JPG

 

http://s6.picofile.com/file/8240588792/DSC08581.JPG

http://s7.picofile.com/file/8240588834/DSC08584.JPG

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی