نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. مهر 1392 - 8:31
دبیر جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعار مرگ بر آمریکا متناسب با منافع ملی ایران بوده و دارای خاستگاه مردمی است.

به گزارش چهارفصل سید علی‌ موسوی‌نور امروز در یاسوج اظهار کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» مطابق با خواست عمومی شکل گرفت و شکل‌گیری آن نیز متناسب با شرایط بود.

وی با بیان اینکه امروز هم احساس می‌شود همان شرایط موجود است، خاطرنشان کرد: این شعار یک پایگاه عمومی دارد.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد، طرح هر شعاری را متناسب با شرایط دانست و گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» با نگاه به منافع ملی و دینی سر داده می‌شود.

وی، حفاظت از منافع استراتژیک ایران را مهم‌ترین اصل دانست و متذکر شد: بر سر این منافع نمی‌توان به کسی باج داد و یا از مواضع اصولی کوتاه آمد.

دبیر جبهه ایستادگی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با ابراز تأسف از سخنان چند وقت اخیر اشراقی، عنوان کرد: میان افراد عاقل و عالم بیت امام راحل با این چنین اشخاصی تفاوت قائل می‌شویم و معتقدیم که بین این دو دسته مرزهایی وجود دارد.

موسوی‌نور ابراز داشت: بیان آن‌ها توسط کسی که منتسب به بیتی شریف و بزرگ با سبقه انقلابی و دینی و ارزشی است، سخیف به نظر می‌رسد.

مدیر مسئول هفته نامه عصر روشنگری تأکید کرد: بیان چنین سخنانی از زبان کسی که بخشی از بیت امام راحل است، بسیار سنگین و تأمل‌برانگیز بوده و به نظر من اینگونه سخنان با اهداف خاصی در این برهه از زمان بیان می‌شود که نیاز به ریشه‌یابی دارد.

این فعال سیاسی مطبوعاتی، هنگامه کنونی را زمان ادای درست الفاظ، کلمات و جملات دانست و اذعان داشت: وقتی دشمن و بدخواه از حرف و موضع ما ده‌ها و صدها نوع بهره‌برداری سوء را می‌کند باید تعقل، تفکر و آینده‌نگری را چاشنی سخنان خود کنیم تا به خود، کشور و مردم لطمه‌ای وارد نکنیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی