نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1392 - 9:09

به گزارش چهارفصل به نقل از سایت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد ، دبیر هئیت نظارت بر تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه های آزاد کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با ک و ب با اشاره به اتهامات یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به اقدام دانشجویان این دانشگاه در دعوت از رئیس کمیته جست وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح جهت میزبانی شهدای گمنام در فضای فیزیکی دانشگاه، گفت: فرهنگ ایثار وشهادت، بزرگترین مانع ، تحقق سلطه واستیلای فرهنگی، سیاسی ونظامی استکبار جهانی به اشکال مختلف مورد هَجمه، امپراتوری رسانه ای جهان خواران بوده، به گونه ای که انهدام این سنگر، اصلی ترین مأموریت، سرویس های اطلاعاتی و مراکز به اصطلاح علمی وپژوهشی غرب قرار گرفته، و در طول عمرپر برکت انقلاب اسلامی، کینه  توزانه ترین تهاجمات برای فروپاشی گفتمان مقاومت ، خصوصاً نقطه کانونی وقلب تپنده این گفتمان یعنی (شهید) طراحی و به وسیله مزدوران و گه گاه به دست دوستان نادان داخلی اجرا شد که اوج این تهاجمات در کارنامه سیاه فرهنگی دولت اصلاحات قابل مشاهده است.

آرمان بیگلری افزود: در این دوران کار به جائی رسید که در تریبون های رسمی وروزنامه های کثیرالانتشار دولت ، علی (ع) ماجراجو وخشونت طلب نامیده شد، حادثه کربلا محصول خشونت های بدر رسول الله (ص)، کشته های متجاوز عراق شهید نامید شد! متن زیارت عاشورا خشونت زا و نیازمند تغییر واصلاح معرفی شد، فعال سیاسی دیگری استخوان های پوسیده شهداء را از لحاظ بهداشتی نامناسب وخطرناک نامید، نشریه دیگری ذولفقار استکبار ستیز را از دست حیدرکرار گرفت و دست گلی به جای آن نشاند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: تیترهایی در این نشریات منتشر می شد  که نه تنها هیچ گاه توسط مسئولین دولت و مجلس محکوم نشد بلکه در اکثر قریب به اتفاق مورد حمایت قرار می گرفت.

نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد به یدگاه و اندیشه های حاکم بر دوران اصلاحات اشاره کرد و گفت: رهبران فتنه می گفتند که خون به خون شستن محال است و باید به زنجیره خشونت جائی پایان داد، ونهایتاً گفتمان تساهل وتسامح مبنای دیالوگ با مستکبرین وجباران عالم وکُرنش ذلیلانه محصول دستگاه دیپلماسی کشور شد.

وی به برخی حرکت های موزیانه و خزنده در فضای کشور اشاره کرد و گفت: تیتر روزنامه کثیرالانتشار بهار، اظهار نظر یار معمار کبیرانقلاب ، دُرفشانی اخیر خانم اشراقی و اعتراض به تقاضای دانشجویان مبنی برحضور شهید گمنام در فضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جمله شواهد مثالی است که این حرکت های خزنده را لو می دهد.

بیگلری ادامه داد: جنگ سرد اخیر بسیار بی سر و صدا و بی حاشیه دنبال می شود آنقدر بی صدا که خیلی ها را در اصل وجود نبرد به تردید انداخت و همانند گازهای خردل جبهه و جنگ، که گاهی وقت ها تا سه دهه اثر خود را آشکار نمیکند،  و هنگامی که به علت خارش گلو به پزشک مراجعه می کند تازه متوجه می شود دچار سرطان خون شده است و پزشک اعلام می کند شما تا چند هفته دیگر بیش تر زنده نیستید. اثری که قطعاً یک گلوله مستقیم و آتشین نداشت!

وی در پاسخ به نویسنده مقاله نویس دانشگاه علوم پزشکی گفت: جایگاه شهدا نه در گلزار شهداء نه در قبرستان وگورستان، بلکه در عمق باورها و دل وجان ملتی است، که با اقتدا به امام خود در ۸ سال دفاع مقدس زیباترین، تابلوهایی ایثار و مقاومت را ترسیم کردنند و نشان دادنند که رسم عاشقی خوب می دانند و برخط سرخ عاشورا ثابت قدم ایستاده اند.

دبیر هئیت نظارت بر تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه های آزاد کهگیلویه وبویراحمد افزود: به گورستان فرستادن گفتمان امام و شهداء ، تقابلی است جدی با منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم زنده نگهداشتن یا دو خاطره شهداء در فضای عمومی جامعه و دانشگاه به عنوان مبدأ تحولات؛ و باید یاداور شد که اتهام سیاسی کاری وسوء استفاده از احساسات مردم، تهمتی است کُهنه و نخ نماشده، که در گذشته همواره نصیب مرزبانان گفتمان امام و رهبری وپاسداران حریم ارزشها شده است.

وی ادامه داد: ادعای میراث خواری جریانی خاص از فرهنگ ایثار و شهادت بیانگر این حکایت تلخ است که بعضی از جریان هایی که دل درگرو غرب داشته و اتاق فرمانشان خارج از مرزهای این کشور است نه تنها قدمی برای اعتلای این فرهنگ برنداشته اند، بلکه با اتهامات و عناوینی چون «جامعه ما ماتم زده است»، «نقش عزاداری ها در باروری فرهنگ خشونت» و  «تعبیر دوران دفاع مقدس به جنگ طولانی و بی حاصل» همواره سعی در تخطئه و تخریب مفهوم عزاداری ، شهادت و مقاومت داشته اند.

 بیگلری در پاسخ به شبهه پراکنی برخی از این افراد در فضای دانشگاه گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی نسل جوان فعلی در دفاع از اسلام و انقلاب کم از انسل اول انقلاب ندارد و هیچ گاه در لحظه نیاز عرصه را خالی نکرده است و اگر دشمنان انقلاب بخواهند با التهاب آفرینی در دانشگاه ها فضای جامعه را متشنج کنند، با سیلی محکم جریان های دانشجویی مواجه خواهند شد

وی افزود: نمی دانیم حضور شهید گمنام در فضای دانشگاه و حاکم شدن عطر ایثار و شهادت و مقاومت در جای جای دانشگاه ، منافع کدام جریان خاص را به خطر انداخته و مانع تحقق نقشه های کدام جریان در آینده می باشد، که با همه توان سعی در سنگ اندازی دراین مسیر دارند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی