نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1392 - 20:59
منتخب برترین مطالب منتشر شده در سایت حرف تو، مرجع وبلاگ نویسان ایرانی ، با موضوعاتی همچون: توصیه‌‌‌های امام رضا(ع) به آرایش زنان/ زیباترین نمایشگاه مجسم واقعه عاشورا / آسیب انتخاب همسر از طریق رابطه/نان مولک، تازه ترین تولید ملی

به گزارش چهار فصل به نقل از  دانا؛ سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

----------------------------------------------------------------------------

 

* نان مولک، تازه ترین تولید ملی

 

ساندویج

 

وبلاگ " تراز " نوشت :

و اینک ایرانی باز هم شگفتی آفرید و در صنایع غذایی به تولید نان های صنعتی مارمولیزه دست یافت.

گفتنی است این نوع نان به ثبت جهانی رسیده و مخترع این نان ویتامینه با رضایت کامل از فروش آن قصد احداث خط تولید محصولات جدیدی را تحت عنوان" نان مولک " دارد.

وی با اشاره به فروش چشم گیره اختراع خود در چند روز هفته اخیر ،نان مولک را طلوعی شگفت ناک زده در تولید ملی دانست و از سایر هم میهنان خود خواست که با الهام گرفتن از این محصول ، دست به تولید محصولات نوین زنند.

در پی این اختراع شگرف، وزارت صنایع و معادن، این مخترع ارزنده را کارآفرین برتر سال معرفی کرده و به وی به دلیل صادارات شونصد میلیاردی خود طی یک ماه گذشته، نشان " ابر صدور " اعطا نمود.

وی پس از دریافت نشان از دست رئیس جمهور........

ادامه مطلب

**********************************************

 

* اشاره به جوانی و آسیبها در سوره یوسف

 

 

 وبلاگ به روز نت نوشت:

اشاره به جوانی و آسیبها در سوره یوسف

قرآن کریم حضرت یوسف را به عنوان((سمبل)) پاکی معرفی کرده و خطرها و آسیب‌هایی که این جوان پاک دامن را تهدید می‌کرده, برشمرده و با کمک و با توسعه‌ای همه جانبه بر پیروانش عرضه شده است.

حقیقتاً داستان بسیار شیرین حضرت یوسف(علیه‌السلام) ((زندگی نامه)) واقعی جوانان حقیقت جو است و شیوه زندگی کردن نوجوانان و جوانان را در گستره خود قرار داده است

حضرت یوسف

حد آسیب و آفت اخلاقی، در تهدید جوانان

همان طوری که صفات پسندیده, انسان را به معراج می‌برند,صفات ناپسند نیز انسان را به گمراهی می کشانند. یکی از صفات ناپسندی که زندگی انسان را به نابسامانی می‌کشاند, حسادت است. ((حسد)) نهال ایمان را می‌سوزاند و فرد و جامعه را با خطر جدی مواجه می‌سازد.

 

**********************************************

* توصیه‌‌‌های امام رضا(ع) به آرایش زنان و آراستگی مردان

417892 300x222 توصیه‌‌‌های امام رضا(ع) به آرایش زنان و آراستگی مردان

 

 

وبلاگ هوا را از من بگیر حجاب را نه نوشت:

ائمه اطهار علیهم‏السلام آراستگی ظاهر را یک اصل مهم در روابط زناشویی زن و مرد دانسته و سفارشات آموزنده ای درباره زینت‏های مناسب برای آراستن خود داشته اند و همواره تأکید کرده اند که در این امر کوتاهی نشود.

 توصیه به شستن موی سر و محاسن، شانه زدن موی سر، خوش‏بو کردن بدن با عطر، اصلاح سر و صورت، کوتاه کردن ناخن انگشتان، خضاب و رنگ کردن موی سر و صورت، زایل کردن موهای زاید بدن، سرمه کشیدن، روغن زدن به مو و مسواک زدن در همین راستا است.

درباره آراستگی و توجه به مرتب بودن ظاهر، ابو عبّاد می گوید: «امام رضا علیه‏السلام تابستان روی بوریا و حصیر می‏نشست و زمستان روی گلیم. هم‏چنین جامه‏های درشت و زبر می‏پوشید، ولی وقتی در برابر مردم ظاهر می‏شد، خود را می‏آراست».

**********************************************

تَصَوُر کنید. حتی اگر تَصَوُر کردن ش سخت است!

.

 وبلاگ " آینده از آن حزب الله " نوشت:

# اگر می خواهید به رشد یک آدم کمک کنید اولین قدم این است که به او شخصیت بدهید و کاری کنید که احساس شخصیت کند. برعکس، اگر می خواهید یک نفر را نابود کنید هیچ چیزی بدتر از آن نیست که شخصیت ش را از او بگیرید. ملت ها هم اینجوری هستند. هیچ عاملی به اندازه حسِ تحقیر شدن باعث قیام یک ملت نمی شود. چه بر علیه حاکمان خودشان چه بر علیه سایر کشورها. در قضیه قیام های اخیر کشورهای عربی هم این عامل تحقیر شدگی بسیار مهم بود.

# این روزها که می گذرد یکی دو بار تا مرز این تحقیر شدگی پیش رفته ام. نه که حس حقارت را تجربه کنم. نه. فقط انگار مزه ی کوچک بودن نزدیک به طعم دهانم شده باشد. زمانی که آقای اوباما در سخنرانی هایش بدون استثناء از روی میز بودن گزینه ی نظامی برای ایران سخن می گوید و امکان ندارد در هیچ کدام از مذاکرات و سخنرانی های اخیرش این را از قلم بیندازد، راستش حس حقارت به ذهنم نزدیک می شود. خوب، قبلاً هم این “همه گزینه ها روی میز است” مدام توسط امریکایی ها تکرار می شد. اما یک تفاوت بزرگ این وسط وجود دارد! آن زمان ما تن به مذاکره نداده بودیم. آن زمان بحثِ عقب نشینی تاکتیکی (بخوانید اجباری به دلیل مسائل اقتصادی) مطرح نبود. ما برای غرب و امریکا شاخ و شانه می کشیدیم و طبیعی بود در چنین حالتی آنها هم چنگ و دندان به ما نشان بدهند

**********************************************

 

*ساخت قدرتی که باید قانون شود

وبلاگ " آرمانگرایی دانشجویی " نوشت: 

پازل چیده شده غرب در بازی مذاکرات هسته‌ای این بار با اندکی تغییر، روند گذشته را پیش گرفت و ایران را تا اوج توافق پیش برد و ناگهان مذاکرات را به قعر اولیه بازگرداند. این بازی همیشگی امریکا و برخی از قدرت‌های اروپایی با ایران است؛ بازی‌ای که هیچ‌گاه انتها ندارد و دائم در‌صدد سرگرم‌کردن ایران به مباحث فرعی و غافل نمودن دولتمردان ما از مباحث اصلی است. چیدمان بازیکنان طرف غربی زمین بازی مذاکرات که هر بار به وسیله امریکا و سران رژیم منحوس صهیونیستی اعمال می‌شود، در مذاکرات اخیر با تغییراتی محسوس و جابه‌جایی نقش و مأموریت از امریکا به فرانسه، در راستای به نتیجه نرسیدن مذاکرات پیش رفت. این‌بار نقش منفی را وزیر امور خارجه فرانسه بازی و در دقیقه 90 تلاش بی‌وقفه دو طرف را بی‌ثمر کرد. قطع به یقین دلیل این امر هم به خاطر تلاش‌های مفرطی است که امریکایی‌ها برای ایجاد رابطه با دولتمردان ما داشته‌اند و اگر در این مسیر بار دیگر راه گذشته را تکرار می‌کردند و با موضعی منفی حاضر می‌شدند، قطعاً چهره پلید پشت نقاب آنها بعد از این تلاش‌ها بیشتر برای دیپلمات‌های ایرانی افشا می‌شد، لذا لازم دانستند که همچنان سیاست چماق و هویج را با اعطای نقش اول به فرانسه بازی کنند.

**********************************************

* زیباترین نمایشگاه مجسم واقعه عاشورا

 

وبلاگ " قلمدون " نوشت:

دارالحکومه ابن زیاد و کشته شدن سفیر امام حسین (ع)

ماکت قیام عاشورا - میدان قیام تهران - قلمدون
 

بازسازی قیام امام حسین (ع) ضلع جنوب شرقی میدان قیام تهران

 

ماکت قیام عاشورا - میدان قیام تهران - قلمدون

خیمه کوچکترین شهید کربلا 

ماکت قیام عاشورا - میدان قیام تهران - قلمدون

لحظه ای که عباس(ع) آب فرات را همیشه تاریخ خجالت زده کرد // روضه عباس(ع)

ماکت قیام عاشورا - میدان قیام تهران - قلمدون

**********************************************

* غمت مباد برادر! به پرچمت سوگند

 

 

وبلاگ " یه آذری بسیجی " نوشت:

در این سیاهی چادر چقدر بی رنگم

ولی به سرخی خونت همیشه دلتنگم

در این زمانه ی رنگی دلم نمی خواهد

بدانی اینکه برادر! همیشه در جنگم

چنانکه حتی در کوچه و خیابان نیز

گرفته اند رفیقان به طعنه و سنگم

اگرچه حافظ قرآن و مُهر و تسبیحم

به چشم کوچک دنیا بدون فرهنگم

مرا به سخره گرفتند دختران زمان

**********************************************

* آسیب انتخاب همسر از طریق رابطه 
وبلاگ " اهل خانه " نوشت :
پسری 25 ساله هستم، با دختری23 ساله رابطه داشتم و قصد ازدواج با هم را داشتیم. زمان تحقیق که پرس‌وجو کردم، متّوجه شدم؛ بعضی از اعضای این خانواده اعتیاد دارند. از این‌رو با مخالفت شدیدخانواده خودم روبرو شدم.
در مورد خانواده آن‌ها این را هم اضافه کنم که از جهت مالی بسیار ضعیف هستند و همچنین آن‌ها در روستا و ما در شهر زندگی می‌کنیم، ولی برای من این مسائل مهم نبود و نیست.
چون‌ که من عاشقش بودم، ازآنجایی که می‌ترسیدم نتوانم او را با این وضعیت خانواده‌ام خوشبخت کنم، گریه‌کنان با او درمیان گذاشتم و او باگریه‌زاری بیشتری از من خواست حتی اگر تمام خانواده‌ با ازدواجمان مخالفت کردند، ما با هم ازدواج کنیم. او می‌گفت؛ مهم نظر توست و می‌خواهم با تو ازدواج کنم.
من هم قبول کردم که حتّی اگر شده تنهایی به خواستگاری وی بروم، جالب است که پدرش با این موضوع که من به تنهایی به خواستگاری دخترش بیایم، راضی شد، برای همین به خواستگاری او رفتم و قرار شد که آخر همان هفته هم عقد کنیم. امّا با گذشت مدتی‌ کوتاه، به بهانه‌های متفاوت خود دخترخانم و خانواده‌اش روز عقد را عقب می‌انداختند،این مسأله باعث شک من شد، تااینکه با پرس‌وجو متوجّه شدم؛ دختری که قرار بود با او ازدواج کنم و کلی به من عشق می‌ورزید، با فردی دیگر ازدواج کرده و کسی از آن خانواده ازجمله خود آن دخترخانم هم حاضر نیست که دلیل این رفتار را برای من توضیح دهند.

 

**********************************************

 

* منِ زرتشتی، غذای نظری امام حسین(ع) می خواهم

وبلاگ " چشم چشم دو ابرو " نوشت:

"سلام

من زرتشتی هستم ...

اینجا ایستاده ام که غذای نذری امام حسین را بگیرم ...

حتی اگر یکی هم بهم برسد خوب است ...

ما این غذا را نگه می داریم و در طول سال فقط چند تایی از آن را درون غذایمان می ریزیم تا غذایمان متبرک شود ...

من سرطان دارم ...

اگر این غذای نذری را بگیرم و بخورم حتما خوب می شوم ... "

**********************************************

* سبک زندگی بسیجی 

وبلاگ " سرباز امام خامنه ای  " نوشت:

سبک زندگی بسیجی...

حضور در صحنه...

بسیجى باید در وسط میدان باشد تا فضیلتهاى اصلى انقلاب زنده بماند...بسیج، یعنى حضور بهترین و با نشاطترین و باایمان‌ترین نیروهاى عظیم ملت در میدانهایى که براى منافع ملى و براى اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد. بسیج در یک کشور، معنایش آن زمره‌اى است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه‌گذارى کنند؛ که آسان هم نیست.(بیانات در جمع بسیجیان حاضر در اردوى فرهنگى رزمىِ یاران امام على(ع)

 

بصیرت مندی....

بسیج نه به پول وابسته است، نه به عنوان و جاه و جلال وابسته است، نه به دستور از بالا وابسته است. معیار بسیج، بصیرت است و ایمان. ایمان از دل او میجوشد، او را به کار وادار میکند؛ بصیرت هم به او تفهیم میکند که چگونه حرکت کند، معیارها را چگونه تشخیص بدهد، راه را چگونه طى کند. این معناى بسیجى است.(بیانات در دیدار جمع کثیرى از بسیجیان کشور-۱۳۸۸/۰۹/۰۴)

ادامه مطلب

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی