نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1392 - 13:10
سایت حرف تو به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا سایت حرف تو  به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمندl است مطالب تولیدی خود را  در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، .ارسال نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------

تذکر قرآن به روحانی و ظریف

 

تذکر قرآن به روحانی و ظریف

وبلاگ"معبر سایبری فندرسک"نوشت:

اینکه بعضی دوستان گلایه دارن که چرا آقای روحانی و ظریف رو تخریب می کنید عرض کنم که کار ما تخریب نیست. کار ما روشنگری افکار هست. کارما بیاد آوری خفت هایست که قبلا تجربه کرده ایم. کارما بیاد آوریخون هایست که پای خیلی چیز ها ریخته شد تا امروز سر تعظیم فرو نیاوریم. نه پدر کشتگی با آقای روحانی و با آقای ظریف داریم  و نه کینه و کدورتی. بلاخره این عزیزان هم فرزند همین خاک هستند و بزرگ شده همین سرزمین هستند. اما یادواری می کنیم که بخاطر چند روز دولت خودشان آینده کشور را خراب نکنند.

ادامه مطلب

*******************************************

فکر انقلابی، گفتار و رفتار انقلابی

 

وبلاگ"سیاست روز"نوشت:

این فقط در زبان تعارفات سیاسی دیپلماتیک است که ملت ایران را با ملت آمریکا مقایسه کنند و آنها را دارای آرمان های بزرگ بدانند، و گرنه خود سران کاخ سفید هم می دانند که اصلا و ابدا این طور نیست، این آرمانگرایی ملت ایران است که فرهنگ در صدر آن قرار دارد و حرف اول را می زند، در حالی که در آمریکا بورس های وال استریت به آنها می گوید تا سه ماه دیگر چه طور فکر کنند و زندگی کنند، زمانی در جنگ سی و سه روزه لبنان، خانم رایس هم از آمریکایی های آرمانگرا سخن می گفت، ولی این طور نیست فقط پنج روز کاری و دو روز تفریح است که در بین مردم آمریکا حرف اول را می زند و فرهنگ در آنجا در مرحله بعدی قرار دارد، و این غول های بزرگ صنعتی و بورس های آمریکا است که سیاست، اقتصاد و طرز تفکر مردم آمریکا را در دست گرفته اند، این توهین به ملت آمریکا نیست، فقط نمی شود این دو ملت را با هم و در کنار هم مقایسه کرد.

ادامه مطلب

******************************************

چرا آمریکا و اسرائیل از ایران می ترسند؟

 

وبلاگ"حدیث منتظران قائم(عج)"نوشت:

بدون تردید شرایطی که بر حال و احوال این روزهای دنیا و مخصوصاً خاورمیانه حاکم شده است در حال تبدیل شدن به کابوسی سخت برای برخی از کشورهای منطقه است .
بازیگردانی مناسب و در چارچوب حرفه ای دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران ( فارغ از تحلیل های نه چندان قدرتمند رسانه های داخلی ) در خصوص مسئله هسته ای ، آمریکا ، غرب و رژیم صهیونیستی را در گوشه میدان بازی اسیر نموده است .
جمهوری اسلامی ایران در حال اوج گیری در حوزه ضریب بالای نفوذ در جامعه جهانی است . جامه ای که با خواست عده  معدودی از کشورها اداره می شود و این قدرت تحکم جمهوری اسلامی برای وادار کردن این ابرقدرتها به گفتگو ، قسمتی از هیمنه پوشالی شان را در افکارع عمومی دنیا خدشه دار کرده است .

ادامه مطلب

********************************************

کم بودن مطالعه و کتابخوانی ؛ عاملی که قلب رهبر رو به درد آورد . . . !!!

 

وبلاگ"در انتظار یار"نوشت:

واقعاً خدا مى‌داند من وقتى یادم مى‌آید - و این چیزى است که تقریباً هیچ‌ وقت از یادم نمى‌رود - که مردم ما مطالعه کردن را بلد نیستند ، به قلب من فشار مى‌آید !

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف به بحث کتاب و کتابخوانی اشاره فرموده اند و بارها نسبت به کم بودن مطالعه ی مردم ایران نسبت به مردم جهان تذکر داده اند و تا اندازه ای این قضیه رو مهم میدانند که می فرمایند : " کتابخوانى را باید جزو عادات خودمان قرار دهیم . بهفرزندانمان هم از کودکى عادت بدهیم کتاب بخوانند . . . " 

ادامه مطلب

****************************************

من هم هستم!!!!

 

وبلاگ"جالبه"نوشت:

این روزها بعضی‌ها برای اینکه بگویند «ما هم هستیم» دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زنند. البته این حرکت‌ها از سوی آدم‌هایی که بود و نبودشان اثری در اعتقادات مردم نمی‌گذارد، چندان قابل توجه نیست؛ لیکن این موضع‌گیری‌ها از سوی کسی که خود را عالم دین می‌داند و تعدادی هم نخ اعتقادشان را به رفتار و منش وی گره زده‌اند، تبعات خوش‌یمنی در پی نخواهد داشت.

این روزها در خروجی خبرگزاری‌ها ـ به‌صورت محدود ـ و در فضای مجازی ـ به صورت گسترده ـ شاهد بودیم که دوباره خبرهای آنچنانی از شیخ یوسف صانعی مخابره شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. روحانیی که بعد از حرکت مردمی نهم دی‌ماه 88 ـ قیامی که باعث شد شعله‌های فتنه‌ی 88 برای همیشه خاموش شود ـ

ادامه مطلب

****************************************

غریزه جنسی جبهه جنگ نرم

 

وبلاگ"انعکاس"نوشت:

از جمله ابزارهای تهاجم و جنگ نرم بر علیه خیلی کشورها و به ویژه کشور ما که توانسته تا حدی نیز موفقیت آمیز باشد ، استفاده ابزاری از غرایز به ویژه غریزه جنسی است، غریزه جنسی از یک طرف با لذت جنسی و از سوی دیگر با حس کنجکاوی و میل به تجربه و تنوع طلبی و هیجان و.... در انسان امیخته است ،باید قبول کنیم این غریزه به عنوان ابزاری کارامد در جنگ نرم به عنوان سلاح اصلی به کار میرود و از انجا که جامعه مورد حمله و اسیب پذیر ،قشر جوان جامعه می باشند ،پس بسیار مهم است که ما چگونه باید اولا با خود این غریزه ،ثانیا با فرد دارای این غریزه(جوانان) ثالثا با سوء استفاده کنند گان با این غریزه برخورد کنیم.

ادامه مطلب

****************************************

رابطه با قوم مغول شدنی نیست!!!

 

وبلاگ"آقا"نوشت:

در کتاب های تاریخی از قوم مغول خواندیم و شنیدیم. قومی که حتی به ضرب المثل های ما ایرانی ها نیز رسوخ کردند و اگر در جایی خرابی و جنگ و خونریزی رخ بدهد، می گویند قوم مغول حمله کرده است. اما سوالی که ذهن مرا مشغول کرد این است که اگر قوم مغول امروز و در قرن21 بود، می شد با آن قوم رابطه برقرار کرد؟

 

البته در این دوران دولتی وجود دارد که آنچه از فجایع و قتل و آدم کشی در کتب تاریخی از قوم مغول خواندیم و شنیدیم به مراتب بدتر و سنگدل تر و افسار گسیخته تر است. دولتی که اگر جنایات و آدم کشی ها و ظلم های آن را برشمریم، کشت و کشتار قوم مغول در برابر آنان همچون قطره ای در برابر اقیانوس است. دولتی که فقط یک جنایتش نسل کشی مردم ژاپن و انداختن بمب هسته ای بر سر انسان ها و قتل صدها هزار انسان در یک لحظه بود که میلیون ها نفر نیز بعد از آن حمله از آن بمب آسیب دیدند و هزاران کودک ناقص الخلقه نیز متولد شد.  حتی موجودات زنده دیگر  نیز زنده نماندند و  دو شهر ژاپن به معنای واقعی با خاک مساوی شدند، کانه هیچ موجود زنده ای آنجا زندگی نمی کرد.

ادامه مطلب

*******************************************

درجستجوی همسر رویایی

 

درجستجوی همسر رویایی - حریم آسمانی

وبگاه"حریم آسمانی"نوشت:

مقایسه کردن همسر خویش با دیگران، موجب می شود تا زن و شوهر با بیان کردن پشیمانی از انتخاب خود، همواره در آرزوی رسیدن به شخص رؤیایی خود سیر کنند و با دیدن زندگی های به ظاهر آرام اطرافیان، خود را در زنجیر بهت و حیرت و واماندگی گرفتار سازند. در حقیقت، رفتار اشتباهی مانند مقایسه همسر خود با دیگران، از نظر ظاهری، اخلاقی و رفتاری، رسیدن به بن بستی است که دو طرف بر اثر بالا بردن سطح خواسته های شان از همدیگر و به کار نگرفتن تدبیر لازم در چگونگی رفتار و شیوه مناسب همسرداری، به آن دچار می شوند.

ادامه مطلب

******************************************

باید ها و نباید های رییس جمهور

 

وبلاگ"شهیدان"نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

با به صدا در آمدن زنگ مدرسه، همه به کلاس آمدند.مدتی گذشت و دراین هنگام مبصر کلاس مشغول ساکت کردن بچه ها و نوشتن عناوینی مانند:«خوب ها» و «بدها» بر روی تخته سیاه بود.

بالاخره معلم وارد کلاس شد.همۀ دانش آموزان دفتر انشا هایشان روی میز قرار دادند.تقریبا اکثر بچه ها می خواستند که امروز قرعه به نام آن ها بیفتد تا انشایشان در حضور معلم و دانش آموزان دیگر بخوانند. موضوعی که معلم برای نوشتن انشا داده بود موضوع جالب و به روزی بود.اما موضوع چه بود؟؟؟؟

«باید ها و نباید های یک رییس جمهور ؟؟؟» موضوع جذابی بود که بچه ها با شور و اشتیاق در مورد آن انشا نوشته بودند.

ادامه مطلب

******************************************

مطمئن باشیم که مشت خدا از مشت ما بزرگتره

 

وبلاگ" یا مهدی ادرکنا"نوشت:

دختر کوچولو وارد بقالی شد اون کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت: مامانم گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش.

بقال کاغذ رو گرفت و لیست نوشته شده در کاغذ را فراهم کرد و به دست دختر بچه داد، بعد لبخندی زد و گفت: چون دختر خوبی هستی و به حرف مامانت گوش می‌دی، می‌تونی یک مشت شکلات به عنوان جایزه برداری.

ادامه مطلب

******************************************

صداقت آمریکایی

 

دست چدنی زیر دستکش مخملی

وبگاه "قائم" نوشت:

دوم آذر ماه سال جاری بعد از 10 سال مذاکرات هسته‌ای، بیانه‌ای با عنوان "گام اول" در ژنو به امضاء گروه 1+5 و ایران رسید که تعهداتی را برای طرفین ایجاد کرد. اما آمریکایی‌ها از فردای امضاء بیانیه، به اصطلاح عامیانه "دبه درآوردند" و رئیس جمهوری آمریکا نیز هر از گاهی تهدید نخ‌نماشده "روی میز‌بودن گزینه نظامی" را مطرح می‌کند، هر چند 7 آذر ماه در جمع "گروه سابان" با دفاع از توافق ژنو گفت گزینه برچیده‌شدن کامل برنامه هسته‌ای ایران، با دنیای واقعیت فاصله دارد.آمریکائیها روز گذشته نیز تحت تاثیر لابی صهیونیستی چند شرکت و شخصیت ایران و غیر ایرانی را در فهرست تحریم قرار دادند!

ادامه مطلب

**************************************

وقتی به گرگها اعتماد می کنی...

 

وبلاگ"راه روشن"نوشت:

نتیجه نوکری برای شیطان صفتان:

یا مرگ است

یا ذلت است 

 

یا خفت...

ادامه مطلب

****************************************

ما به کجا رفته ایم؟؟؟

 

وبلاگ "خاک پای امام رضا(ع)" نوشت:

جامعه ما اسلامیه اما باید افسوس بخوریم که یه آتلیه مذهبی که طراح و عکاس و چاپگر و صحافش خانوم باشه نداریم...

جامعه ما اسلامیه اما یک خانوم، جرات کار تو شرکت خصوصی رو نداره از ترس روابط بیجای همکاران مرد...

جامعه ما اسلامیه اما خانوم های مملکت ما افتخارشون اینه که مرد باشند و زنانگی های خود رو از دست بدهند... افتخارشون اینه که شغلشون مردونه باشه...

ادامه مطلب

*****************************************

امام نگران حجاب زنان در گرمای تابستان بودند؟

 

وبگاه "وب سیاسی" نوشت:

امروز با موضوع حجاب در خدمتتون هستم حجابی که این روز ها ازطرف بعضی ها خیلی مورد حمله قرار گرفته.حجابی که در کشور ماکه هیچ ممنوعیتی نداره بعضی از اشخاص مخرب جامعه حجابشون رو رعایت نمیکنند و حتی اون هایی رو که حجابشون رو رعایت می کنند مورد تمسخر قرار میدن.

بعضی ها میگن مهم دل هست که دلمون پاکه. آیا دلی پاک تر از دل حضرت زهرا (س) بود؟؟؟

ادامه مطلب

*****************************************

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی