نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1392 - 11:13
آمادگی کامل شهرداری یاسوج برای مقابله با بارش احتمالی برف

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، محمد علی جاوید با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت آمادگی شهرداری یاسوج برای مقابله با بارش احتمالی برق در چند روز آینده اظهار داشت: شهرداری یاسوج اقداماتی از قبیل خریداری و ذخیره نمک به میزان کافی، رفع مشکلات فنی خودروها و تجهیزات برف روب انجام داده و آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به شهروندان دارد.

وی یکی از دلایل وجود برف در خیابان را پارک خودروها در شب اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت امکان از پارک خودرو در خیابان پرهیز کرده تا عوامل شهرداری با سهولت بتوانند اقدام به پاکسازی خیابان نمایند.

جاوید از دایر بودن ستاد حوادث شهرداری خبر داد و کفت: این نهاد آماده همکاری و شنیدن پیشنهادات سازنده همشهریان است.

شهردار یاسوج یکی از راه های پاکسازی شهر از برف را ایجاد پایگاه های نمک در سطح شهر دانست و اضافه کرد:  با طرح این پیشنهاد در ستاد حوادث شهرداری، در صدد آن هستیم که با ایجاد این پایگاه ها، همشهریان را در پاکسازی پیاده روها با شهرداری همراهی نماییم.

وی افزود: البته به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها این امر در شرایط کنونی میسر نبوده و سعی داریم برای سال های آینده این طرح را به اجرا در آوریم.

جاوید در مورد عدم پاکسازی شهرک بلکو و حومه آن برف نیز ابراز داشت: بخش هایی از شهر جزء حریم شهری بوده ولی در محدوده ارائه خدمات شهرداری قرار ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرانه جمعیتی شهرک صنعتی و روستای بلکو به حساب شهرداری واریز نشده، این منطقه در محدوده خدمات شهرداری یاسوج قرار نداشته اما این نهاد بر حسب وظیفه انسانی اقدام به پاکسازی خیابان های اصلی این شهرک نموده است.

شهرداری یاسوج در مورد تعطیلی جایگاه های سی ان جی نیز گفت: این جایگاه ها به دلیل افت فشار گاز از سوی شرکت گاز استان قطع شده است.

 وی در پاسخ به درخواست تاکسی داران مبنی بر باز گذاشتن یک جایگاه مخصوص تاکسی ها ابراز داشت: عملی کردن این پیشنهاد با توجه به وجود برخی محدودیت ها  در سطح شهر نیازمند برنامه ریزی است.

شهردار یاسوج اضافه کرد: در صورتی که برای دیگر شهروندان مشکلی به وجود نیاید در مورد اختصاص یک جایگاه به تاکسی ها تصمیم گیری می شود.  

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی