نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آبان 1394 - 1:13
محمد مهدی پاک نژاد,chaharfasl.ir
تحلیلی بر سخنان دبیر کل حزب ندای ایرانیان در یاسوج:
شما دیگر توان مرگ بر آمریکا گفتن ندارید/ سیاست های اصلاح طلبان خالی کردن دست ایران است
نویسنده: 
محمد مهدی پاک نژاد
مجید فراهانی سخنانی را بیان کردند که در نقد این سخنان باید به درازای تاریخ اسلام و حضور بیگانگان در ایران برای او و نسل جدیدش صحبت کرد و واقعیات را نشانشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بعد از حضور مجید فراهانی در یاسوج و بیان سخنانی قابل تأمل در زمینه های مختلف، محمد مهخدی پاک نژاد در یادداشتی این جوان را به قلم بررسی گذاشت و نوشت: در آستانه 13 آبان سالروز روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در ایران دبیرکل حزب ندای ایرانیان یا به گفته خودشان"نسل جدید اصلاح طلبان" به یاسوج آمده و نشست پرسش و پاسخی را در دانشگاه آزاد یاسوج داشتند.

 

ایشان سخنانی را بیان کردند که در نقد این سخنان باید به درازای تاریخ اسلام و حضور بیگانگان در ایران برای ایشان و نسل جدیدشان صحبت کرد و واقعیات را نشانشان داد.

 

ایشان اصلاح طلبان را مخالف اصل استکباز ستیزی می دانند اما تفاوت را در روش برخورد با این مسأله دانسته و می گوید شعار "مرگ بر آمریکا" را باید در عمل محقق کرد.

 

همه ما می دانیم که در عصر کنونی آمریکا نماد و اصل استکیار جهانی به معنای واقعی کلمه است. درصورتی با اصل وجودی استکبارستیزی مخالف نیستید که اقدامات دولت یازدهم را در مذاکرات و ارتباط با آمریکا تأیید می کنید. دولتی که در صحبت هایشان آمریکا را کدخدا می نامد و راه حل تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن را هم در گرو ارتباط با این مستکبر می داند.

 

همه بدانید؛ تنها روش مبارزه با استکبار ایستادگی است

حال اگر شما استکبار را خوب شناخته باشید متوجه می شوید که روش مبارزه با استکبار تنها یک روش است و آن هم ایستادگی در مقابل زیاده خواهی ها و بی انصافی های او و تکیه بر سرمایه های درونی کشور است. روشی که خود استکبار صحت و سقم آن را به ما نشان داده و در این رابطه می توانید به کشورهایی مرتبط با با آمریکا  در منطقه و جهان، دقت کنید تا متوجه شوید که آمریکا چرا و تا کجا یک کشور را حمایت می کند و البته تنها دولتمردان آن کشور ها را نه مردمانش را.

 

استکبار خویی دارد که ارزشی برای کسانی که به او احترام می گذارند یا از او می ترسند قائل نیست و تنها با ایستادگی می توان در برابرش حرفی و زد و حق خود را گرفت. روش های عاقلانه و منطقی ای که مدنظر شماست این دولت آن ها را در عمل محقق کرده و نتایج آنها را به شما یادآور می شوم:

 

از زمانی که آقای روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی شدند حرف از تعامل محترمانه و احترام متقابل زده اند و در عمل هم این را اثبات کرده اند اما یکبار نشده است که دولتمردان آمریکایی به ایرانی ها احترام بگذارند و جایی نام ایران اسلامی را بیاورند و در کنارش حرفی از تروریسم نزنند و ایران را تهدید نکنند.
و رئیس جمهور ما هم در عوضِ بی احترامی آمریکایی ها خوب از پس هموطنان منتقد خود برمی آیند و در حق ایشان کم نمی گذارند.

 

کمی غیرت آمریکایی لازم است

و ای کاش قدری از آمریکا روش استحقاق حق ملت خود را یاد می گرفتید چرا که آمریکا یکی از دانشجویانی که چندین سال پیش لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرد بعنوان نماینده ایران در سازمان ملل نپذیرفت اما شما تمام ظلم ها و غارت ها و کشتارهایی را که آمریکا در کشورمان انجام داده فراموش کرده اید و حتی توان "مرگ بر آمریکا" گفتن را هم دیگر ندارید.

 

اگر نمی دانید بدانید که نشستن تیم مذاکره کننده ما در مقابل 6 قدرت برتر دنیا بخاطر زحمات و ایثار و دست آوردهای همان دانشمندان شهید و فرزندانی از این ملت بوده است که هم "شعار مرگ بر آمریکا" می دادند و هم عملاً کشور را به فناوری های روز دنیا می رساندند و اگر با سیاست های شما پیش میرفتیم (مثال: مذاکرات سال 82) الان هیچی برای مذاکره کردن نداشتیم و با برجام (به خارج فرستادن 9700کیلوگرم اورانیوم غنی شده و بتن ریزی قلب آب سنگین اراک و...) نشان دادید که در عمل تنها مسبب خالی شدن دست ایران از فناوری های روز دنیا در مقابل قدرت های جهان هستید.

 

 

نمونه عمل شما طوری بوده که دست نشانده بی ارزش غرب در منطقه (آل سعود) به وزیر بهداشت ایران به عنوان رئیس تیم پیگیری فاجعه منا ویزا نمی دهد و از امارات به عنوان حاجی وارد عربستان می شود عملی که نه تندی و "مرگ بر استکبار" مسبب آن بوده بلکه زانو زدن در مقابل وزیر خارجه سگ دست آموز استکبار بوده هست.

 

اگر روحیه انقلابی و مردم انقلابی نباشد؛ چگونه می خواهید پیشرفت کنید!

اگر سایه ولایت فقیه و حمایت مردم انقلابی، مسلمان و زجر کشیده نباشد چطور می خواهید در میان این گرگ ها ایران را از انزوا در بیاورید و مثل ژاپن تلفن و تلویزیون برای رئیس جمهور آمریکا بسازید؟!

 

انقلاب ما صرفاً برای دست یابی به مادیات نبوده و شما که عزت ایران را می خواهید، چطور ایران را با ژاپن مقایسه می کنید بدون اینکه تمام واقعیت کشور ژاپن را بیان کنید؟ تلفن و تلویزیون ساختن چه ارزشی دارد زمانی که نظامیان آمریکا در ژاپن مصونیت قضایی (کاپیتولاسیون) دارند!!!

نسل قدیم شما که دم از خط امام (ره) می زدند و البته در عمل خلاف آن را انجام می دادند، شدند سران فتنه 88!!!

 

 شما نسل جدیدی هستید که حرف امام (ره) و انقلاب و شهدا و آرمانهایشان را با تحلیلی ناقص، تفسیر کرده و شعار "مرگ بر آمریکا" را غیرعاقلانه و غیر منطقی می دانید در صورتی که امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرموده اند"مبارزه با استکبار یک حرکت معقول، منطقی، خردمندانه و دارای پشتوانه علمی و متکی به تجربه ملت ایران است."

 

با این روحیه و رویکردی که شما پیش می روید مانده ام برای این انقلاب و این حکومت که نمونه کوچک حکومت جهانی امام عصر (عج) است چه کسانی را پرورش خواهید داد و چه نقشی را ایفا خواهید کرد! به نظر من شما بیشتر حزب ندای ارتباط با آمریکایی ها هستید نه حزب ندای ایرانیان...

 

در آمریکا حرف های خاله زنکی وجود ندارد

می گویید عده ای در ایران حرف تندروهای آمریکا و نتانیاهو را می زنند و آن سخنان را تیتر روزنامه ها می کنند؟! در آمریکا این حرف های خاله زنکی که یکی تندرو هست و یکی معتدل وجود ندارد بلکه همه آن ها متحد هستند و یک هدف دارند و برای گول زدن و فریب ساده لوحانی چون شما گاهی با هم مخالفت می کنند وگرنه وقتی واقع بینانه نگاه کنیم، می بینیم در برهه ای از زمان حزب دموکرات به ویتنام حمله می کند و در برهه ای دیگر حزب جمهوری خواه به عراق و افغانستان!

 

اگر اندازه ای که رسانه های خودمانی را مطالعه می کنید نگاهی هم به رسانه های غربی و اسرائیلی بیندارید متوجه می شوید که غربی ها و نتانیاهو در مورد برجام اگر بیشتر از شما خوشحال نباشند کمتر از شما نیستند و همین نتانیاهو بود که چندی پیش گفته بود با برجام امنیت اسرائیل تا 25 سال آینده تأمین شده است که امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) پاسخشان را دادندکه "شما 25 سال آینده را نخواهید دید."

 

شما خیال می کنید اگر چنین پیشرفت هایی را که دانشمندان انقلابی بدست آوردند در چنته نداشتید 1+5 مذاکره می کرد؟

 

 این مذاکرات برای حل مشکلات ملت هست یا در قدرت ماندن عده ای در ایران؟!

شک ندارم در وسط راه مذاکرات متوجه زیاده خواهی آمریکا و به بن بست رسیدن مذاکرات  شدید، آنجا که آقای ظریف به طرف های مذاکره کننده می گوید که اگر در مذاکره پیشرفتی حاصل نشود غرب ستیزان یا همون تندرو ها در ایران بر سر کار می آیند!!!

 

شما ها ابوموسی اشعری هایی هستید که نفعتان فقط برای طرف مقابل جمهوری اسلامی ایران است به بهانه داشتن منفعتی زود گذر...

 

بابک زنجانی در دوره کارگزاران جوانه زد/بسیج دانشجویی وام دار هیچ کسی نیست

مورد دیگر اینکه، شما گفتید چرا بسیج دانشجویی در 8 سال زمان احمدی نژاد جلوی بابک زنجانی ها و آن همه اختلاس سکوت کرد؟

اولاً که بابک زنجانی در دوره کارگزاران جوانه زد و در دوره اصلاحات تنومند شد. چرا شما آن موقع سکوت کردید؟

ثانیاً شما که دلتان می سوزد و بدنبال حق مردم هستید چرا در قضایای اختلاس استات اویل و کرسنت که مهدی هاشمی و وزیر نفت دوره اصلاحات دست داشتند سکوت کردید؟ شما به وظیفه تان درست و بیطرفانه عمل کنید، بسیج دانشجویی هم وظیفه خودش را بدون ملاحظه شخص یا اشخاص انجام می دهد و وام دار هیچ کس نیست.

لطفاً صادقانه عمل کنید و شعار ندهید...!

 

و در پایان قسمتی از آیه ی 112 سوره انعام را برای شما می آورم:

... یُوحِی بَعضُهُم إلی بَعضٍ زُخرُفَ القولِ غُروراً و لوشاءَ رَبُّکَ ما فَعَلوهُ فَذَرهُم و مایَفتَرون.

...برخی از آنها برای فریب، سخنِ آراسته را بر دل برخی دیگر می افکنند؛ و اگر پروردگارت می خواست چنین نمی کردند. پس آنان را با آنچه به دروغ می بافند واگذار.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی