نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1395 - 15:54
تجمع چند صد هزار نفری طرفداران یکی از کاندیداها در 25 خرداد 88 را ( که به نظر نگارنده یکی از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی است بدان جهت که مردمی که سوال داشتند مسالمت آمیز به خیابان آمدند و سوال و مطالبه ی خود را مطرح کردند و البته جمهوری اسلامی هم با سعه صدر خود را موظف به پاسخگویی دانست چرا که آن مردم قبل از اینکه رای به فلان کاندید بدهند رای به اصل حاکمیت و نظام سیاسی داده بودند ) همه به یاد داریم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محسن جبار نژاد نوشت: تا این جا همه چیز طبق روال عادی پیش میرود اما متاسفانه قانون شکنی برخی کاندیداها و کنش های غیر دمکراتیک  آن ها ( از جمله تبریک گفتن به خود آنهم هنگامی که هنوز شمارش آرا شروع نشده است! و تحریک و تهییج احساسات مردم) راه را برای طمع بستنِ  کسانی که با اساس استقلال این کشور مخالفند باز کرد و آن ها را امیدوار کرد که البته این خود یک خطای نابخشیدنی بود که از آقایان  سر زد.

 

مردم ایران و البته همان هایی هم که 25 خرداد 88 به خیابان آمدند وما آنها را جزو خیل عظیم فرزندان  ایران میدانیم تمام حرکات آقایان را رصد میکردند. بعد از ساختار شکنی های سران فتنه و آشکار شدن ماهیت آن ها این بار دیگر مردم همان بخش از مردم هم که 25 خرداد به خیابان آمده بودند ، مرزبندی جدی  خود را با ساختار شکنان نشان دادند لذا روز بروز از تجمعات خیابانی کاسته شد .  

 

بی تردید بزرگترین ظلمی که در سال 88 اتفاق افتاد ظلم به نظام اسلامی و مخدوش کردن  35 سال  تجربه ی متراکم و سابقه ی درخشان جمهوری اسلامی در ارائه ی الگوی مردم سالاری دینی به مردم جهان بود و این مسئله ای بود که ملت به درستی آن را درک کرد لذا 9 دی شکل گرفت و اقیانوس خروشان ملت به راه افتاد و حجت را بر همه تمام کرد.

 

9 دی را یقینا میتوان بزرگترین خروش و مقاومت مردمی پس از انقلاب در برابر یک کودتای تمام عیار به سردمداری نظام سلطه دانست کودتایی که خواسته یا ناخواسته کسانی که امروزه در ذهن مردم به عنوان سران فتنه شناخته شده اند به صحنه گردانی آن پرداختند، در زمین دشمنان قسم خورده ی انقلاب بازی کردند و هزینه های جبران ناپذیری را به مردم و کشور تحمیل کردند.

 

بدون تردید هر آنچه که امروز از امنیت و آرامش نصیب مردم ایران شده مدیون آن خروش مسئولانه و تاریخی مردم تحت هدایت ها و رهبریِ رهبرِ هوشمند انقلاب اسلامی در آن لحظه حساس بود که نشان داد هنوز هم دشمنان از درک رابطه ی عمیق میان مردم و نظام اسلامی عاجزند .

 

هیچ گاه نظام سلطه فکر نمیکرد همان مردمی که 25 خرداد به خیابان آمده بودند همان مردم هم به اقیانوس خروشان ملت در 9 دی 88  بپیوندند و یکی از بزرگترین نقاط عطف در تاریخ انقلاب بوجود بیاید.

 

شاید برخی این موضوع را ناشی از پیچیدگی رفتار سیاسی مردم ایران بدانند که البته از جهاتی ممکن است درست باشد اما  نباید از این نکته مهم  غفلت ورزید و آن اینکه مردم هر کجا که احساس کنند اصل اسلام و نظام اسلامی و استقلال ایران عزیز در معرض تهدید است بی درنگ در صحنه اند و از اسلامیت و جمهوریت نظام پاسداری میکنند و راز 9 دی در همین است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی