نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. ارديبهشت 1400 - 8:19
تحرک و پویایی و نشاط زمان انتخابات شورای شهر چرا در اکثر مواقع به داشتن شوراهایی اثرگذار و تخصصی و پای کار منجر نشده است و چه عواملی باعث جدایی این خطوط از هم شده است؟

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل؛ محمود محمدی - اصطلاح تنور داغ انتخابات در عرصه های شوراهای شهر و روستا همیشه در کهگیلویه و بویراحمد مسبوق به سابقه بوده است.

یکی از ماراتن های محلی که این روزها حتی بیش از حد تصور ما فزونی یافته است بگونه ای که بر سردر هر محله و خیابانی نامی از یک کاندیدا به چشم می خورد و آخرین آمارها و اطلاعات هم حاکی از آن بود پویایی و نشاط انتخاباتی استان در عرصه شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد جایگاه بالایی داشته است.
 
سوالی که شاید در عرصه ایدئولوژی به ذهن خیلی ها نفوذ کرده است اما گاها بی جواب مانده است و شاید در برخی مواقع جوابهای دست و پا شکسته ای برای آن مهیا شده است.
 
این تحرک و پویایی و نشاط چرا در اکثر مواقع به داشتن شوراهایی اثرگذار و تخصصی و پای کار منجر نشده است و چه عواملی باعث جدایی این خطوط از هم شده است؟
 
چرا با اینکه مردم از عملکرد پارلمان های شهری رضایت کافی ندارند اما در ابعادی باز طی سنوات دیگر تکرار حضور اعضای شورای شهر رقم می خورد؟
 
این موضوعات ریشه در عوامل بسیار زیادی دارد که پرداختن به آن مجالی گسترده را می طلبد.
 
اما پر واضح است که نکته اساسی این مسئله در نگاه ما نسبت به مسئله انتخاب خوب نهفته است، مسئله ای که شاید در نگاه ما خود دگرگونی مهمی را در پی داشته باشد.
 
در واقع ماییم که با نگاه خود می توانیم به سمت یک حرکت اثربخش و پایدار در عرصه های مختلف گام برداریم و این مسئله در عمق نگرش فکری ما با پویش های مختلف می بایست ترسیم گردد.
 
جامعه امروز نیازمند نگاهی از برنامه های کابردی بسمت حل مسائل مختلف است که جز با تکیه بر توان و خدمت و تخصص و تعهد میسر نخواهد شد و گام های اساسی شکل نخواهد گرفت.
 
ادامه دارد....
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی