نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. خرداد 1394 - 9:57
منطقه محروم,chaharfasl.ir
با حضور نماینده بویراحمد و دنا صورت گرفت:
بازدید مسئولان از منطقه چین (لوداب )
تخصیص مبلغ ۲ میلیارد تومان برای بهبود وضعیت آبرسانی روستاهی چین لوداب از دیگر قول‌هایی بود که نماینده بویراحمد و دنا به مردم این منطقه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران کل راه وشهرسازی استان و مسئولان شهرستانی از منطقه لوداب و روستاهای آن از جمله منطقه  چین بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی ،  در این دیدار مردم مناطق مختلف با دیدن مسئولان و نماینده مردم در مجلس هر یک مشکلات خود را به صورت کتبی و زبانی بیان کردند.

 

در این سفر ابتدا نماینده بویراحمد ودنا با حضور در محور پاتاوه به دهدشت در جریان نحوه و عملکرد ساخت و تکمیل این جاده قرار گرفتند.

غلام محمد زارعی در این بازدید با بیان این که پروژه پاتاوه به دهدشت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این استان است تکمیل سریع آن را برای استان بسیار ضروری دانست.

 

زارعی گفت: کارهای خوبی بر روی این پروژه به خصوص در قسمت مربوط به اتصال لوداب به مرکز استان صورت گرفته و عملیات ساخت و تکمیل تونل‌ها به خوبی انجام می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد : این تعداد تونل که ۵ دهنه است حدفاصل لوداب تا یاسوج قرار گرفته و همه روی هم ۲ هزار و ۶۰۰ متر طول دارند که با تکمیل آن‌ها و باز شدن این محور دسترسی ۱۳ هزار نفر از اهالی لوداب به شهر یاسوج و جاده اصلی اصفهان به مرکز استان آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

 

وی از قول تخصیص ۱۰۰ درصدی برای ساخت این قطعه گفت و افزود: باید همه تلاش‌ها صورت گیرد که این تونل‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

زارعی نماینده بویراحمد ودنا به همراه مسئولان استانی و شهرستانی پس از آن در وارد روستای چین از توابع بخش لوداب شد وبه همراه شورای اداری این بخش گرد آمدند تا مشکلات مردم را به صورت جمعی و موردی مورد بررسی قرار دهند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که شهرستان بویراحمد بزرگترین شهرستان استان از لحاظ وسعت و جمعیت است یکی از مشکلات حوزه انتخابیه خود به خصوص در حوزه لوداب را همین عدم تکمیل جاده‌های روستایی معرفی کرد.

وی گفت: با دستور اکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که باید جاده‌های روستایی از طریق صندوق توسعه ملی تکمیل شوند، تصریح کرد: امسال اعتبارات خوبی برای این کار در شهرستان  بخش لوداب خواهیم داشت.

تخصیص مبلغ ۲ میلیارد تومان برای بهبود وضعیت آبرسانی روستاهی چین لوداب از دیگر قول‌هایی بود که نماینده بویراحمد و دنا به مردم این منطقه داد.
حضور در منطقه صعب‌العبور «کمک» لوداب از دیگر برنامه‌های این سفر بود که با حضور نماینده مردم و مدیر کل راه وشهرسازی و با پیاده‌روی یک ساعته در دل کوه و کمر انجام شد.

IMG_6864

IMG_6869

IMG_6872

IMG_6874

IMG_6877

IMG_6880

IMG_6881

IMG_6891

IMG_6889

IMG_6895

IMG_6887

IMG_6882

IMG_6863

IMG_6886

IMG_6898

IMG_6900

منبع:کبنانیوز
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی