نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1394 - 10:47

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند/قرعه آسان سپاهان، گروه سخت تراکتور و جدال ذوب‌آهن با تیم کاناوارو .مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نمایندگان ایران در منطقه غرب آسیا حریفان خود را شناختند. خبر کامل این قرعه کشی را اینجا بخوانید.

وقتی امیر پاشا شد

 

راز موفقیت تراکتورسازی با قلعه‌نویی +کارنامه

امیرقلعه نویی بعد از سه سال و هفت ماه، دوباره به عنوان سرمربی تراکتورسازی پای به تبریز گذاشت تا شاید طلسم قهرمان‌نشدن نماینده دیار ستارخان در لیگ به کمک موفق‌ترین سرمربی لیگ برتر بشکند. خبر کامل را اینجا بخوانید

 

مصاحبه با خبرنگار ایتالیایی

 

«تیتزیانا چاواردینی» خبرنگار و انسان‌شناس و فرهنگ‌شناس ایتالیایی که 12 سال در ایران زندگی کرده است چندی پیش در مصاحبه ای با خبرنگار بین الملل مشرق نظر خود را در خصوص نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غرب بیان کرد که این مصاحبه علاوه براینکه بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی داشت منجر به توهین و فحاشی های ضدانقلاب در داخل و به خصوص خارج از ایران نسبت به وی شد. این اتفاق باعث ناراحتی شدید این خبرنگار ایتالیایی شده است تا جایی که وی در خواست کرد تا در مصاحبه ای دیگر توضیحاتش را در این خصوص بیان کند. (مصاحبه اول)

خبر کامل را اینجا بخوانید.

 

علت استقبال رژیم صهیونیستی از اظهارات اخیر هاشمی چیست؟

 

انتظار آن بود که مسئولان ذیربط بلافاصله بعد از اظهارنظر بی‌اساس آقای رفسنجانی، اولا، با صراحت و به گونه‌ای مستند و مستدل نظر ایشان را تکذیب می‌کردند و ثانیا؛ بدون ملاحظه‌های معمول - که در مسائل حیاتی و استراتژیک کشور هیچ ملاحظه‌ای نباید در میان باشد - این اقدام جناب هاشمی را به چالش جدی می‌کشیدند. خبر کامل را اینجا بخوانید.

نصب سنگ مزار مرحوم نوروزی +عکس

کارهای تهیه و نصب سنگ مزار مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در حال انجام است و به نظر می‌رسد تا چند روز دیگر این سنگ قبر که نمایی شبیه توپ فوتبال دارد بر سر مزار این مرحوم نصب شود.

گروهی از بابل تهیه و نصب سنگ مزار کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده گرفته است.

مرحوم نوروزی در تاریخ 9 مهرماه سال جاری در منزل خود درگذشت.

نصب سنگ مزار مرحوم نوروزی +عکس
نصب سنگ مزار مرحوم نوروزی +عکس
نصب سنگ مزار مرحوم نوروزی +عکس

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی