نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 21:11
ستاد انتخاباتی محمد رضا نیکبخت ازعصر امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده که مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  این آئین که با حضور خود محمد رضا نیکبخت برگزار شد، وی به ارائه برخی از برنامه های خود برای خدمات رسانی در عرصه های مختلف پزشکی، گازرسانی و... پرداخت و گفت: آزموده را دوباره آزمودن خطاست مابرای تغییر آمده ایم وباید فرصت های جدید ایجاد کنیم.

 

وی در ادامه افزود: امروز من برای پیرزن آبموردی می گویم که باید تغییر کنیم و باید گاز به او خانه او برسد، به باغ داران می گویم که باید محصولاتشانبه قیمت بهتر خریداری شود و همه باید بدانند که 8 سال پیش دستگاه قلب این شهر را از اینجا برده شد و بیمارستان این شهر بیهوده ده سال معطل مانده است.

 

نیکبخت خاطرنشان کرد: برنامه های خود را در نطق انتخاباتی ستاد مرکزی برای همه مردم ارائه خواهم داد.

 

وی در ادامه افزود: نباید اجازه ندهیم در رکود و سکون بمانیم و بر همین اساس به مدیران کم کار می گویم جای شما در این استان نیست زیرا مدیران اگر نوکران مردمند باید شبانه روز در خدمت مردم باشند و برای مردم نوکری کنند.

 

وی به بی عدالتی در ایجاد اشتغال اشاره کرد وخطاب به مسئولان فعلی گفت: بویراحمد و دنا سفلی و علیا ندارند و همه در برابر قانون یکسانیم نباید به زور فامیل و قوم خویش خود را وارد ادارات کنید.

 

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:عزت از دست رفته را دوباره به این شهرستان برمی گردانیم و امیدوارم آینده ما آینده ای درخشانی باشد.

 

نیکبخت در پایان گفت: ناگفتنی ها را در روز سخنرانی می گویم و منتظر باشید تا به شما بگویم نماینده مردمی و دلاورمردانی که در جنگ های گجستان، کهگیلویه و بهمئی کشته شدند چه کسی و با با چه ویژگی هایی باید باشد .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا