نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. تير 1395 - 12:36
کارگران شهرداری سی‌سخت 6 ماه حقوق دریافت نکرده‌اند
عجیب‌ترین نوع اعتراض شهروند به عملکرد شهرداری سی‌سخت (+عکس)
یکی از شهروندان سی‌سختی در اعتراض به عملکرد شهرداری این شهر در خصوص جمع‌اوری با تأخیر زباله‌ها دست به اقدام عجیبی زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یکی از شهروندان سی‌سختی در اعتراض به عملکرد شهرداری این شهر در خصوص جمع‌اوری با تأخیر زباله‌ها دست به اقدام عجیبی زد.

یکی از شهروندان سی‌سختی در اعتراض به عملکرد شهرداری این شهر به دلیل آنچه که گفته می‌شود، شهرداری سی‌سخت با تأخیر زیاد کیسه‌های زباله را در ایام تعطیل جمع آوری کرده است، دست به اقدام عجیبی زده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، شهروند سی‌سختی که مسئول یکی از مدارس شهر سی‌سخت است در اعتراض به تأخیر جمع آوری کیسه‌های زباله توسط نیروهای خدماتی شهرداری اقدام به جمع آوری کیسه‌های زباله و رها کردن آنها در سطح خیابان شهرداری سی‌سخت کرده است.

این فرد معترض به عملکرد شهرداری، کیسه‌های زباله را توسط خودروی وانت بار در سطح خیابان شهرداری سی‌سخت از ابتدا تا انتهای این خیابان رها کرد.

کارگران شهرداری سی‌سخت ۶ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند

به گزارش برخی از سایت‌های محلی، نیروهای خدماتی شهرداری از ساعات اولیه تعطیلات عید سعید فطر در حال خدمات رسانی به هفت هزار مسافر اسکان یافته در سطح شهر و دیگر مناطق گردشگری بودند.

بنابر این گزارش، نیروهای خدماتی شهرداری یاسوج هنوز حقوق ۶ ماه گذشته خود را از شهرداری دریافت نکرده‌اند و به گفته شهردار سی سخت؛ نیروهای خدماتی شهرداری علی رغم اینکه هنوز حقوق ۶ ماهه خود  را دریافت نکرده اند اما برای زنده نگه داشتن نام و فرهنگ سی سخت بدون هیچ چشم داشتی دل به خدمت بسته‌اند و به صورت شبانه روزی، در شیفت‌های مختلف نسبت به جمع‌آوری کیسه‌های زباله اقدام می‌کنند.

IMG_9570IMG_9571IMG_9572IMG_9573IMG_9574IMG_9575IMG_9576IMG_9577IMG_9578

 

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی