نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مرداد 1395 - 11:19
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از به بهره‌برداری رسیدن چاه هشتم تنگ کناره یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید‌علی لدنی‌نژاد در حاشیه راه‌اندازی چاه هشتم ایستگاه تنگ کناره یاسوج اظهار کرد: این چاه جدید با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در کمترین زمان و با تلاش جهادی کارکنان آب و فاضلاب استان به مرحله‌ بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به کمبود آب و کاهش فشار آب در مناطق تختی، تل زالی، عدل‌ها، شرف آباد، کوی آزادگان، کوی مخابرات، دولت آباد،  شهرک‌های جهاد و امام حسین یاسوج حفر این چاه به صورت اضطراری در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه دبی این چاه ۳۰ لیتر بر ثانیه  است، تصریح کرد: کار تست و راه‌اندازی این چاه نیز با موفقیت انجام گرفت.

وی عنوان کرد: آب این چاه با خط انتقال۳کیلومتری به خط انتقال اصلی تنگ کناره متصل و  سپس  و به مخزن کشاورزی یاسوج منتقل خواهد شد.

لدنی‌نژاد عنوان کرد: عمق این چاه بیش از ۲۵۰ متر است و با توجه به ضرورتی که در این زمینه احساس می‌شد، برق مورد نیاز این چاه نیز به صورت موقت  از طریق دو دستگاه دیزل ژنراتوری تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه  در مسیر انجام عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از این چاه شاهد قطعی و نوسان آب خواهیم بود، تصریح کرد: آب مناطق مذکور از ساعت ۱۰ امشب تا فردا ظهر دچار نوسان و قطعی خواهند شد.

این مسؤول در مورد علت قطعی آب در روند راه‌اندازی این چاه نیز عنوان کرد: برای وارد مدار کردن چاه هشتم تنگ کناره باید پمپ سایر چاه‌های  ایستگاه تنگ قطع شود که همین امر موجب قطعی و کاهش فشار آب این مناطق  خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: آب این چاه تا ۲۴ ساعت آینده وارد مدار خواهد شد که این موضوع باعث کاهش افت فشار در مناطق غربی و جنوب غربی یاسوج خواهد شد.

IMG_4332IMG_4328IMG_4325IMG_4320IMG_4327IMG_4336IMG_4333IMG_4338IMG_4342IMG_4349

 

 

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی