نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. شهريور 1395 - 13:53
در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد
کسب مقام اول آموزش و پرورش گچساران در بیشتر شاخص‌ها
امروز باید با افتخار بگویم آموزش و پرورش گچساران در جایگاه اول استان در قیاس با سایر مناطق قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته  شهرستان که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بود، اظهار داشت: که اول معلم عالم، خدای متعال و پس از آن انبیا الهی و معصومین علیهم السلام می باشند.

سید ظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به فرموده ی امام راحل که معلمی شغل انبیاست ، عنوان کرد: معلمان هم به نوعی عهده دار این  وظیفه هستند.

پورالحسینی ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، از تلاش های ایثارگرانه ی جامعه ی فرهنگی تقدیر نمود، و تصریح کرد: جمعیت کلاس اولی ها در سال جاری بیش از دو هزار دانش آموز می باشد  و روز ۳۱ شهریور، روز استقبال از دانش آموزان ( کلاس اولی ها) و همینطور غنچه ها ( پیش دبستانی ها) و جوانه ها ( پایه هفتمی ها ) می باشد.

وی با اشاره به اینکه  آغاز سال تحصیلی مقارن با هفته دفاع مقدس می باشد که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، گفت: آموزش و پرورش  برنامه های ویژه در این هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: زنگ شروع سال تحصیلی در سوم مهرماه بعنوان آغاز رسمی بازگشایی مدارس با حضور مسولین، مردم، دانش آموزان و اولیای آنها طی مراسمی باشکوه برگزار می شود.

پورالحسینی عنوان کرد: طی دو سال گذشته گچساران مقام اول را در پروژه ی مهر کسب نموده و امیدوارم که تلاش های سال جاری نیز نتیجه بخش باشد.

وی افزود: در سال جاری آموزش و پرورش با دو هزار معلم به استقبال قربب به بیست و پنج هزار دانش آموز می رود.

پورالحسینی از مردم فهیم شهرستان، جامعه فرهنگی و دانش آموزان، از تمامی اعضای شورای اداری و تامین ، دستگاهها ، ادارات، نهادها، خیرین در راستای  همکاری و پشتیبانی از آموزش و پرورش تشکر نمود.

وی نتیجه و حاصل این تعامل ها و مشارکت ها را در دریافت لوح افتخار مدیر برتر مناطق طی دو سال متوالی از وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از جامعه فرهنگی دانست.

مدیر آموزش و پرورش گچساران سپس به آغاز ماه محرم در مهرماه امسال اشاره کرد و ابراز داشت: واقعه ی کربلا و اینکه امام معصوم و یاراتش، شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند و اساسا ارسال رسل الهی و انزال کتب در یک گستره ی وسیع در راستای امر به معروف و نهی از منکر است عنوان کرد: آموزش و پرورش به یک معنا کارش امر به معروف و نهی از منکر است که این اداره در میان دستگاههای دولتی در احیای آن و همچنین اقامه نماز مقام اول را کسب نموده است که جا دارد از ستاد احیای امر به معروف و اقامه نماز به جهت همکاری با آموزش و پرورش تشکر کرد.

پورالحسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران طی دو ساله ی اخیر در شورای آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل، انجمن اولیاء و مربیان و سایر شاخص ها در استان و کشور مقام اول را در کسب نموده است تصریح کرد: از اعضای محترم شورا، فرماندارگچساران از امام جمعه شهرستان بعنوان مقام معنوی این شورا به جهت همکاریها و حمایت هایش بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید با افتخار بگویم آموزش و پرورش گچساران در جایگاه اول استان در قیاس با سایر مناطق قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران دستاوردهای موجود را کافی ندانست و ابراز امیدواری کرد طی سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری گردیده شاهد تحولات مثبت باشیم.

پورالحسینی در پایان عنوان کرد: در سال ۹۴ کل میلغ اختصاص یافته برای خرید تجهیزات آموزشی برای سراسر استان پانصد میلیون تومان بوده در حالیکه با تلاش های آموزش و پرورش گچساران و حمایت مستقیم نماینده مردم گچساران و باشت، هشتصد میلیون تومان تجهیزات آموزشی صرفا به گچساران اختصاص یافت.

 

خبر: حبیب قلندری

 

۰۱۲۳۴IMG_0825IMG_0832IMG_0848IMG_0852IMG_0855IMG_0870IMG_0881IMG_0896IMG_0905IMG_0930IMG_0933IMG_0941IMG_0943

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی