نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1396 - 13:38
پروژه اقامتگاه تفریحی - رفاهی برم الوان بهمئی با امکانات رفاهی و چشم اندازهای طبیعی تاکنون با 90درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛پروژه اقامتگاه تفریحی - رفاهی برم الوان بهمئی با امکانات رفاهی و چشم اندازهای طبیعی در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی در این زمینه به خبرنگار آوای ماغر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 1.5هکتار در منطقه گردشگری برم الوان از توابع بخش سرآسیاب یوسفی در حال تکمیل است.

مجتبی صلاحی نژاد افزود: سیاست های کلی سازمان میراث فرهنگی و دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر استفاده بهینه از اماکن گردشگری جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می باشد که در شهرستان بهمئی تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد:با پیشنهاد میراث فرهنگی بهمئی و  مطالعه و بررسی کارشناسان اداره کل، دو منطقه گردشگری برم الوان و تنگ ماغر جهت احداث اردوگاه و اقامتگاه های تفریحی-رفاهی مورد توجه قرار گرفت.

صلاحی نژاد گفت:در حال حاضر اقامتگاه تفریحی - رفاهی برم الوان بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اداره کل میراث فرهنگی قصد دارد این اقامتگاه را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی ادامه داد: در این اقامتگاه بیش از 20آلاچیق، کباب پز، منبع ذخیره آب،جایگاه های ویژه آبخوری و سرویس بهداشتی مناسب احداث شده است.

صلاحی نژاد تصریح کرد:اطراف اقامتگاه به صورت کامل حصارکشی و یک برج نور در محوطه آن احداث می شود تا گردشگران در کنار امکانات رفاهی و امنیت کافی، از چشم اندازهای طبیعی برم الوان استفاده کنند.

وی گفت:تالاب برم الوان در 40کیلومتری مرکز شهرستان بهمئی ، یکی از مناطق دیدنی و قطب های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر کشور به خصوص مناطق جنوب به خود جذب می کند.

تصاویر ضمیمه:

 

 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی