نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1396 - 12:39
قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از همان ابتدای وقوع زلزله در آماده باش بوده است و به شیوه های مختلف به مردم زلزله زده کمک کرده و تا الان نیز چند تیم را جهت کنک و خدمات رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ به نقل از کهگیلویه، آبان ماه امسال زلزله ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر منطقه سرپل ذهاب و قصر شیرین واقع در استان کرمانشاه را لرزاند که لرزش این زمین لرزه در بسیاری از مناطق غربی کشورمان احساس شد.

 

شش روستای هدف استان برای انجام مراحل آواربرداری اسکان اهالی ،خدمت رسانی،  تغذیه و ساخت مسکن با ۳۳۲ خانوار و ۱۲۰۰ نفر در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه مشخص شد و روستاهای هدف شامل روستای پیران،سلمان تپه،رشیدعباس،بریموند،زله رشید،ناوه سره است.

 

در حال حاضر جمعی از بسیجیان شهرستان کهگیلویه در قرارگاه شهید جعفری سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در مناطق هدف حضور پیدا کرده اند و در حال کمک و خدمات رسانی به مردم این روستا های زلزله زده هستند.

 

قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از همان ابتدای وقوع زلزله در آماده باش بوده است و به شیوه های مختلف به مردم زلزله زده کمک کرده و تا الان نیز چند تیم را به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام کرده است.

 

به همت همین بسیجیان جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در حسینیه قرارگاه شهید جعفری استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای هدف برگزار شد و به ۵۰ نفر از کودکان این روستاها جوایزی اهدا شد.

 

در زیر گوشه کوچکی از کار های خدمات رسانی این عزیزان را مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی