نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. دى 1396 - 14:36
مجموعه عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری تولید و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عکس نوشته هایی از مهمترین رخدادهای روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد توسط این پایگاه خبری با موضوعات توصیه های آیت الله ملک حسینی به "شاهرخ کناری" ، نابودی جنگل های زاگرس،بارش برف و باران در یاسوج تولید و منتشر شد.

آیت‌الله سید شرف الدین ملک‌حسینی (۲۳ دی‌ماه) در دیدار با فرماندار، معاونین فرمانداری، و بخشداران بویراحمد، اظهار کرد: غارت‌های مخفیانه سبب شده که زمین‌های منابع طبیعی را به غارت ببرند و باید جلوی آنها گرفته شود که حق مردم و حتی حق بیت‌المال ضایع نشود و البته زمین‌های کشاورزی مردم گاهی توسط منابع طبیعی گرفته می‌شود که اگر فرماندار قوی و مقتدری باشد و مردم بفهمند که اقتدار و صاحبی وجود دارد که فلان منطقه مثلاً غارت شود و هر کسی بخواهد سهمی بردارد، دیگر این اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: گاهی هم عده‌ای هستند که بدون رعایت قانون و قاعده و با بیان اینکه مگر دیگران چه کار کرده‌اند که ما بخواهیم، بکنیم، چند روز مسوولیت‌ها را به هر نحوی سپر می‌کنند، اما بعد‌ها فرد گیر مسائل می‌شود که سخت است. 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: چشم بستن بر واقعیات غارت‌ها را توسعه می‌دهد و ضعیف عمل کردن نسبت به این غارت‌ها، غارت را نیز توسعه می‌دهد. و نامتعادل و تبعیض به این غارت‌ها، به طوریکه نسبت به یک غارت بی‌تفاوت و یک غارت دیگر را برخورد کنید، غارت‌ها بیشتر می‌‌شود و مردم تصور می‌کنند که می‌توان متصدیان را خرید.

وی تصریح کرد:  آغاز حرکت استاندار، فرماندار و یک مدیرکل، انتخاب بین مطالبات متناقض و به حق مردم است، که سرآغاز تبعیض است. امیدوارم در این دام‌ها نیفتید و بسیار سخت است که انسان در یک جایگاه باشد و افراد مختلف؛ هم محله‌ای، باندی، جناحی و هم طایفه‌ای و هم گروه‌ی باشند و مطالبات متناقض هم داشته باشند، و انسان درست عمل کند. سخت است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکارچی یک قطعه کبک معمولی علاوه بر جریمه حقوقی 2 میلیون ریالی به پرداخت مبلغ 3 میلیون ریال جزای نقدی (کیفری) محکوم شد.

امروز تن خسته و رنجوربویراحمد و دنا همانند گذشته رنگ زیبای باران و سفیدی برف را به خود دید و حتی در دی ماه که روزگار سفید پوش شدن عروس زاگرس نامبرده می شود، آنچنان که باید و شاید قله های دنا سفید پوش شدند.

در پی بارش برف در محور یاسوج به بابامیدان چندین خودرو از این محور منحرف شده است و حرکت خودروها در این راه مواصلاتی با غافلگیری راهداری منطقه به کندی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی