نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. اسفند 1396 - 1:14
عصر امروز و با حضور تعدادی از خانواده های داغدار سقوط هواپیمای مسافر بری تهران-یاسوج و مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم یاد بودی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز؛عصر امروز و با حضور تعدادی از خانواده های داغدار سقوط هواپیمای مسافر بری تهران-یاسوج و مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم یاد بودی در این شهرستان برگزار شد.

 

 

حجت السلام عبودی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه جانباختگاه حادثه هواپیمایی تهران-یاسوج، عنوان کرد: به خانواده های این عزیزان عرض تسلیت داریم و از خداوند خواستاریم روحشان را قرین رحمت کند.

 

امام جمعه باشت افزود: با پیدا شدن پیکرهای جانباختگان خانواده های انها و کشور ارامش میگیرد.

 

وی از خانواده صالحی و نشاطی فر ،سرهنگ واهبی زاده که در این مراسم حضور داشتند،گفت:حادثه بسیار سنگین و جانکاهی بود و شاید هیچ وقت به ذهنمان خطور نمیکرد که این حادثه غم انگیز در استان ما رخ دهد.

 

امام جمعه باشت ادامه داد:در این سانحه هوایی که رخ داد جمع زیادی از عزیزانمان را از دست دادیم که هرکدام میتوانست فرد مهم و ارزشمندی در کشور  است.

وی به جانباختگان حادثه و به ارزشمند بودن این عزیزان اشاره و تصریح کرد:زمین کانون پرورش فکری کودکان  را همین عزیز اهدا کرد.

حجت الاسلام عبودی افزود:نحوه سانحه هواپیمایی خیلی دردناک است و سفر با هواپیما خود با استرس همراه است و وقتی این هواپیما سقوط کند،غم و اندوه آن چند برابر می شود.

 

وی گفت:همه نهادها و ارگان ها از روزهای اولیه پای کار بودند . عاطفی بودن مردم لر را بار دیگر شاهد بودیم که بصورت خودجوش غذا پخت می کردند و به کوهنوردان و نیروهای امداد کمک میکردند.

 

حجت الاسلام عبودی افزود:بهترین راه ارام کردن بازماندگان دفن میت است ولی خانواده های این عزیزان سرگردان هستند.

 

 

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی