نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آبان 1394 - 17:12
امام جمعه یاسوج به مساله برجام اشاره کرد و گفت: با همه زیرو بم هایی که وجود داشت برجام تصویب شد و در نامه ی رهبرمعظم انقلاب به رییس جمهور، مطالب مهمی بیان شده است که نیازمند توجه خاص مسئولان است تا حواشسان را جمع کنند و از آمریکای جهانخوار غافل نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اسوعای حسینی اظهار کرد: اول آبان ماه و روز 9 محرم الحرام به نام روز اباالفضل عباس(ع) و روز باب الحوائج و برادر امام حسین (ع ) نام گذاری شده است.

 

وی به رخدادهای مهم هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: شهادت مصطفی خمینی درهفته پیش رو که  در نجف اشرف سال 1356 بود دل ها را اندوهناک کرده اما باعث ریشه کن شدن رژیم طاغوتی برای همیشه شد.

 

 خطیب جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنانش به سوم آبان روز تجلیل از اسرا اشاره کرد و ابرزا داشت: اسرا سند های افتخار ایران و کاروان پیروی کننده از کاروان کربلا هستند یعنی همان کسانی که با سختی ها را تحمل کردند و مانند شمع سوختند و به جامعه روشنی بخشیدند.

 

حسینی بااشاره به ایام شهادت فرزند امام حسین (ع)، امام زین العابدین(ع) اظهار داشت: در کربلا اتفاق بزرگی افتاد که قیام امام حسین (ع) بود و اتقفاقی که اهمیت آن کم تر از قیام آن امام نبود زنده نگه داشتن یاد این قیام، روشنی بخشی به جامعه و روسوایی بنی امیه بود.

 

وی در ادامه افزود: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با حضور خودبین مردم  و با انجام سخنرانی ها و خواندن خطبه ها بر ضد بنی امیه /انها را رسوا کرده و  زمینه نابودی آنها را فراهم کردند.

 

امام جمعه شهر یاسوج گفت: اعتراض امام به تصویب قانون ننگین و ذلت بار کاپیتالاسیون در آبان ماه با فریادهای رسا وروشن گرانه حکومت پهلوی را رسوا ومردم را بیدار کرد تبعید امام به خارج از کشور شد.

 

وی افزود: تبعید امام در واقع هجرتی بود که باعث رسوایی حکومت ظالمانه پهلوی شد زیرا امام با تبلیغات، اعلامیه ها، یاران و پیروان خود توانستند  حکومت فاسد دست نشانده پهلوی را سر نگون کرده و حکومت عدل الهی را حاکم کنند.

 

امام جمعه یاسوج در ادامه به دشمنان قسم خورده­ی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دشمنان قسم خورده ی زیادی دارد که در راس همه آنها آمریکا است و در تلاش بوده و هست که به بهانه های مختلف ایران را به ورطه نابودی بکشاند همچون زمانی که توسط حکومت های دست نشانده ی خود یعنی صدام در عراق وهمراهی دیگر غربی ها و نوچه های غربی به ایران حمله کردند اما لطف خدا بیرون آمدن ایران با سرافرازی و سربلندی از این ماجرا بود.

 

وی گفت: دشمن مساله هسته ای را چندین بار بهانه کرد تا به ایران فشار بیاورد ودر این بین می توان به  آمریکا با بیش از 4هزار بمب اتمی اشاره کرد که محدودیت موشکی وهسته ای ایران راخواستار است.

 

حسینیبیان کرد: آمریکا موشکهای قاره پیمای بسیاری دارد اما ایران را به خاطر استفاده  صلح آمیز از انرژی هسته ای محکوم می کند و این مساله را چنان پیچیده کردند که بواسطه آن مشکلات زیادی را برای ایران ایجاد کردند.

 

امام جمعه یاسوج به مساله برجام اشاره کرد و گفت: با همه زیرو بم هایی که وجود داشت برجام تصویب شد و در نامه ی رهبرمعظم انقلاب به رییس جمهور، مطالب مهمی بیان شده است که نیازمند توجه خاص مسئولان است تا حواشسان را جمع کنند و از آمریکای  جهانخوار غافل نشوند.

 

وی تصریح کرد: نکند آمریکای استعمارگر از این راه به آنچه تاکنون نرسیده اند نفوذ کند واهداف خاص خود را پیگیری کنند از آنچه می گویند نشانه هایی برای نفوذ در ایران دارند و جدیدا به سازمان ملل نامه نوشتند که ایران را به خاطر آزمایش موشک عماد بررسی کنند زیرا بهزعمآنها می تواند کملاهک هسته ای حمل کند.

 

امام جمعه شهر یاسوج در پایان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها برنامه های دیگری دارند زیرا می دانند که ایران با این توافق دیگر نمی تواند بمب هسته ای داشته باشد، بنابراین همچون ملت ایران که 36 سال به آمریکا اجازه نداده اند به هیچ یک خواسته هایشان برسند، مسئولان کاری کنند که غربی ها بویژه آمریکا این آرزو را به گور ببرند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی