نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1396 - 13:05
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در دیدار با امام جمعه شهرستان:
افتخار می کنم که خادم مردم و نقطه مقابل زاویه داران با نظام و انقلاب هستم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در دیدار با امام جمعه شهرستان گفت: افتخار می کنم که خادم مردم و نقطه مقابل کسانی هستم که با اسلام، انقلاب و آرمان‌های شهدا زاویه جدی دارند و تعارفی با آنها ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی عصر امروز به همراه سایر پرسنل کادر و تعدادی از بسیجیان خود به دیدار امام جمعه شهر لیکک رفتند.

سرگرد باقر پسنده در این دیدار به جایگاه بالای تریبون نماز جمعه و تاثیر مثبت ائمه جمعه در حل مشکلات مردم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد:نهاد نماز جمعه از نهاد های  انقلابی موفق در عرصه فرهنگی - اجتماعی در کشور است و ائمه محترم جمعه زبان گویای مردم هستند که  از تریبون نماز جمعه مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مردم را پیگیری و حل می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در ادامه نماز جمعه را قرارگاه و جبهه فرهنگی هر شهر عنوان کرد و بر لزوم تلاش همه جانبه مسئولان در برگزاری هر چه با شکوه تر آن تاکید نمود.

پسنده تصریح کرد: امروز وظیفه همه مسئولین است که برای تقویت و گسترش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کرده و لازم است با استفاده بهینه از امکانات موجود، پشتیبانی خوبی برای ستاد نماز جمعه شهرستان باشیم.

وی افزود: برنامه های متنوع و خوبی برای حضور پرشورتر مردم شهرستان در نماز جمعه در دستور کار داریم  که در جلسات آینده اعلام می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان گفت: افتخار می کنم که خادم مردم  به خصوص خانواده شهدا، جانبازان و  ایثارگران در شهرستان هستم و نقطه مقابل کسانی هستم که با اسلام، انقلاب و آرمان‌های شهدا زاویه جدی دارند و تعارفی با آنها ندارم.

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار با خیر مقدم و تبریک به فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی بر لزوم حفظ و تقویت تعامل سازنده دو نهاد انقلابی سپاه پاسداران و ستاد اقامه نماز جمعه در شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افرغی در پایان این دیدار با تقدیر از حضور پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در دفتر خود، از آمادگی دفتر و ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان برای اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی مشترک با سپاه پاسداران در راستای توسعه شهرستان خبر داد.

تصاویر بیشتر:

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی