نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. اسفند 1396 - 11:19
مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مدرسه قهرمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی تیم های برتر در شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛مسابقات ورزشی مدرسه قهرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مرحله استانی در رشته فوتسال مقاطع متوسطه اول و ابتدایی دختران به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار شد.

این مسابقات در مقطع متوسطه اول با حضور 6 تیم از شهرستان های کهگیلویه، گچساران، بهمئی و دنا به صورت دوره ای برگزار شد و 4 تیم دهدشت، گچساران، بهمئی و یاسوج به مرحله رده بندی و فینال راه یافتند.

در پایان تیم های فوتسال مدرسه شهید سمیه شهرستان بهمئی و دو تیم از دهدشت و یاسوج به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات مقطع ابتدایی با شرکت 7 تیم از شهرستان های گچساران، بهمئی، بویراحمد، کهگیلویه، چرام، باشت و دنا برگزار شد که در پایان 4 تیم بویراحمد، چرام، بهمئی و باشت به مرحله نهایی راه یافتند.

در پایان تیم های یاسوج، چرام و  مدرسه فرهنگیان بهمئی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول استانی برگزاری مسابقات در گفت و گو با خبرنگار آوی ماغر تصریح کرد: تاز صادق جریده ، رئیس آموزش و پرورش بهمئی، اکبر وزش، کارشناس مسئول تربیت بدنی و خانم زهرا جوانمردی که با میزبانی خوبشان نهایت همکاری را داشتند، تقدیر ویژه می شود.

اسد زاده گفت:جا دارد از خدیجه موسوی، فاطمه صفوی، صولت زند باف، زلیخا پالیز، نرگس آریا ، آزاده کزنلو، شیدا اسد زاده، آفاقه کمایی به عنوان داوران این مسابقات تقدیر شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی در این مراسم از همه اداراتی که در برگزاری مسابقات با آموزش و پرورش همکاری کردند، تقدیر کرد.

صادق جریده گفت: شادی و نشاط موجود در مسابقات در طول این ایام، بهترین دستاورد مسابقات بود.

وی افزود:رقابت و سرگرمی در مسابقات مدرسه قهرمان از مراحل مدرسه تا شهرستان و مرحله کنونی که مرحله استانی بود، با هیجان و شادابی خاصی در جریان بود.

جریده خاطرنشان کرد: در این مسابقات تمرین ریسک پذیری، اعتماد به نفس و رقابت سالم، درس گرفتن از پیروزی و شکست ها وجود داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی در ادامه گفت: در ورزش درس های زیادی برای زندگی آینده دانش آموزان وجود دارد.

جریده افزود:به کسانی که مقام آورند تبریک می گوییم و برای کسانی که نتوانستند مقام کسب کنند آرزوی توفیق داریم.

وی خاطرنشان کرد:از زحمات آقای وزش، کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولان برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر می کنم.

تصاویر:

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی