نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آبان 1394 - 19:08
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر گفت: این رزمایش در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری برای حفظ جنبه رزمی بسیجیان و با هدف ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقای توان معرفتی و بصيرتی بسيجيان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رزمایش دو روزه گردان بیت‌المقدس با هدف حفظ انسجام، استقامت و آمادگی رزمی و تداوم آموزش‌های آموزش‌های نظامی بسیجیان برگزار شد.

رزمایش بسیجیان عشایر

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی، علی ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: رزمایش دو روزه گردان بیت‌المقدس با هدف حفظ انسجام، استقامت و آمادگی رزمی و تداوم آموزش‌های آموزش‌های نظامی بسیجیان برگزار شد.

 

ستوده نیا اظهار کرد: حضور پر شور بسیجیان در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی کشور در یک جنگ نابرابر گردید.جنگی که درآن همه دنیای کفر دربرابراسلام ،قرار گرفت ولی باوجود رشادتها وفداکاریهای رزمندگان اسلام پیروز شدکه این رزمایش در ادامه همان راه و با هدف تمرین و آماده‌سازی نیروهای بسیج و مقابله با هرگونه تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش را حفظ استقامت و آمادگی رزمی، تداوم آموزش‌های نظامی و ارتقای معنویت و اخلاق بسیجیان عنوان کرد

.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین رزمایش‌هایی موجب ایجاد انسجام بیشتر در میان نیروهای بسیجی و حفظ آمادگی می‌شود، تصریح کرد: بصیرت‌افزایی از دیگر اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی توسط بسیج برای قشر جوان و نوجوان است.

 

وی در ادامه گفت: امروزه باتوجه به پیشرفت تاکتیک ها و ادوات جنگی باید در مسیر روبه جلو حرکت کرد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ، بهترین واکنش و عکس العمل را  درمقابل تهدیدات و تجاوزات دشمن نشان داد.

ستوده نیا  درادامه افزود: سازمان های بسیج در قالب گردان ها  سازماندهی شده و با توجه به آموزشهای لازم در این خصوص هر کدام از گردانها در حفظ و حراست این مرز و بوم نقش دارند و همه افراد در جامعه باید آمادگی لازم را برای مقابله با هر نوع تهدیدی داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: رزمایش "شهید نادر مهدوی " با حضور2 گردان از بسیجیان گردان های بیت المقدس در منطقه 162شهیدی حوزهای امام رضا(ع) سپیدارو امام علی (ع) دهستان دشت روم برگزار می شود وبرنامه ریزی های به عمل آمده به گونه ای است که بسیجیان در این رزمایش ضمن آموزش های تئوری و عقیدتی سیاسی، توان رزمی و دفاعی خود را نیز محک می زنند.

فرمانده ناحیه بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دهستان دشت روم 54 شهید و بخش سپیدار 108 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و این ناشی از آمادگی همه جانبه مردمان عشایری این مناطق برای دفاع از خاک و ناموس این مرز وبوم است.

 

وی همچنین خاطر نشان شد: آموزش های نظامی، عقيدتی و سياسی، پدافند غيرعامل صلاح های نيمه سنگين همراه با انفجار و برنامه های فرهنگی و عقيدتی در اين رزمايش اجرا خواهد شد.

 

ستوده نیا در پایانگفت: تعمیق امنیت در سطح منطقه و بالا بردن توان رزم و ایجاد آمادگی‌های دفاعی امنیتی با انجام عملیات کمین و ضدکمین، دفاع از کوی برزن و امداد نجات، برنامه‌های آموزشی و تاکتیکی، رزم در شب از اهداف اجرای این رزمایش بود

منبع:پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی