نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1394 - 11:37
محکوم کردن حضور فتنه گران در دانشگاه های استان، نیروی های نفوذی در دانشگاه ها و نامه دوم رهبری به جوانان غربی از جمله مواردی بوده که در تریبون های نماز جمعه این هفته در استان عنوان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن اشاره به حوادث هفته گذشته دانشگاه آزاد یاسوج اظهارکرد: امروز عده ای در کشور ماموریت دارند تا فضای همدلی و همزبانی کشور را در آستانه انتخابات با دعوت از سخنرانان فتنه گر و دارای سابقه محکومیت در فتنه 88 به دانشگاه ها بکشانند و این فضا را برهم بزنند.

 

وی افزود: دعوت از عناصر معلوم الحال و دارای سوابق محکومتی در فضای دانشگاه ها یکی از عوامل سهل اندیشی و بی بصیرتی مسوولان است.

*دانشگاه باید فارغ از مسائل سیاسی، جناحی وحاشیه ای باشد

 

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: دانشگاه باید فارغ از مسائل سیاسی، جناحی وحاشیه ای باشد چرا که کشانیدن فضای دانشگاه ها به سمت فتنه و فتنه گری و دعوت از افراد افراطی در دانشگاه نشان از سهل اندیشی است.

وی تاکید کرد: محکوم کردن بسیج و نیروی های ارزشی به افراطی گری از برنامه های شوم دشمن است که متاسفانه برخی از مسوولان نیز در دام دشمن گرفتار شده اند و همنوا با دشمن شعار افراطی گری سر می دهند.

 

*فضای دانشگاه جولانگاه فتنه گران و افراد معلوم الحال نیست

 

کیانی اصل اظهارکرد: همه کسانی که به دنبال برهم زدن فضای همدلی و همزبانی در این استان هستند باید خوب بدانند که فضای دانشگاه جولانگاه فتنه گران و افراد معلوم الحال نیست.

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: بسیج مخالف با جریانات و گروه های سیاسی فعال در کشور نیست بلکه هرکجا که ارزش ها و آرمان های انقلاب به مخاطره افتاد حضور مقتدر خواهد  داشت و از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی در ادامه یادآورشد: حضور چهره های مختلف اصلاح طلبان در استان در کمال آرامش نشان از همراهی این چهره ها با آرمان ها و قانون اساسی است ولی دعوت از برخی از افراد معلوم الحال و دارای سوابق محکومیتی نشان از بی تدبیری افرادی است که از این چهره ها دعوت می کنند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: کسانی که مجوز سخنرانی این چهره سیاسی و دارای محکومیت را صادر کردند اظهار بی اطلاعی از سوابق محکومیت این فرد می کنند که عامل نا امنی در فصای عمومی جامعه هستند.

 

*16 آذر نماد استکبار ستیزی و بیداری تاریخی دانشجویان است

 

وی یادآورشد: هدف این افراد مظلوم نمایی و تخریب نیروی های ارزشی در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز است.

وی خطاب به این افراد اظهارکرد: همه مردم از دانشجویان مردمی و ارزشی حمایت خواهند کرد ولی مسوولان نیز نباید زمینه نا امنی عمومی جامعه را فراهم کنند.

خطیب جمعه شهرستان لنده ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان اظهارکرد: 16 آذر روز استکبار ستیزی دانشجویان انقلابی در دفاع از انقلابی تاریخی بود.

وی گفت: 16 آذر نماد استکبار ستیزی و بیداری تاریخی دانشجویان همراه با خروش تاریخی ملت ایران است که این راه هنوز هم ادامه دارد.

کیانی اصل تاکیدکرد: حضور مقتدرانه دانشجویان در تمام عرصه های مختلف کشور نشان از حضور فعالانه و آگاهانه این قشر بیدار است.

وی گفت: دانشجویان باید علم را به عنوان اولین اقدام در سرلوحه تحصیل خود قراردهند و برای کسب آن باید تلاش کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت:18آذر ماه سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ در سال 1370است که حقانیت جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی به اثبات رسید.

*رحلت شهادت گونه پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)

 

کیانی اصل ضمن اشاره به 28صفر سالروز رحلت شهادت گونه پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: همه ما نسبت به برپایی مراسمات عزاداری ائمه اطهار(ع) به خصوص نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) باید حساس باشیم و نسبت به هرچه پرشورتر برگزار کردن این مراسمات باید تلاشی دوچندان داشته باشیم.

وی افزود: دهه آخر صفر پایان دو ماه عزاداری برای سرور وسالار شهیدان و یاران باوفایش است که امیداوریم بتوانیم از ذخائر این ماه به درستی بهره لازم رابرده باشیم.

 

 

*اربعین ادامه دهنده نضهت حسینی است

 

امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: اربعین ادامه دهنده نضت سرخ حسینی است که سال به سال با چنان صلابتی برگزار می شود که گویی تازه قیام عاشورا شکل گرفته است.

وی یادآورشد: باید از دولت و ملت عراق به پاس میزبانی شایسته از ملت های جهان در روز اربعین و سایر مسوولان کشوری که زمینه حضور مردم را فراهم کردند تقدیر کرد.

 

*نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده ضمن اشاره به ارسال نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت: ارسال نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی نشان بصیرت و اشراف کامل ایشان بر معظلات و چالش های فراروی جوانان غربی در سوء استفاده از آنان برای امیال شیطانی دولتمردان غربی است.

وی تاکید کرد: شناخت جوانان نسبت به دین مبین اسلام و دعوت آنان به رعایت اصول و مبانی دینی از مهمترین بیانات ایشان در نامه اول به جوانان غربی بود.

کیانی اصل گفت: مهمترین دلیل خطاب قراردادن جوانان غربی در نامه مقام معظم رهبری اعتماد بیش از حد ایشان به جوانان و تاکید بر آینده ساز بودن آنان برای حل مسائل کشورهای خود است.

 

خبرگزاری فارس: انتقاد امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی به ‌‌اتفاقات دانشگاه آزاد یاسوج

دانشگاه جای افرادی که علیه ‌نظام تلاش می‌کنند نیست

حجت‌الاسلام سید‌مهدی افراز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با اشاره به  ‌16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و اظهار داشت: ‌انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولی نو در عرصه دانش و دانش‌اندوزی است و روز دانشجو نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان‌های بلند انقلاب و روز ارج نهادن به دانشجو و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله‌های بلند علم و معنویت است. 

امام جمعه موقت قلعه رئیسی اذعان داشت: روز دانشجو نماد و سمبل مبارزه قشر روشنفکر و دانشگاهی ایران با استکبار و استعمار است.

افراز ‌به حادثه اتفاق افتاده در دانشگاه آزاد یاسوج اشاره کرد و گفت: دانشگاه جای افرادی که علیه ‌نظام تلاش می‌کنند نیست، ‌چرا باید امروز افرادی که جایگاهی در نظام ندارند به عنوان سخنران در دانشگاه یاسوج حضور یابند.

وی با بیان اینکه در کشور افرادی باسواد و انقلابی زیادی است که می‌توان به عنوان سخنران از آن استفاده کرد اضافه کرد: از مسئولان استانی خواستار این هستم که هوشیارتر عمل کنند چرا که مردم و جوانان بیدار هستند و با هر‌گونه تخلفی برخورد خواهند کرد.

افراز در پایان به روز بیمه اشاره و از مردم خواست تا نسبت به ثبت نام در بیمه کشاورزان و عشایر اقدام کنند.

 

خبرگزاری فارس: فتنه‌گران با نفوذ در دانشگاه به دنبال انسداد رشد علمی کشور هستند

فرزندان انقلاب هرگز اجازه حضور فتنه گران به بدنه نظام را نمی دهند

حجت الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه چرام با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، اظهار داشت: جریانهای مختلف در این ایام اقدام به برگزاری همایش می نمایند و این حق هر حزب و گروهی است که از سخنرانان مشهور و پر نفوذ استفاده کند و هیچ کسی هم حق برهم زدن آرامش و امنیت جامعه را ندارد .

 

این مسئول افزود: اما در این بین عده ای از این موضوع سوءاستفاده کرده و جهت برهم زدن آرامش و امنیت جامعه از سخنرانانی استفاده می کنند که جز خطوط قرمز نظام هستند و نمونه بارز آن اتفاقی است که طی چند روز گذشته در دانشگاه آزاد یاسوج رخ داد.

 

وی با بیان اینکه سخنران دعوت شده به این همایش از عناصر دخیل در فتنه 88 و زندانیان سیاسی بوده است، گفت: وی اکنون نه تنها توبه نکرده بلکه بر عقاید خود پافشاری می کند و اسلام را مربوط به یکهزار و 400 سال پیش می داند.

 

طزری دعوت از فتنه گران جهت برگزاری همایش را از خطوط قرمز نظام دانست و افزود: فتنه گران تا زمانی که توبه و از مردم عذرخواهی نکنند حق بازگشت به نظام را ندارند و فرزندان انقلابی نظام هرگز اجازه حضور به فتنه گران را نخواهند داد.

 

 مسئول شورای تبلیغات اسلامی چرام تصریح کرد: ما وظیفه خود میدانیم از هر کس که در مقابل فتنه گران بایستد حمایت کنیم لذا از حرکت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خصوصا خواهر دانشجویی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته حمایت کرده و هرگز اجازه عرض و اندام به فتنه گران و حامیان فتنه را نخواهیم داد.

وی با اشاره به 19 آذر ،روز جهانی حقوق بشر ابراز داشت: قانونی که در جهت حمایت از همه انسانهای جهان در برابر ظلم و ستم دیگران تصویب شد اما حقوق بشر هم از کلماتی است که معنای متفاوتی دارد.

 

مسئول شورای تبلیغات اسلامی چرام افزود: ما امروز کلماتی را بیان می کنیم که مراد ما از آن کلمات چیز دیگر است ،کلمه زیبای آزادی را بیان می کنم اما منظور ما از آزادی بی بندو باری و اباحی گری است؛ اسلام را دین آسان معرفی می کنیم اما منظور ما سهل انگاری و بی تفاوتی است سپس هرچه بخواهیم به دین می تازیم و اگر کسی هم اشکال کرد می گویم اسلام دین آسان گیری است برخورد نکنید .

 

طزری با بیان اینکه حقوق بشر هم از همین کلمات است، خاطرنشان کرد: حقوق بشر امروز به معنای ظلم و ستم بر بشریت است، بشر یعنی رژیم صهیونیستی و هر کس و هر کجا که آمریکا در آنجا منافع دارد .

 

وی اضافه کرد: اگر تعدادی قاچاقچی اعدام گردند نقض حقوق بشر شده است چون در ایران اسلامی است اما اگر روزانه بیش از ده ها نفر بر اثر بمباران هوایی آل سعود در یمن کشته شوند هیچ مشکلی بوجود نیامده است بلکه سازمان ملل هم انصار الله یمن را محکوم و از آل سعود حمایت می کند و جالب آنکه متولیان حقوق بشر خود از جنایتکار ترین انسانها هستند.

 

 خطیب جمعه چرام تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی حمایت از جانی ترین افراد و جانی ترین دولت ها که رژیم کودک کش آل یهود و آل سعود مصداق بارز آن است.

 

 

این مسئول با اشاره به دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی گفت: این نامه زمانی منتشر شد که چند روزی از حملات تروریستی در فرانسه می گذرد و عده ای سعی دارند که از این حملات سوء استفاده کرده و بدین وسیله اسلام هراسی را در راس کارهای خود قرار دهند.

 

طزری با بیان اینکه در این نامه به جوانان اروپایی توصیه شده که این حوادث باید باعث همفکری در جهت بر طرف کردن ریشه های اصلی آن شود، افزود: اگر شما چند روز وقیع تلخی را تجربه کردید و صحنه های دلخراشی را دیدید امت اسلام سالهاست که با این صحنه ها مواجه می شود بنابراین باید ریشه این حوادث را که استکبار است و در راس آن آمریکا را بشناسند و با عاملان اصلی آن برخورد گردد تا دیگر شاهد حوادث تلخ دیگری نباشیم.

 

 

خبرگزاری فارس: استفاده از اساتید انقلابی برای هوشیاری دانشجویان ضروری است

دانشجو باید انقلابی و با بصیرت باشد

حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن هفته وقف اهمیت این سنت حسنه را مورد تبیین قرار داد و گفت: در قرآن با عباراتی از قبیل انفاق و احسان به وقف نام برده شده است.

تقوی ترویج فرهنگ وقف در جامعه را لازم خواند و افزود: انسان زیرک و با تقوا می‌تواند کاری کند که به واسطه همین مالش با دنیا در ارتباط باشد.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به مناسبت روز دانشجو و یادآوری وقایع این روز تاریخی تصریح کرد: دانشجو باید انقلابی و با بصیرت باشد تا در مقابل توطئه‌های دشمن با هوشیاری ایستادگی کند.

معاون اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه 19 آذر سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام(ره) و تذکرات رهبری درباره سیاست‌گذاری در دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب در نامه دوم به جوانان اروپا این نکات مهم را متذکر شدند.

تقوی انگیزه انقلاب فرهنگی را در آشنایی دانشجویان با احکام اسلامی خواند و با تاکید بر ضرورت عمل به منویات امام و رهبری افزود: در دانشگاه‌ها باید از اساتید مجرب،متعهد و انقلابی استفاده شود تا دانشجویان آینده‌نگر باشند و در مقابل تهاجم دشمن موضع بگیرند.

خبرگزاری فارس: خطر جدی نفوذی‌ها در دانشگاه‌ها/عده‌ای منحرف باورهای دانشجویان را نشانه رفته‌اند

باید مراقب افراد نفوذی به دانشگاه ها بود

ظهر امروز خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج توسط حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امام جمعه موقت این شهر در مصلای امام خمینی ایراد شد.

موسوی‌اعظم در ادامه به دهه آخر صفر و رحلت سه انسان بزرگ در جهان اسلام یاد کرد و گفت: در این دهه رحلت پیامبر بزرگ اسلام و آخرین فرستاده خدا و همچنین شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) را در پیش داریم که لازم است به مانند عاشورا و اربعین برای این روزهای مهم نیز برنامه‌ داشته باشیم.

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه دوم بیشتر سخنان خود را به مراکز دانشگاهی و خطر نفوذ برخی نفوذی‌ها در این مراکز اختصاص داد.

موسوی‌اعظم تصریح کرد: باید علت‌یابی کرد که چرا برخی جوانان در دوره دبستان و دبیرستان دارای اعتقادات محکمی هستند اما هنگامی که پای آن‌ها به دانشگاه‌ها باز می‌شود افرادی بی‌باور می‌شوند.

وی گفت: برخی دزدان وارد مراکز دانشگاهی شده‌اند و باورهای جوانان مردم را سست می‌کنند که لازم است مراقب این افراد نفوذی بود.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: هیچ کس منکر علم و دانش نیست اما علمی سودمند است که همراه با تزکیه نفس باشد و امروز عده‌ای در دانشگاه‌ها به عنوان نیروی نفوذی به دنبال هدف قرار دادن باورهای دانشجویان هستند.

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: بچه‌های معصوم گرفتار عقیده‌های انحرافی عده‌ای بی‌باور شده‌‌اند که همین افراد فتنه‌هایی مانند فتنه 88 را در کشور راه انداختند و باید گفت خطر نفوذی‌ها در دانشگاه‌ها احساس می‌شود.

 

 

 

جریان دانشگاه آزاد یاسوج غیر قانونی،غیر انسانی و ضد بسیج بود

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی گفت: در جریان دانشگاه آزاد یاسوج یک نفر که از محکومان فتنه 88 بود و  به لحاظ قانونی حکم زندانی دارد، دو سال را در زندان سپری کرد و بقیه را به نحوی بیرون آمد، اشتباهی شد کما اینکه یکبار دیگر هم در استان این اشتباه شده بود و دود آن به چشم شهرستان ما هم آمد که بعضی از افرادی که جزء تشکیلات فتنه هستند به استان ما دعوت می شوند.

افروغی تاکید کرد: وقتی پرونده افراد مشخص است، چرا دعوت می شوند؟در رابطه با جریان دانشگاه آزاد یاسوج تلفن زدم و پیگیری کردم، بیانیه های هر دو طرف را خواندم و خیلی از  کسانی که برای اعتراض آنجا جمع شده بودند دانشجویان بسیجی بودند که خیلی از آنها را می شناسم.

 

وی افزود: مسئول نهاد دانشگاه آزاد که نمی شناختم، تلفن کردم که گفت: به آنها گفتم اگر سخنران خوبی است و منع قانونی ندارد دعوت کنید و تلفنی با من هماهنگی شد.

 

افروغی تصریح کرد:اولا دعوت این فرد یک خلاف قانونی بود ، چطور مقام معظم رهبری هنوز ده روز نشده که فرمود: "کسانی بسیج را به عنوان افراطی می خوانند آنها در رابطه با نظام و انقلاب مشکل دارند" و چرا وقتی بسیج به حضور یک فتنه گر در یک نهاد مقدس اعتراض کرده  با صدور بیانیه علیه بسیج،بسیجیان را به عنوان افراطی و تندورست خواندند که این دومین خطای آنهاست.

 

وی گفت:صحبت  این افراد نقیض حرف رهبری بود، بیانه ای که به حمایت از  این خانم(آذر منصوری) و محکومیت حوادث دانشگاه صادر شد توهین های سنگینی در آن بود .

 

افروغی خاطرنشان کرد:از وضعیت جریانی که این بیانیه به اسم شورای هماهنگی آنهاست و این بیانیه را صادر کرد آگاه شوید و از خودتان دورشان کنید؛ چرا که همه را به غیر از خود ضد دین و  افراطی می دانند.

 

امام جمعه شهر لیکک گفت: در این بیانیه به همه توهین شد،به بسیج توهین شد از  همه مهم تر آنها در این بیانیه داد می زنند که به یک خانم توهین شد که نگذاشتند سخنرانی کند؛استان ما به استان مهان نواز معروف است اولا که این خانم از گروه فتنه بودو حکمش مشخص است ،ضد قانون بود که او ورود پیدا کرد و در زمانی که کشور در آستانه التهاب انتخابات است چرا افراد مورد دار به استان ما  دعوت می شوند؟

 

افروغی تصریح کرد:از همه مهم تر این بود که به یک خانم محجبه و بسیجی توهین وهتک حرمت شد ؛ چرا در یک استان شیعه مسلمان این اتفاق بیفتد ولو به یک خانم غیر مسلمان هم حق نداریم توهین کنیم ،هل دهیم یا به او سیلی بزنیم کعه واقعا این کار ناجوانمردای بود.

 

خطیب نماز جمعه شهر لیکک گفت:ما این کار را محکوم می کنیم و از مسئولان قضایی کشور می خواهیم که این کار را پیگیری کنند و نتیجه را در رسانه های عمومی به اطلاع مر دم برسانند.

 

وی افزود: این یک حرکت غیر قانونی،غیر انسانی و ضد بسیج بود؛بسیجی که مقام معظم رهبری می فرماید "خمیرمایه کشور بر اساس بسیج است و اگر بسیج نباشد کشور و دین در خطر است.

 

افروغی یا بیان اینکه  این دومین خطای فاحش استان ماست، گفت:این خانم 6 دانشگاه رفت و اجازه سخنرانی به او ندادند؛ مسئولان امنیتی و  شورای تامین استان بنشینند فکر کنند، مردم می فهمند و همه چیز را تشخیص می دهند و چنین کارهایی توهین به مردم است.

 

وی در ادامه با گرامیداشت 18 آذر روز وقف، گفت:در اکثر استانهای کشور وقف و موقوفات جایگاه بهتری دارند و قسمتی از خدماتی که به مردم ارائه می شود از بخش موقوفات می باشد اما در استان ما هنوز فرهنگ وقف به درستی نهادینه نشده است.

 

افروغی افزود: وقف مانند چشمه ای جاری است که ثواب آن بعد از مرگ واقف هم به او می رسد، ازکسانی که تمکن مالی دارند درخواست دارم که بخشی از اموال خود را وقف مردم کنند.

 

خطیب  نمازجمعه شهر لیکک در بخش دیگری از خطبه های امروز گفت: پیامبر(ص) در سخت ترین شرایط تاریخ توانست حکومت اسلامی تشکیل دهد و در شعب ابی طالب فشارهای زیادی بر مسلمانان وارد آمد ؛هر چند تعداد اصحاب پیامبر کم بود اما به خاطر اتحادی که بین آنان وجود داشت،مشرکان با تمام ابزارها و نیروهای چند برابری نتوانستند بر آنها غلبه کنند .

 

افروغی با بیان اینکه هیچ انسان موفقی نیست که بدون سختی و فشار به نتیجه رسیده باشد،گفت:فشارهایی که هم اکنون از طرف استکبار بر ما وارد می شود، می تواند برای ما به فرصتی برای پیشرفت تبدیل شود و همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر بارها از کلید واژه نفوذ استفاده فرمود،نباید به خاطر سختی و فشاری که بر ما وارد می شود، اجازه نفوذ به دشمن بدهیم.

 

وی با گرامیداشت 19آذر به عنوان سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)گفت:مشکلات موجود در کشور ما از ناحیه قانون نیست،بلکه از ناحیه اجراست و گرنه در قانون گذاری مشکلی نداریم؛به عنوان نمونه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات خوبی برای پوشش اسلامی داشت و در بخش امر به معروف و نهی از منکر نیز قوانین خوبی تصویب شده است که این مصوبات هنوز در جامعه نهادینه نشدند.

 

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به 19 آذر،روز جهانی حقوق بشر،گفت:ناقضان واقعی حقوق بشر آمریکا و غربی ها هستند.

 

افروغی گفت:وتو و حق وتو نقض حقوق بشر است،تجارت و برده داری جنسی نقض حقوق بشر است،جنایت و ترور نقض آشکار حقوق بشر است که همه اینها را آمریکا و غرب مرتکب می شوند.

 

امام جمعه شهرلیکک در پایان سخنان خود گفت:در دوره هایی که حکومت جهانی دست مسلمانان بود، یک هزارم جنایاتی که الان در جهان رخ می دهد، وجود نداشت اما الان غرب و مدعیان حقوق بشر خود ناقضان اصلی حقوق بشر هستند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی