نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 11:48
رضا عسکری رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد در نشست فرهنگیان با بهرامی با حمله به نهادهای حاکمیتی و برخی از چهره های حاضر در انتخابات گفت:مردم به هر کسی که می خواهند رأی دهند ولی نگذارند کسانی که به جلیلی و ولایتی رأی دادند به مجلس بروند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نشست هم اندیشی مجمع فرهنگیان اصلاح طلب حامی محمد بهرامی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور برخی از فرهنگیان و چهره های شاخص اصلاح طلب از جمله رضا عسکری رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد در حسینیه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد.

 

رضا عسکری رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد در این جلسه همگام با برخی از چهره های اصلاح طلبان با حمله به شورای نگهبان در چند ماهه اخیر گفت: جای بسی تأسف است که برخی از بزرگان اصلاح طلب همچون سیدباقر موسوی در بویراحمد و سید حسن خمینی در تهران رد صلاحیت شدند.

 

سرمان را بریدند

وی با مظلوم خواندن برخی از چهره های اصلاح طلب و رد صلاحیت آنها در کشور گفت: امروز سرمان را بی رحمانه می برند و برخی فقط کارشان بریدن سرهای اصلاح طلبان است تا نگذارند این تفکر رشد پیدا کند.

 

هفتم اسفند روز انتقام است

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد هفتم اسفند را روز انقلاب اصلاح طلبان و روز انتقام از دیگران دانست و افزود: ما با صندق رأی قهر نخواهیم کرد و با حضور حداکثری حتی با چهره های جوانان ، جدید و تازه کار هفتم اسفند برنده خواهیم شد.

 

انقلا برای رهایی از تفکر متکبر بود

وی به پیروزی انقلاب در سال 57اشاره کرد و گفت: ما انقلاب کردیم تا کشور را از دست فردی متکبر که سالها بر این مردم حکفرا بود بگیریم و در این مسیر (انقلاب) خیلی از قطار انقلاب پیدا شدند، اما ما می گویم برخی با بی رحمی آنان را از قطار انقلاب پیاده کردند تا حکومت خودشان در این کشور استوار باشد.

 

برخی را از قطار انقلاب پیاده کردند

عسکری با حمله به برخی از مسئولان دستگاههای حاکمیتی گفت: برخی فقط به دنبال پیاده کردن چهره ها و نخبگان اصلاح طلب از قطار انقلاب هستند که نشانه بارز آن سید باقر موسوی و دیگر چهره های این طیف فکری در انتخابات با رد صلاحیت های متعدد است.

 

وی با دعوت از شخصیت ها و اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات گفت: همه باید پای صندوق های رأی بیایند و با تمام بی مهری های صورت گرفته به حکومت 12ساله اصولگرایان که باید آنان را محافظه کار نامید پایان دهند.

 

محکوم به رأی دادن بودیم

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد با حمله به مجلس دوازده ساله اصولگراها گفت:در این دوازده سال ما محکوم به رأی دادن بر خلاف سلایق خود بودیم و به ناچار به یک تفکر رأی می دادیم که هیچ امیدی برای ما نداشت.

 

عسکری ابراز کرد: این تفکر نمی خواست که ما به آن کس که دوست داریم رأی بدهیم و همین موضوع باعث شد که نتوانیم انتخاب آزاد داشته باشیم.

 

قدرت فقط در اختیار گروهی خاص بود

وی در ادامه سخنان خود باز هم به دستگاههای حاکمیتی حمله کرد و گفت: همگان دیدند که در این دوازده سال سه قوه بزرگ مجریه، مقتنه و قضاییه در دست اصولگرایانی بود که باید آنان را محافظه کار نامید بود و قدرت را به یک نهاد موروثی برای خود دانسته و اصلاح طلبان را قلع و قمع کردند.

 

ما اصولگرایی واقعی هستیم

عسکری اصلاح طلبان را اصولگرایان واقعی دانست و افزود: اصولگرایان واقعی اصلاح طلبان هستند  و اصولگرایانی که در این چند سال بر مستند قدرت بودند محافظه کار نام دارند.

 

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد با انتقاد از مجلس دوازده ساله اصولگریان گفت: در این دوازده سال تمامی دروازه ها و پولها جهانی برای کشور سرازیر شد و تنها چیزی که از آن عاید کشور شد تورم، گرانی، بی پولی و تحریم بود و ما نتوانستیم از تمامی این ظرفیتها استفاده کنیم و هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

 

ماپاسخگو نیستیم

عسکری در ادامه با بیان اینکه اصوالگریان باید پاسخگوی این دوازده سال کار خود باشند،بیان کرد: اصولگرایان نمی توانند سر بلند کنند چون باید جوابگوی هشت سال تخریب کشور توسط دولت گذشته باشند.

 

وی با حمله به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان در این دوازده سال چه کردند، هرچند که کارهای هم صورت گرفت که نمی توان آن را کتمان کرد، اما آنها احمدی نژآدی بودند.

 

عسکری با بیان اینکه امروز مجلس مرداقتصاد، تحول و عمران می خواهد نه مرد سخنور،گفت: امروز کسانی در تنور عزت می دمند که در چهار سال نمایندگی خود هیچ کاری نکردند و حتی در آن هشت سال حکمرانی خود کاری انجام نداند و بیشتر سخنگو بودند تا نماینده مردم.

 

 

وی با انتقاد از رویکرد نماینده بویراحمد و دنا گفت: نماینده ای که در چهار سال نتوانسته کاری کند چرا امروز دم از عمران و آبادانی می زند.

 

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد بیان کرد:همین آقایانی که امروز دم از دوستی می زنند چرا بی رحمانه با لابی های خود سید مظلومی بنام سید باقر را حذف کردند و آن را صحنه رقایت خارج ساختند.

 

نمی گذاریم کسانی که به جلیلی و ولایتی رأی دادند به مجلس بروند

عسکری با بیان اینکه اصلاح طلبان ایستاده اند و نخواهند گذاشت تا این گروه دوباره رأی بیاورند، گفت: مردم به هر کسی که می خواهد رأی بدهند ولی نگذارند کسانی که به جلیلی و ولایتی رأی دادند به مجلس بروند.

 

وی از استراتژدی ریاست جمهوری 92برای پیروزی در مجلس 94پرده برداشت و گفت: همانگونه که مرد قافله سالار اصلاح طلبان محمد رضا عارف با جان گذشتگی برای روحانی از صحنه خارج شد ما هم امروز با اجماع بر روی نخبه ارزشمند و فردی لایق، این صحنه را خواهیم برد.

 

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد، دولت دوحانی را دولت کارکشته و  وعده های عمل گرا دانست و افزود: امروز با تدابیر دولت تدبیر و امید از تحریم ها، موانع اقتصادی و دور افتادگی ها گذشته ایم و با مجلسی همگام با این دولت خواهیم گذشت.

 

دولت روحانی را در منگنه کرده اند

عسکری با انتقاد دوباره از مجلسیان گفت: مجلسی که روزی در برابر دولت گذشته کرنش می کردچرا  به یکباره در جلوی دولت مردمی روحانی زبان باز کرد که نمونه بارز آن برجام با همه دغدغه ها و مشوق ها یش بود که همگان دیدند.

 

وی مجلسیان کنونی را سدی در برابر استقلال اقتصادی دانست و گفت: اگر در این دوازه سال این آقایان محافظه کار می گذاشتند امروز وضعیت اینچنین نبود.

 

برخی فقط کارشان قلع و قمع است

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نمایندگان دوره های قبلی استان باید پاسخگو باشند، بیان کرد:متأسفانه می بینیم که برخی که فقط کارشان قلع و قمع حریف است امروز با قدرت خود تمامی نیروهای متدین و کارای اصلاح طلب را با داسشان قلع و قمع کردند.

 

عسکری ابراز کرد: ما پای صندوق های رأی می آیم تا فرد مدنظر خودمان را به مجلس بفرستیم و نگذاریم آن گروه محافظه کار که به دنبال مهندسی انتخابات است پیروز شود.

 

انتخابات را مهندسی کرده اند

وی با انتقاد از رد صلاحیت های صورت گرفته گفت: با اینگونه رد صلاحیتها فقط انتخابات را به سمت قومی و قبیله ای پیش برده اند که  این موضوع باعث شده کسانی که حتی نمی توانند سیاست را معنا کنند امروز در میدان بوده وسخن از برنده شدن بزنند.

 

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد ادامه داد: ما نماینده اصلاح طلب و کار کشته می خواهیم که در مسیر توسعه قدم بردارد نه اینکه فقط سخنور باشد و برای سخنرانی ها خوب باشد.

 

عسکری تصریح کرد: امروز مجلس نماینده ای می خواهد که با تفکر اصلاح طلبی همگام با دولت تدبیر و امید برای ترقی استان و بویراحمد گام بردارد که نقش فرهنگیان، دانشجویان، جوانان و بانوان در این امر بیشتر به چشم می خورد.

 

ما طرفدار بهرامی هستیم، همین و بس

وی با طرفداری از بهرامی گفت: بهرامی را همه ما قبول داریم اما برخی که دیروز با رأی ما برنده شده بودن با تخریب علیه من و این شخصیت کاریزما به دنبال انشقاق و دوری بودند که تیرشان به سنگ خواهد خورد چون ما از بهرامی حمایت می کنیم.

 

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بهرامی خلاء سید باقر را پر خواهد کرد،بیان کرد: روزها و شبها چشم ما به این امید بود که سید مظلوم تأیید صلاحیت شود اما کسانی که کارشان فقط حذف است نخواستند و نتوانستند که آن را تأیید کنند.

 

عسکری ادامه داد: بهرامی نخواهد گذاشت کسانی که باعث حذف موسوی شدند و بر مسلخ عزت می دمند که عزتت را دوباره باز می گردانیم موفق شوند.

 

کسانی که دم از عزت می زنند دروغگو هستند

وی با توهین دوباره به برخی از کاندیداها حضور داشته در صحنه رقابت گفت: کسانی که امروز دم از عزت می زنند همه دروغگو هستند.

 

رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد تصریح کرد: کاری خواهیم کرد که دهها سید باقر موسوی از جمع ما بیرون بیایید و ما را به اهدافمان برساند.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم پیام سید محمد خاتمی رئیس جمهور دوم خردادی ها و چهره ممنوع التصویر امروزی و از چهره های اصلی فتنه 88 قرائت شد.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی