نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1394 - 19:12
نشست هم‌اندیشی و بررسی ویژگی‌های جوانان و دانشجویان در طراز انقلاب اسلامی با حضور ستار هدایت‌خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نشست هم‌اندیشی و بررسی ویژگی‌های جوانان و دانشجویان در طراز انقلاب اسلامی با حضور ستار هدایت‌خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد.

 

عصر امروز با حضور ستار هدایت‌خواه نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در مجلس دهم، نشست هم‌اندیشی و بررسی ویژگی‌های جوانان و دانشجویان در طراز انقلاب اسلامی در حسینیه امام علی(ع) یاسوج برگزار شد، در این نشست هدایت‌خواه از چهره‌های شاخص اصولگرایی پیرامون مولفه‌های جوان انقلابی صحبت‌های را ارائه داد.

 

وی در ادامه بیان کرد: ج، جوانی یعنی جدیت، جهد و جوشش است، جوان عصر انقلاب در همه عرصه‌های مهم سرنوشت ساز باید با جدیت ورود کند و بی‌تفاوت نباشد. و باید اهل جهد تلاش و کوشش باشد. زیرا دوره جوانی دوره جوشش فکر و روش است.

 

هدایت‌خواه با اشاره به «و» جوانی گفت: ورزیدگی و وارستگی و وفاداری به حق از جمله آیتم‌های یک جوان پویا و بالنده است. «الف» جوانی یعنی ایمان، ابتکار و ایستادگی و «ن» جوانی یعنی نشاط و نیرومندی و نوخواهی است.

 

وی افزود: ماجرای نفوذ دشمن یک طراحی بین المللی است. برای اینکه در کوتاه مدت رفتار و در بلند مدت ساختار جمهوری اسلامی را تغییر دهد.

در ادامه و بعد از صحبت‌های ستار هدایت‌خواه فردی به نام «محمدی» از کارمندان برق استان کهگیلویه وبویراحمد با دادن یادداشتی مبنی بر اینکه بنده به عنوان یک اصلاح‌طلب که مشی اصلاح‌طلبی داشته و دارم تقاضای چند دقیقه وقت دارم.

هدایت‌خواه در این باره گفت: از نظر من مشکل ندارد، مجریان برنامه باید اجازه بدهند، البته پیرامون شخص خاصی یا انتخاباتی صحبت نکنید تا شائبه کار خلاف قانون پیش نیاید که در نهایت به او اجازه سخنرانی دادند.

محمدی با بیان اینکه امروز بحث، اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست و باید تلاش کنیم عزت از دست رفته بویراحمد برگردد.

وی عنوان کرد: در بویراحمد فقط چند خانواده حق دارند مدیر باشند و در اداره برق، علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج بازهم فقط چند خانواده حق اشتغال دارند. آیا بویراحمد فقط همین یک طایفه است که باید مدیریت‌ها و اشتغال ها و سایر امتیازات به آنها داده شود.

 

این کارمند اداره برق ادامه داد: در یکی از وزارتخانه‌ها در گذشته پیگیر کاری بودم و وقتی از من سئوال کردند اهل کجا هستی،پاسخ دادم یاسوجی هستم.

وی گفت: آن کارمند وزارتخانه به من گفت باید به داشتن نماینده ای همچون هدایت‌خواه افتخار کنید. زیرا اگر ده نماینده قوی در مجلس باشد آقای هدایت‌خواه جزء سه نماینده اولی است.

 

این فرد خود را از منطقه بویراحمد سفلی دانست و گفت: اینکه برخی‌ها می‌گویند شب انتخابات با مبلغ ناچیزی رأی سفلی را می‌خریم کور خوانده‌اند.

در ادامه «داریوش عدالت‌خواه» با بیان اینکه آقای تاجگردون از نمایندگان خوب است، گفت: نباید جوری صحبت کنیم که دیگران از صحبت‌های ما سوء استفاده کنند.

DSC_0071 DSC_0073 DSC_0074 DSC_0077 DSC_0078 DSC_0079 DSC_0082 DSC_0087 DSC_0089 DSC_0090 DSC_0097 DSC_0104 DSC_0108 DSC_0124 DSC_0138 DSC_0145 DSC_0149 DSC_0158 DSC_0160 DSC_0163 DSC_0164 DSC_0169 DSC_0174 DSC_0176 DSC_0177

 

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی