نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1394 - 0:40
نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم امروز نماینده با صلابت می خواهند نماینده ای نمی خواهند که چرخشی 180 درجه داشته باشد و برای به دست آوردن رای حریف به دریوزگی بیفتد و پا روی مبانی واصول خود بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ستارهدایت خواه نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا در آخرین نطق انتخاباتی خود در جمع مردم شهر یاسوج با بیان اینکه مردم این گونه رفتارها را که شامل پخش سیم کارت ،کارت شارژوپول است را توهین به خود می دانند،اظهار کرد:عزت به این نیست که مردم را با توهین، بزرگ نشان دهید.

 

وی افزود: امروز برخی می خواهند با این گونه رفتارها شیره بر سر مردم بمالند اما مردم این را می دانند و نمی گذارند با این رفتارها عزت آنها پایمال شود.

 

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه عزت این است که به مردم دروغ نگویید،عنوان کرد:من هیچ وقت وعده دروغ نداده ام و شعارم این است که وعده ای ندهم که نتوانم آن را به سرانجام برسانم.

هدایت خواه بیان کرد: امروز شعارمان عزت بویراحمد است و عزت بویراحمد راستگویی به مردم است.

وی با بیان اینکه امروزاین آقایان با شعور دانشجویان بازی کرده اند عنوان کرد: آنها با سیاست تطمیع و تسخیر نمی گذارند که دانشجویان اطلاعات درستی از مسائل سیاسی روز داشته باشند.

هدایت خواه گفت: امروز باید بدون هیچگونه تخریب دانشجو را آگاه کرد نه اینکه با شعوردانشجو بازی کرد.

مردم امروز نماینده با صلابت می خواهند

نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم امروز نماینده با صلابت می خواهند نماینده ای نمی خواهند که چرخشی 180 درجه داشته باشد و برای به دست آوردن رای حریف به دریوزگی بیفتد و پا روی مبانی واصول خود بگذارد.

 

وی با بیان اینکه مردم امروز نماینده استوار می خواهند تاصدای آنها را به گوش همه برسانند،افزود:مردم نماینده ای می خواهند که از خود قدرت داشته باشد نه اینکه خود را برای بدست آوردن رای دیگران به هر دری بزند.

عزت مردم قابل معامله وپایمال شدن نیست

هدایت خواه عنوان کرد:شعارعزت را برای این انتخاب کرده ایم که عزت مردم قابل معامله وپایمال شدن نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز نماینده مجلس باید مصداق شجاعت ،مردانگی،عزت وصلابت باشد، افزود:نماینده باید الگوی مردم باشد ونباید برای پیشرفت به دریوزگی نیفتد.

 

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا تشریح کرد:پیشرفت به این نیست که ظرفیت های استان را نادیده بگیرید و برای بدست آوردن بودجه از این نهاد و آن وزارتخانه پشت در وزارت خانه ها بایستد یا خواهش و التماس کند.

 

هدایت خواه اظهار کرد:اگر نماینده قدرت قانونگذاری داشته باشد می تواند راه پیشرفت را به جلو ببرد، راه پیشرفتی که نه فقط برای چند سال بلکه مادام العمر باشد.

 

وی با بیان اینکه من در سال 83 که نماینده مردم بزرگ بویراحمد ودنا در مجلس شدم فقط طبق قانون روستاهای با فاصله پنج کیلومتری ازلوله گاز می توانستند صاحب گاز شوند، افزود: اما ما در مجلس قانونی تصویب کردیم که این فاصله به 35کیلومتر برسد و برای مناطق سردسیری هم این شرط مسافت را هم برداشتیم.

هدایت خواه با بیان اینکه تا قبل از نماینده شدنم تنها 15 روستای شهرستان بویراحمد و دنا از نعمت گاز برخوردار بودند تصریح کرد: از سال 84 تا خرداد 91 حدود 180 روستا از کوشک تا خرسان ،از وزگ تا شهنیز و ازکاکان تا لوداب از نعمت گاز بهره مند شده اند و یا درحال گازرسانی هستند.

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا بیان کرد: امروز اگر گازرسانی باشد براساس آن قانون است، چه نماینده باشد چه نماینده نباشد این قانون ساری و برقرار است.

 

11هزار میلیارد تومان به نوسازی مدارس در دولت گذشته اختصاص یافت

وی با اشاره به اینکه 11هزار میلیارد تومان به نوسازی مدارس در دولت گذشته اختصاص یافت،اظهار کرد: تا قبل از سال 84 سرانه فضای آموزشی ونوسازی مدارس 250 متر مربع بود که این میزان از سال 84 تا 91به 550 متر مربع به ازای هر نفر رسید.

 

هدایت خواه افزود: ما قانونی تصویب کردیم که سرانه ورزشی که دراستان های محروم 23 سانتی متربود که به 1مترمربع به ازای هر نفربرسد.

وی گفت: این میزان از سال 84 تا 91 در برخی از شهرستان های استان به 80 سانتی متر و در برخی دیگر به 100 سانتی متر رسید.

تصویب قانون شبکه ریلی و راه آهن یاسوج - اقلید

نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده شخصا به وزارت راه و شهرسازی رفتم و گفتم استان کهگیلویه وبویراحمد و به تبع آن بویراحمد و دنا دارای توسعه پایدارباشد،گفت: قانونی وضع کردیم که استان کهگیلویه وبویراحمد به شبکه ریلی وصل وطبق این قانون بودجه اختصاصی این شبکه ریلی(یاسوج - اقلید) در سال 91 به عنوان پروژه ملی به استان اختصاص داده شد.

 

توسعه فعالیت های عمرانی و علمی در مر کز استان

هدایت خواه عنوان کرد:همچنین تصویب قانون سالانه اختصاص 500 میلیارد تومان برای آسفالت راه های روستایی به اجرا درآمد که توانستیم بیشترروستا های خودمان را آسفالت ریزی کنیم.

 

وی بیان کرد:آن زمان دانشگاه های پیام نور ،علمی کاربردی ، علوم تحقیقات و حتی رشته های دکتری در دانشگاه ها نداشتیم  که از سال 84 تا 92 همه آنها در مرکز استان دایر شد وامروز قریب به 30 رشته دکتری دراستان تدریس می شود.

 

هدایت خواه در جمع هواداران خود گفت:در بحث صادرات در چهارسال پیاپی 12 میلیارد تومان فقط صادرات در شهرستان بویراحمد وجود داشت اما امروز به بالای پنج میلیارد هم نمی رسد.

 

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا با بیان اینکه در دوره نمایندگی خود پروژه های ملی زیادی را در استان اجرا کردیم ،افزود: در حوزه درمان  می توان به احداث بیمارستان 256تخت خوابی شهید جلیل و خرید حدود 100 آمبولانس برای استان اشاره کرد.

اینها منت نیست بلکه خدمت است

وی اظهار کرد:اینها منت نیست بلکه خدمت است اما اگر امروز بنگریم بسیاری از این پروژه ها نیمه کاره مانده اند که می توان به جاده یاسوج بابامیدان ،یاسوج -سپیدان، یاسوج- سمیرم که باید تا پایان سال 92 دوبانده می شدند یاد کرد.

هدایت خواه گفت:اینها همه نشان از سیاسی کاری این آقایان است که از نشانه های آن نشاندن استاندارهایی با نیروهای سیاسی دراستان بود.

 

نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه صنعت ما راکد است وامروز بیش از 250 واحد راکد مانده دراستان داریم ،تصریح کرد:این آقایان بگویند برای صنعت استان چه کارکرده اند هرچند که بیشتر آنها هم که فعال هستند به انبار خرده فروشی تبدیل شده اند.

 

وی تشریح کرد:امروز کارخانه های بزرگی در استان ما در رکود به سر می برند که نمونه بارز آن کارخانه قند یاسوج می باشد که ده سال پیش با لابی گری برخی از آقایان به گروهی داده شد که آن را کامل به رکود بردند واگر امروز هم فعال شده باز هم به رکود رفت.

 

آسفالت زمستانه اهانت به شعور وفهم مردم است

هدایت خواه افزود:البته نباید از برخی کارهای این آقایان به سادگی گذشت، که نمونه بارز آن آسفالت ریزی زمستانه در برخی مناطق بویراحمد ودنا است که به شعوروفهم مردم اهانت کرده است.

 

وی گفت:آسفالت هایی که نه استاندارد هستند ونه برای مردم فایده دارند، فقط به شعور مردم اهانت کرده است.

فعال شدن میدان گازی مختار فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان

هدایت خواه راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی چاه های نفت سورون ،میدان گازی مختار که در زمان نمایندگی خود برای احداث آن با رییس جمهور وقت، وزیر نفت و مدیر عامل شرکت گاز ومسئولان به نتیجه رسیده بود را از برنامه های خود در مجلس دهم دانست و افزود:این برنامه میتواند فرصت اشتغالی برای جوانان این دیار باشد.

نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی توجه به پروژه های ملی از جمله پروژه جاده پاتاوه-دهدشت، یاسوج- بابامیدان ،یاسوج شیراز و یاسوج - اصفهان را مهم دانست و افزود: این پروژه ها باید در زمان مقرر به اتمام می رسید اما تاکنون چنین نشده است.

 

وی با بیان اینکه شعار ما عزت ، پیشرفت و عدالت است و پیشرفت بدون عدالت زمینه ساز شکاف طبقاتی است،گفت: توجه عادلانه به نیاز اقشار مختلف جامعه در رئوس برنامه های من است.

هدایت خواه  با بیان اینکه ما در جامعه ظرفیت زیادی برای اشتغال زنان داریم ،گفت:استفاده از این ظرفیت و اشتغال زنان در صدر برنامه های ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: جوانان سرمایه های کشورهستند و اگر قرار باشد کشور توسعه پیدا کند و در صدر باشد باید به جوانان آن بها داد که یکی ازمطالبه گری های توسعه پایدار توجه به اشتغال جوانان است.

توجه به ازدواج جوانان و وام های قرض الحسنه ازدواج و مسکن های سه برای زوج های جوان در اولویت برنامه های من است

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا هدف اصلی خود را  نظارت ،پیگیری و توجه به جوانان و اشتغال آنها و حتی دیگر جایگاه ها دانست و اظهار کرد:توجه به ازدواج جوانان و وام های ازدواج و مسکن زوج های جوان در اولویت برنامه های من است.

هدایت خواه در جمع خیل عظیمی از طرفداران خود بیان کرد:پشتوانه اول امروز ما جوانان هستند واگر ظرفیت ها و پتانسیل های آنها شکوفا شود کشور پیشرفت خواهدکرد.

 

مانند کسانی نیستم که دیگران برای آنها برنامه می نویسند

وی با اشاره به اینکه من مانند کسانی نیستم که دیگران برای آنها برنامه می نویسند ،گفت:بلکه خودم برنامه هایم را می نویسم و از دیگران مشورت می گیرم.

نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:باید به کارهای گذشته مان بنگریم وبراساس آن عیب ها را بازنگری وبه دنبال توسعه باشیم.

نه به دنبال تقابل با دولت هستیم ونه به دنبال معامله با دولتمردان

هدایت خواه با اشاره به تعامل سازنده با دولت مردان افزود: مبنای ما با هر دولتی روشن است. نه به دنبال تقابل با دولت هستیم ونه به دنبال معامله با دولتمردان، بلکه به دنبال این هستیم که دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم را حل کنیم.

وی افزود:قابل معامله و معادله با دولت نیستیم و نباید ضعف ها و کارهای خود را مخفی کنیم و درست است که  قابل معامله نیستیم اما قابل تعامل هستیم.

هدایت خواه گفت:اگر دولتی بخواهد از اصول تخطی کند نماینده باید از ابزارهایش استفاده و در جهت آرمان ها گام بردارد.

 

نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا  با بیان اینکه نماینده ای که در مجلس حرف برای گفتن دارد حتی دیگران و مخالفانش برای او احترام قائل هستند،تشریح کرد:همه کسانی که پایبند به مردم هستند باید با هر گرایشی دست به دست هم دهند و برای جامعه تلاش کنند نه اینکه فضا را برای مردم متشنج و به سمت دوقطبی پیش ببرند.

وی انتخابات را صحنه همدلی دانست  و افزود:انتخابات باید صحنه ای از مهربانی ها وحدت ها وهمدلی ها باشد نه اینکه صحنه ای از زد و خوردها و کینه توزی هاتبدیل شود.

 هدایت خواه گفت :یکی از مصداق های انتخابات و صحنه های همدلی انتخاب فرد اصلح است.

 

کاندیدا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا  به انتخابات قومی قبیله ای اشاره کرد و گفت :برخی ازاختلافات بعد ازانتخابات به وجود آمد و برخی ازاین نمایندگان بر آتش این اختلافات دمیدند.

نماینده باید نماینده همه با شد نه نماینده یک قشر خاص

وی اظهار کرد: انتخابات به منزله این نیست که اگر فلان طایفه به شما رای نداده است آن را از محاسبات خود خارج کنید و تنها از طایفه های حامی خود حمایت کنید.

هدایت خواه بیان کرد:نماینده باید نماینده همه با شد نه نماینده یک قشر خاص ونماینده باید به حقوق دیگرن احترام بگذارد ونه اینکه حقوق دیگران را پایمال کند.

 

سلامت انتخابات از امنیت انتخابات لازم تر و بالاتر است

نماینده ادوارهفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا با تقدیر و تشکر از مسئولان توصیه کرد که رای مردم حق الناس است و همانگونه که می دانید مردم عزمشان را جزم کرده اند تلاش کنند که امنیت انتخابات خدشه دار نشود و سلامت انتخابات از امنیت انتخابات لازم تر و بالاتر است.

 هدایت خواه  در پایان سخنان خود از نیروی های نظامی و انتظامی و عوامل برگزاری انتخابات، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استاندار و همه کسانی که در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات هفتم اسفندگام بر می دارند تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی