نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. شهريور 1393 - 13:32
تهیه کننده مستند عملیات شمال غرب اظهارداشت: مستند عملیات شمال غرب که روایتی از حماسه سازی های رزمندگان استان کهگیلویه وبویراحمد در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در مزر های شمال غرب کشور است به زودی رونمایی می شود.

چهارفصل، سید عبدالصمد هادی اصل ، تهیه کننده مستند عملیات شمال غرب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی صبح زاگرس در مورد  زمان رونمایی از این مستند  اظهار داشت:  مستندعملیات شمال غرب روایتی از حماسه سازی های بچه های استان کهگیلویه وبویراحمد در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در مزر های شمال غرب کشور در سال90 می باشد که به زودی این مستند رونمایی می شود.

 

وی گفت: این مستند 150 دقیقه ای در چهار قسمت ساخته شده که برای اولین بار در آن صحنه های واقعی عملیات شمال غرب رزمندگان تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به نمایش گذاشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: پاسداران دلاور تیپ 48 فتح استان  کهگیلویه وبویراحمد در تابستان 90 در ماموریتی در ارتفاعات جاسوسان در شمال غرب کشور با تقدیم 7 شهید به همراه چند یگان دیگر از سپاه پاسداران مرز های کشورمان را از وجود عناصر مذدور و تروریست پاکسازی نمودند.

 

تهیه کننده مستند عملیات شمال غرب در ادامه گفت: شهیدان گودرز نجفی، آیت صدیقی نژاد, محمد سهرابی ثانی،  قاسم احمدی، عبدالمحمد خرم روز وسید حبیب آرام زاده 7 شهید استان کهگیلویه وبویراحمد بودند که در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

 

تصاویر 7 شهید استان کهگیلویه وبویراحمد در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک را در زیر مشاهده نمایید.
 

 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی