نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1393 - 12:58
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد مسئولان و صدا وسیمای مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل عدم فضاسازی مناسب برای تشییع شهدای گمنام در شهر یاسوج و عدم پخش برنامه های شورآفرین توسط صدا وسیما انتقاد کرد.

شهرام مهدوي مطلق  صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل با اشاره به برنامه استقبال و تشییع 5 شهید گمنام در مرکز استان  کهگیلویه وبویراحمد از عدم فضا سازی در شهر یاسوج برای استقبال از 5 شهید گمنام  ابراز گلایه کرد.

 

انتقاد رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد مسئولان

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: برای حضور یک خواننده وبرگزاری یک سیرک در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد اکثر بیلبورد های شهر یاسوج به تصاویر این خواننده و سیرک اختصاص داده می شود در صورتی که برای تشییع 5 شهید گمنام در مرکز استان تصاویری مبنی بر برگزاری مراسم تششیع دیده نمی شود.

 

مهدوی مطلق تصریح کرد: به غیر از دانشگاه علوم پزشکی که خود میزبان پیکر 2 شهید گمنام است بقیه دستگاه‌ها کاری انجام نداده‌اند و انگار قرار نیست فردا در استان اتفاقی رخ دهد.

 

صدا سیمای مرکز یاسوج برای استقبال از شهدا برنامه تاثیر گذاری پخش نکرده است

 

وی با انتقاد از صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد که تنها برای اطلاع‌رسانی تبلیغ کرده و برای استقبال از شهدا در استان برنامه‌ای که شورآفرین باشد پخش نکرده است، افزود: مسئولان ما باید روزی به خود بیایند و از این خواب همیشگی در مواجهه با برنامه‌هایی از این دست بیدار شوند.

 

تقدیر رئیس بسیج دانشجویی استان از دانشجویان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 

وی به حرکت خودجوش استقبال دانشجویان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای تشییع شهدای گمنام در دانشگاه اشاره کرد و گفت: از دانشجویان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خاطر تدارک دیدن مراسم استقبال باشکوه برای تدفین شهدای گمنام تشکر می کنم.

 

گفتنی است مراسم استقبال از  5 شهید گمنام در استان کهگیلویه وبویراحمد فردا ساعت 8.30 صبح از پردیس دانشگاه آزاد یاسوج  به  سمت حسینیه عاشقان ثارالله سپاه فتح برگزار می شود.

 

این در حالی است که فردا ساعت 10 صبح  مراسم تشییع دو شهید گمنام از ابتدای  پارک ساحلی به دانشگاه علوم زشکی برای تدفین در این دانشگاه برگزارخواهد شد..

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی