نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1393 - 22:36
فضای دانشگاه یاسوج عطرآگین از حضور شهید گمنام
همزمان با حضور 5 شهید گمنام به کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت
فضای دانشگاه یاسوج عطرآگین از حضور شهید گمنام + تصاویر
همزمان با ورود 5 شهید گمنام به کهگیلویه و بویراحمد و در یادمان شبی با شهدا، فضای دانشگاه یاسوج عطرآگین از حضور یکی از این 5 شهید گمنام شد.

به گزارش چهارفصل  از یاسوج، امشب و پس از نماز مغرب و عشا مراسم معنوی در مسجد الغدیر دانشگاه یاسوج با حضور پیکر پاک یک شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

 

در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج و همکاری امور فرهنگی این دانشگاه در محل مسجد الغدیر برگزار شد با مداحی و نوحه‌خوانی همراه بود.

 

در این مراسم معنوی شهرام مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان، جلیل حسنی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مجید باقریان مسئول امور فرهنگی دانشگاه یاسوج به همراه جمع کثیری از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه یاسوج حضور داشتند.

 

 

 

 

 

نظیر چنین مراسمی نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد که قرار است فردا و با تشییع شهدا در شهر یاسوج پیکر پاک دو شهید از 5 شهید گمنام در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خاک سپرده شوند.

 

همچنین فردا و پس از تشییع پیکر این شهدا از محل کانون بسیج سپاه، پیکر دو شهید دیگر به چرام انتقال داده می‌شود که در این مسیر مورد استقبال مردم شهیدپرور باشت، گچساران و دهدشت قرار می‌گیرند.

 

قرار است پیکر یکی از این شهیدان گلگون‌کفن در محل اداره‌کل اطلاعات استان به خاک سپرده شود.

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی