نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1393 - 8:53
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: معرفی دانش‌آشتیانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارات علوم ادامه سیاسی‌کاری دولت در این وزارتخانه است.

به گزارش چهارفصل، محمد عبدالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با بیان اینکه متأسفانه وزارت علوم محل سیاسی‌کاری دولت شده است، اظهار کرد: این رویه کشور را از پیشرفت علمی بازخواهد داشت.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: بزرگترین ضربه به کشور با این رویکرد رخ خواهد داد و اگر امروز دشمنان با ما عناد می‌ورزند و این همه تحریم ظالمانه اعمال کرده‌اند، تماما به واسطه رشد و پیشرفت کشور در علم بوده است.

 

این فعال دانشجویی ادامه داد: خواست دشمن همین است که ما در عرصه علمی دچار رکود و اخلال در پیشرفت شویم اما خودمان هنوز عامدا و یا سهوا به این موضوع پی نبرده‌ایم.

 

عبدالحسینی تصریح کرد: اما این‌گونه که به نظر می‌رسد دولت مشی و اراده خود را در عدم معرفی یک فرد کاردان و بدون مسئله از جای دیگری می‌گیرد که رویکرد خطرناکی برای کشور به حساب می‌آید.

 

وی با انتقاد از دوگانگی در حرف و عمل مسئولان ارشد دولت در خصوص پرهیز از تندروی و افراط تصریح کرد: جناب آقای روحانی که همواره از اعتدال و میانه‌روی و البته تدبیر سخن می‌رانند در قضیه وزارت علوم افراط را سرلوحه برنامه‌های خویش قرار داده‌اند.

 

این فعال دانشجویی معرفی چنین افرادی را به مجلس دهن‌کجی به خانه ملت و در یک کلام رأی و اراده مردم دانست و گفت: این کار دولت هیچ شباهتی با رویکرد اعتدالی نداشته و تدبیری در آن مشاهده نمی‌شود.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی